Stran 1 od 2
Premalo ogret motor
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 12:36 pm
Napisal/-a MiCkEySLO
Zdravo!
Zanima me, ali lahko nastopijo kakšne težave zaradi premalo ogretega motorja. Namreč kljub daljši vožnji ali celo če stojim na mestu, se avto ne segreje do sredine prikazovalnika temperature, ampak se ustavi nekje na polovici. Poleti pa se je segrel mal pod to mejo (sredinska točka)... Poleti sem bil tudi na servisu, pa so niso temu posvečal velike pozornosti.
Avto normalno deluje, tudi v kabini se segreje... Ob priložnosti moram poskusit, če se ventilator zalaufa, ko stojim na mestu.
Avto je 1.9 tdi. Je že kdo imel takšne probleme? Kako ste jih rešili (stroški)?
Lp Miha
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 12:41 pm
Napisal/-a im nobody
senzor temparature motorja...menjaš u 15 minutah...če boš kupoval pazi da dobiš zraven dihtungo ker jaz jo nisem...cena je 10 evrov tam nekje.potrebuješ pa še antifriz ker ti steče vsa voda iz ekspanzijske.to je pa hiba teh avtomobilov,čeprav jz sm ga menjal pa je še slabše zdaj...nevem zakaj

toplo začne pihat takoj po kaki min ko avto laufa...cager pa ni šans da je več kot na 60 stopinj...termostat že tudi menjan...je pa 100% original...bom še enkrat menjal pod garancijo čeprav mislim da ni ker zagreje tak kokr more
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 9:30 pm
Napisal/-a MiCkEySLO
Dobro, ob naslednjem servisu ga bom dal menjat... Potemtakem bi lahko bil tudi ta senzor kriv za opozorilo, ki ga dobim ob kontaktu in mrzlem avtu, da je premalo hladilne tekočine (čeprav je do maksimuma).
Hvala za info.
Lp Miha
Objavljeno: Sr dec 16, 2009 9:34 pm
Napisal/-a davorz
MiCkEySLO je napisal/-a:Dobro, ob naslednjem servisu ga bom dal menjat... Potemtakem bi lahko bil tudi ta senzor kriv za opozorilo, ki ga dobim ob kontaktu in mrzlem avtu, da je premalo hladilne tekočine (čeprav je do maksimuma).
Hvala za info.
Lp Miha
Če imaš še veliko km do naslednjega servisa je bolje razkirati 1 urco časa in se prej odpeljati do mehanika, saj se ni najboljše se vozit z manj ogreto mašino dlje časa. Moje mnenje.
Objavljeno: Pe dec 18, 2009 9:08 pm
Napisal/-a im nobody
sej če je tu kriv senzor je mašina segreta na delovno temperaturo samo števec narobe kaže

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 9:22 pm
Napisal/-a Templar
Možno tudi da je samo termostat za vodo vzel slovo. Na večini vozil danes je narejeno tako, da če gre po gobe potem ostane ventil odprt. Poleti se to ne opazi, pozimi pa je motor preveč hlajen.
Objavljeno: Pe dec 18, 2009 9:26 pm
Napisal/-a im nobody
očitno ni to ker se mu avto noter normalno segreje

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 11:03 pm
Napisal/-a hp6715s
Ali v takšnem primeru kot ga ima avtor priklop na računalnik pokaže napako ali ne?
Objavljeno: So dec 19, 2009 12:40 am
Napisal/-a Lumpy_
Odvisno, kaj je šlo pa pa. Če je termostat, potem ga ne pokaže.
Tud če je termostat šel, pa se ne zagreje na 90 stopinj voda, lihtak zagreje notranjost.
Vem, ker imam trenutno sam enak problem in se redkokdaj zagreje voda na 90 stopinj zdaj, ko je tak mrzlo zunaj.
Objavljeno: So dec 19, 2009 1:40 am
Napisal/-a GiGi1985
menjal termostat, strošek ni niti 20 eur, pa nekaj minut dela.
LP
Objavljeno: So dec 19, 2009 1:42 am
Napisal/-a Lumpy_
Naslednji teden grem v akcijo za termostat, ker ni ravno zdravo za avto to.

Objavljeno: So dec 19, 2009 3:35 am
Napisal/-a rini
Jaz sem pa ta teden menjal termostat, ker se mi je motor preveč počasi ogreval in nikoli ni dosegel 90 stopinj, ampak le med 80 in 85.
Po zamenjavi sem ugotovil, da novi ne deluje nič kaj boljše. A mislite da je krivo mrzlo vreme (ker imam letos prvič ta avto) ali je lahko kaj drugega?
Objavljeno: So dec 19, 2009 3:47 am
Napisal/-a Lumpy_
Za kateri avto pa se gre? Možno, da imaš termostat, ki se prej odpira.
Objavljeno: So dec 19, 2009 3:48 am
Napisal/-a =ZiAn=
Lumpy_ je napisal/-a:Naslednji teden grem v akcijo za termostat, ker ni ravno zdravo za avto to.

Sem na istem kot ti

Objavljeno: So dec 19, 2009 10:08 am
Napisal/-a Matejz90
Meni se tudi ni segreval bil pa je kriv termostat. Sem vzel dol cev od kilerja ki gre do termostata izpustil vso vodo iz kilerja, potem pa opazoval mrzel termostat. Scal je na vse strani, poleg tega mu je pa razjedlo dihtungo na sredini. Sedaj ko je zamenjano pa avto deluje normalno, segreva pa tako, da notri ne moreš zdržati če imaš nekaj časa prižgano ventilacijo, prej pa nekaj malega.
Se mi je segrel samo tja do prve črtice, ko je na mestu laufal par 20 minut je prilezel do sredine, ko sem se pa peljal pa takoj temperatura spet padla.
Objavljeno: So dec 19, 2009 10:29 am
Napisal/-a AudiFreak
No, jaz sem menjal termostat in zadeve nisem rešil. Še vedno se mi zagreje le do 75 stopinj. Tudi pri 10 minutni vožnji pri 170 km/h ( to je nekje na 4100 rpm) se avto ne zagreje več kot 75, ob zunanji temperaturi 10 stopinj. Bom zdaj menjal še ta senzor temperature motorja. Bomo videli, če bo kaj boljše.
Recimo meni se notranjost začne greti tam po 4-5 kilometrih.
Objavljeno: So dec 19, 2009 11:25 am
Napisal/-a NejcZ
Prekrij polovico kilerja pa bo

Objavljeno: So dec 19, 2009 11:46 am
Napisal/-a AudiFreak
Sem že računal na to.
Še eno vprašanje: a se mora ventilator vrtet, če prižgem avto pri -10 stopinj? Meni se vrti.
Objavljeno: So dec 19, 2009 12:19 pm
Napisal/-a mišek
AudiFreak je napisal/-a:Sem že računal na to.
Še eno vprašanje: a se mora ventilator vrtet, če prižgem avto pri -10 stopinj? Meni se vrti.
Če termostat dela tako kot mora ne vem, če ima kak smisel prekrivat kiler. Termostat zapre kroženje čez kiler, nima veze če piha zrak čez njega. No mogoče se malo pozna, ker omejiš dotok zraka, ki drugače po prehodu čez kiler piha še na blok motorja in ga s tem hladi.
Kar se ventilatorja tiče, če ga zalaufaš pri -10 in, da imaš vklopljeno gretje kabine ti tisto toliko toplote pobere, da ni razloga, da bi se motor toliko segrel, da bi moral vetilator dodatno hladit. To velja, če avto dela na mestu.
A tebi se takojh po vžigu že kar ventilator vklopi?