Stran 1 od 3
Po pomoti tankal kurilca
Objavljeno: To dec 15, 2009 12:58 pm
Napisal/-a arkas
Po pomoti sem natankal poln rezervar na bencinski (mislim da agip) kurilno olje saj ga imajo kar zraven dizla v črni ročki. Z avtom pomoje kaj hudega ne more bit je starejši audi letnika 98. Stvar je v tem da grem včasih v sosednjo Austrijo in na morje na Hrvaško in se bojim carinikov.
Zato me zanima naslednje kako dolgo ostanejo sledi kurilnega olja v rezervarju in kako se jih je možno čimprej znebiti?
Objavljeno: To dec 15, 2009 1:36 pm
Napisal/-a ManIAK
Mislim da po 2h izpraznjenih tankih nafte, nebo več sledu o kurilcu...
Objavljeno: To dec 15, 2009 2:58 pm
Napisal/-a tristan01
ManIAK je napisal/-a:Mislim da po 2h izpraznjenih tankih nafte, nebo več sledu o kurilcu...
Barve po nekaj tankih dizla res ne bo več videti. Vendar pazi preden prvič tankaš da čimbolj izprazniš tank. Vseeno pa bodo ostale sledi barvila in prisotnost le teh lahko carina s hitrim testom ugotovi še kar nekaj časa po nesreči.
LP Tristan01
Objavljeno: To dec 15, 2009 3:02 pm
Napisal/-a im nobody
pomoje ne...sej tio ne vzamejo vzorca več iz kesla ampak iz motorja
Objavljeno: To dec 15, 2009 3:39 pm
Napisal/-a mastr1
im nobody je napisal/-a:pomoje ne...sej tio ne vzamejo vzorca več iz kesla ampak iz motorja
V čem pa je razlika med nafto v rezervoarju in nafto v motorju?
Objavljeno: To dec 15, 2009 3:42 pm
Napisal/-a im nobody
v keslu na stenah dalj časa ostane barvilo oziroma sledi kurilca.včas so jemali iz kesla sedaj pa ne več...ubistvu zarad tega ker so original kesl pustil notr poln nafte namest rezerve pa drug kesl pa kurilca notr

Objavljeno: To dec 15, 2009 4:01 pm
Napisal/-a uros11
Razdrejo motor, vlečejo cevi dol ali kaj? Eno je lepo intravenozno v kesel, drugo pa, da ti šarijo po motorju. Pa še vse je pokrito s plastiko.
Objavljeno: To dec 15, 2009 4:28 pm
Napisal/-a lisko
uros11 je napisal/-a:Razdrejo motor, vlečejo cevi dol ali kaj? Eno je lepo intravenozno v kesel, drugo pa, da ti šarijo po motorju. Pa še vse je pokrito s plastiko.
Vzorec se jemlje pri naftnem filtru.....dolgo časa je bila ročka za kurilnega kar odklenjena (zdaj je že lep čas praksa - vsaj na petrolu) , daje ročka zaklenjena ali pa vsaj tankomat izključen. Namreč dogajalo se je da so ljudje kar na črpalkah tankali v rezervar (seveda ne pomotoma) in ker so bile kontrole si se pač izgovoril , da si se zmotil....ni problema bomo pa pogledli pri filtru (če si se zmotil in ker je avto tako ali tako ugasjen ob tankanju, pač v filtru ne bi smelo bit sledov kurilnega...)
Po par tankanjih bo barva zginla....sledovi pa bodo še dolgo. Motorju ne bo škodilo. Sam se na tvojem mestu ne bi sekiral preveč....ampak lepo dalje tankal nafto. Ko bi vi vedli koliko celo novejših vozil se vozi na kurilno.....
Objavljeno: To dec 15, 2009 6:01 pm
Napisal/-a bizgec
Kakor kdaj vzamejo vzorec-meni so ga dvakrat iz rezervarja(fiat tipo).
Objavljeno: To dec 15, 2009 6:11 pm
Napisal/-a nevermind
Koliko je kazen, če imaš kurilca noter?
Objavljeno: To dec 15, 2009 6:15 pm
Napisal/-a Dariooo
ja, tudi mene zanima kko ti jemljejo vzorec na motorju...kaj ti filter odsraufajo dol? ti ga preluknjajo...ti snamejo cevko dol...al?
Ker teoreticno bi komot naredil rezervar z dvojnim dnom...spodaj imas kurilca (in posebno cevko za tankat) in zgoraj kjer je original cevka za tankat pa nafto...in nebi mogli ugotovit kaj tankas ne
LP
Objavljeno: To dec 15, 2009 8:26 pm
Napisal/-a marko21
bizgec je napisal/-a:Kakor kdaj vzamejo vzorec-meni so ga dvakrat iz rezervarja(fiat tipo).
Iz katerega območja si, in če lahko poveš ali so te ustavili na AC ali na kakšnio regionalni cesti? Kako zgleda ?
Namreč sem iz koroške in še nikoli nisem videl carine, da bi stali kje.
Lp
Objavljeno: To dec 15, 2009 8:32 pm
Napisal/-a bizgec
Sem iz primorske,obakrat so mi vzeli vzorc na nekdanjem mejnem prehodu z italijo Rožna dolina.To je že par let nazaj-zdej pa je mobilna enota carine-trošarinci z kombijem(R Master) v barvah carine.Če ustavljajo na AC,naredijo ponavadi obvoz čez kakšno pumpo in potem kontrolirajo.Na cestah pač ustavljajo na parkingih.
Objavljeno: To dec 15, 2009 9:07 pm
Napisal/-a peroRS
bizgec je napisal/-a:Sem iz primorske,obakrat so mi vzeli vzorc na nekdanjem mejnem prehodu z italijo Rožna dolina.To je že par let nazaj-zdej pa je mobilna enota carine-trošarinci z kombijem(R Master) v barvah carine.Če ustavljajo na AC,naredijo ponavadi obvoz čez kakšno pumpo in potem kontrolirajo.Na cestah pač ustavljajo na parkingih.
Pri nas (okolica Babnega polja, bližina meje) velikokrat opazim to kontrolo (v carinskih barvah), ki preverja razne tovornjake, (pa tudi traktorje na poljih!!).
Nisem pa še videl, da bi kar naključno na cesti ali AC kontrolirali avte.
Mogoče mal čudno vprašanje, ampak kako pa vejo koga ustavit? A stare/novejše avte? Kako vejo če je dizel, preden pripelješ bližje?
Tole mi ni čist jasno.
Objavljeno: To dec 15, 2009 10:40 pm
Napisal/-a roberto-82
marko21 je napisal/-a:bizgec je napisal/-a:Kakor kdaj vzamejo vzorec-meni so ga dvakrat iz rezervarja(fiat tipo).
Iz katerega območja si, in če lahko poveš ali so te ustavili na AC ali na kakšnio regionalni cesti? Kako zgleda ?
Namreč sem iz koroške in še nikoli nisem videl carine, da bi stali kje.
Lp
ti mrm povedet da premalo gledaš okoli

ker jih js kr dostkrat vidim in sicer v drg-ju in v prevaljah ,pa na slemenu so zadnje čase kr pogosto lp

Objavljeno: To dec 15, 2009 11:05 pm
Napisal/-a RENO911
roberto-82 je napisal/-a:marko21 je napisal/-a:bizgec je napisal/-a:Kakor kdaj vzamejo vzorec-meni so ga dvakrat iz rezervarja(fiat tipo).
Iz katerega območja si, in če lahko poveš ali so te ustavili na AC ali na kakšnio regionalni cesti? Kako zgleda ?
Namreč sem iz koroške in še nikoli nisem videl carine, da bi stali kje.
Lp
ti mrm povedet da premalo gledaš okoli

ker jih js kr dostkrat vidim in sicer v drg-ju in v prevaljah ,pa na slemenu so zadnje čase kr pogosto lp

Če jih iščeš, jih vidiš.
Kaj pa če se zmotim? Kakšna je kazen, če se zmotim? Samo parkrat se bi.
Objavljeno: To dec 15, 2009 11:43 pm
Napisal/-a T2a
Dariooo je napisal/-a:Ker teoreticno bi komot naredil rezervar z dvojnim dnom...spodaj imas kurilca (in posebno cevko za tankat) in zgoraj kjer je original cevka za tankat pa nafto...in nebi mogli ugotovit kaj tankas ne

LP
hja, nebi bil ne prvi ne zadn s takim patentom

Objavljeno: Sr dec 16, 2009 12:00 am
Napisal/-a Dariooo
ja, pa ce nekateri pravijo da kontrolirajo na motorju.....kko to izvedejo??
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 7:51 pm
Napisal/-a bizgec
peroRS je napisal/-a:bizgec je napisal/-a:Sem iz primorske,obakrat so mi vzeli vzorc na nekdanjem mejnem prehodu z italijo Rožna dolina.To je že par let nazaj-zdej pa je mobilna enota carine-trošarinci z kombijem(R Master) v barvah carine.Če ustavljajo na AC,naredijo ponavadi obvoz čez kakšno pumpo in potem kontrolirajo.Na cestah pač ustavljajo na parkingih.
Pri nas (okolica Babnega polja, bližina meje) velikokrat opazim to kontrolo (v carinskih barvah), ki preverja razne tovornjake, (pa tudi traktorje na poljih!!).
Nisem pa še videl, da bi kar naključno na cesti ali AC kontrolirali avte.
Mogoče mal čudno vprašanje, ampak kako pa vejo koga ustavit? A stare/novejše avte? Kako vejo če je dizel, preden pripelješ bližje?
Tole mi ni čist jasno.
Ves promet se preusmeri čez parking in se potem ob majhni hitrosti pač odločijo,koga ustavijo-kot pri kontroli vinjet.
Objavljeno: Če dec 17, 2009 1:12 pm
Napisal/-a primozz
Ta stare wv dvojke, trojke tud štirke, to gre vse s kurilcem!! Kdo bo to vse polovil??