Stran 1 od 1
težave z vžigom
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 7:40 pm
Napisal/-a fricko1
kolega ima osebni avtomobil audi 100 2,5 tdi,116 km...pri hladnem zagonu se mu pogosto dogaja,da avto ne deluje pravilno,oziroma se ne odziva na gas in ima tak obcutek,kot,da bi delal samo s tremi cilindri...iz izpusnega lonca pa je opazen gost bel dim,z vonjem po neizgorelem gorivu...po nekem trenutku,se avto umiri in deluje normalno...naj omenim,da avto je bil že priklopljen na tester in ni pokazal nikakrsne napake
lp
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 7:40 pm
Napisal/-a lisko
Grelne svečke....ali pa šobe.
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 8:05 pm
Napisal/-a Mgajvr
fricko, predlagam da kolega zamenja mehanika. se pa strinjam z liskom.
Objavljeno: Ne dec 13, 2009 8:19 pm
Napisal/-a čare
svečke naj menja pa bo kresnil ko tank.
Objavljeno: Ne dec 20, 2009 7:38 pm
Napisal/-a fricko1
živijo!
kot ste predlagali je prjatu menjal grelne svecke pa šobe,problem pa je še vedno isti...pri hladnem zagonu,avto ne duleje pravilno...ko pritisne na gas,se ne dogaja čisto nič,kot,da ne zazna gasa in kadi kot zaribana lokomotiva
lp
Objavljeno: Ne dec 20, 2009 8:02 pm
Napisal/-a Mgajvr
in na kak tester je bil prikloplen?? ker ko je meni crknil LMM mi tester sploh ni zaznal napake. predlagam priklop še na kak drug tester. ga ima pa že skor vsak malo boljši serviser in tudi fušar. pa velik sreče pri iskanju napake
Objavljeno: Ne dec 20, 2009 11:39 pm
Napisal/-a MiksoM
kaj pa če je caka samo v tem, da se mora malo segret?
to se ponavadi dogaja pri nizkih temp., ter predvsem s dizelaši ...
sam imam dizelaša, pa ga moram dodobra segreti, preden ga zaverglam, da mi vžge, ...
Objavljeno: Če dec 24, 2009 11:52 am
Napisal/-a fricko1
Mgajvr je napisal/-a:in na kak tester je bil prikloplen?? ker ko je meni crknil LMM mi tester sploh ni zaznal napake. predlagam priklop še na kak drug tester. ga ima pa že skor vsak malo boljši serviser in tudi fušar. pa velik sreče pri iskanju napake
na tester VAG-COM.. Tester je izpraven..
to vozilo nima "luft masse messer", temveč "luft menge messer" in ta merilec deluje...
MiksoM je napisal/-a:kaj pa če je caka samo v tem, da se mora malo segret?
to se ponavadi dogaja pri nizkih temp., ter predvsem s dizelaši ...
sam imam dizelaša, pa ga moram dodobra segreti, preden ga zaverglam, da mi vžge, ...
sej avto VŽGE iz prve, grelne svečke delajo...
ampak približno pol minute deluje v čudnem režimu..
kadi kot lokomotiva, trese...
kot da dela na na dva cilindra..
na pedal od gasa ne reagira, kot da bi bil potenciometer na pedalu izklopljen..
čez pol minute se umiri in deluje vse normalno...