Stran 1 od 1
3.0CDTI - Prenizek polnilni tlak
Objavljeno: Če dec 17, 2009 12:09 am
Napisal/-a Celes
Na tech2 mi izpisuje napako P0235 - Prenizek polnilni tlak. Na štandgasu je tlak 92kPa, moral pa bi biti 110kPa. Me to heca senzor polnilnega tlaka ali je kaj narobe s turbino? Olja ne pije nič in črno ne kadi, se pa čuti da avto ne gre kot bi moral pod 2000 in nad 3500 obrati.
Pod polnim gasom fila samo 1.8bar namesto 2bar.
Objavljeno: Če dec 17, 2009 5:39 am
Napisal/-a im nobody
preglej cevke
Objavljeno: Če dec 17, 2009 12:19 pm
Napisal/-a Celes
im nobody je napisal/-a:preglej cevke
Sem že
A je možno da bi bilo kaj narobe z intercoolerjem?
Objavljeno: Če dec 17, 2009 1:00 pm
Napisal/-a pskoda
senzor za pretok zraka, med vožnjo imej prikljopljen tester in če poznaš parametre boš ugotovil kaj ga j..., drugače sem pa skoraj 100% da je senzor za pretok zraka
Objavljeno: Če dec 17, 2009 5:56 pm
Napisal/-a Celes
Se je serviser zapeljal s priklopljenim tech2 pa pravi da edini parameter ki je "out" je polnilni tlak.
A mogoče kdo ve, če ima Renault VelSatis/Espace 3.0dCi isti merilec pretoka zraka? Ni ravno dosti Signumov s tem motorjem da bi si sposodil in probal

Objavljeno: Če dec 17, 2009 7:20 pm
Napisal/-a marko01
preveri ce je interculer cel !
Objavljeno: Če dec 17, 2009 8:11 pm
Napisal/-a Celes
Objavljeno: Če dec 17, 2009 8:19 pm
Napisal/-a čare
Počena kakšna cev med turbino in sesalnim kolektorjem,počen IC,zaničMAP sesnzor,zanič ventil krmiljenja turbine,morda kaj zamašeno oz.nabiti s sajami...
Objavljeno: Če dec 17, 2009 8:25 pm
Napisal/-a abbe
ce bi bla kaka cev pocena al pa ic bi mu kadilo vrjetn.
jst mislm da je napaka v kasnem senzorju.
Objavljeno: Če dec 17, 2009 8:54 pm
Napisal/-a im nobody
oziroma naj bi to tester pokazu

Objavljeno: Če dec 17, 2009 9:24 pm
Napisal/-a Tribal
Mogoče zaštekan EGR ventil

Objavljeno: Če dec 17, 2009 9:29 pm
Napisal/-a Celes
Objavljeno: Če dec 17, 2009 9:57 pm
Napisal/-a LukL
abbe je napisal/-a:ce bi bla kaka cev pocena al pa ic bi mu kadilo vrjetn.
jst mislm da je napaka v kasnem senzorju.
tako je če bi bla cev al pa ic počeno bi kadilo
pa še zvok bi bil zelo čuden(kot da ima že veeeeeeliko km)
Objavljeno: Če dec 17, 2009 10:18 pm
Napisal/-a Celes
Tribal je napisal/-a:Mogoče zaštekan EGR ventil

EGR je nov.
S starim mi je noro črno kadil
LukL je napisal/-a:(kot da ima že veeeeeeliko km)
Sej jih tudi nekaj že ima, ampak prede kot mucka

Objavljeno: Pe jan 01, 2010 6:00 pm
Napisal/-a Celes
No pa sem dobil tudi od avta darilo za novo leto
Na poti iz Ljubljana proti domu sem čutil da nima prave moči in glej ga zlomka...ko sem rahlo pospeševal v 6. prestavi se mi je vžgala lučka in avto ni šel nikamor. Napaka P0235. Se ustavim, vgasnem in počakam da se "resetira" in speljem naprej. Dam poln gas v drugi, v tretji prestavi pa se potem prižge lučka in spet ista napaka. Spet se ustavim in ponovim resetiranje.
Do doma sem vozil počasi brez nekega pospeševanja in je bilo vse OK, dokler se nisem ustavil na semaforju...spet lučka
Nekaj časa je bil mir zdej pa spet sranje

Objavljeno: Pe jan 01, 2010 6:08 pm
Napisal/-a zogobrc
Celes je napisal/-a:No pa sem dobil tudi od avta darilo za novo leto
Na poti iz Ljubljana proti domu sem čutil da nima prave moči in glej ga zlomka...ko sem rahlo pospeševal v 6. prestavi se mi je vžgala lučka in avto ni šel nikamor. Napaka P0235. Se ustavim, vgasnem in počakam da se "resetira" in speljem naprej. Dam poln gas v drugi, v tretji prestavi pa se potem prižge lučka in spet ista napaka. Spet se ustavim in ponovim resetiranje.
Do doma sem vozil počasi brez nekega pospeševanja in je bilo vse OK, dokler se nisem ustavil na semaforju...spet lučka

Nekaj časa je bil mir zdej pa spet sranje

pelji avto k enmu sposobnemu mehaniku.
Objavljeno: Pe jan 01, 2010 6:23 pm
Napisal/-a Celes
zogobrc je napisal/-a:
pelji avto k enmu sposobnemu mehaniku.
Ki mi bo priklopil na tester in rekel da je senzor polnilnega tlaka ali turbina. Zdej pa "snađi se"
Turbine skoraj ni slišati ko dam mal na obrate na mestu. Tale npr. ima dosti glasnejšo turbino pa z avtom ni nič narobe
Vectra 3.0CDTi
Objavljeno: Pe jan 01, 2010 8:17 pm
Napisal/-a čare
In kje je problem??Za začetek se sname turnina in se spuca variator,če še ni dobro se zamenja MAP senzor in zdravo.Jaz bi to peljal na nek sposoben NE-opel servis ti bojo bolj točno povedali (SKN-RSR) in glede na to da na Opel forumu govoriš o 6 litrih porabe in nežni vožnji je zelo verjetno zapacan variator turbine.