Stran 1 od 1

peugeot 307 HDI ne vleče

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 7:20 pm
Napisal/-a JureG
Najprej lep pozdrav vsem skupaj!

Pred mesecem sem kupil rabljen Peugeot 307 2.0 HDi 110hp.
Do sedaj z njim nisem imel nobenih problemov danes pa je avtomobil izgubil moč.
Kjer sem se prej peljal v breg v tretji prestavi sem se danes lahko peljal največ v drugi.
Sprva sem sumil da bi lahko bilo kaj narobe s turbino vendar avtomobil tudi stežka doseže 1900 obratov kjer se vključi turbina.

Zanimivo je to, da avtomobil ne javlja nobene napake, tudi kadi se iz njega normalno. V glavnem sploh nebi vedel da je z avtom karkoli narobe, če ne bi prej deloval normalno.

Prijatelj mi je omenil, da bi mogoče lahko zmanjkalo nekega aditiva v izpušnem sistemu.
Sicer ga bom v kratkem peljal k mehaniku ampak me vseeno zanima, če se je to ža komu kdaj zgodilo, da približno vem kaj pričakovati.

Lep pozdrav.

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 7:54 pm
Napisal/-a .GT.
filter za gorivo pumpa kaj takega bo najvejetneje če izgublja moč .. je pa še možnost za šobe samo takrat ponavadi napiše računalnik porbaj ga v leri malo naturirat pa v prvi ga malo turiraj če bo boljše .. lp

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 8:51 pm
Napisal/-a im nobody
kak aditiv v izpušnem sistemu?ka vse danes prebereš :roll: :roll: :roll: pomoje je pa bat zajla šla u maloro al pa tri kile kompresije

Objavljeno: Pe dec 18, 2009 9:36 pm
Napisal/-a pugi405
.... pelji k mehaniku.

Objavljeno: So dec 19, 2009 1:58 pm
Napisal/-a zcmr
A je vozilo z fap filtrom ? To je v tvojem primeru zelo vazen podatek !

Objavljeno: So dec 19, 2009 2:36 pm
Napisal/-a JureG
Ja letnik je 2004 in ima FAP filter.

Objavljeno: So dec 19, 2009 2:37 pm
Napisal/-a nevermind
zcmr je napisal/-a:A je vozilo z fap filtrom ? To je v tvojem primeru zelo vazen podatek !


Točno to.
FAP označijo tudi z DPF.
To pomeni filter trdnih delcev.
Nalimal ti bom slikico, da veš kako zgleda.
p.s. bodi pozoren na cevke, ki vodijo v filter.

Slika

Objavljeno: So dec 19, 2009 4:58 pm
Napisal/-a joztom
Kot prvo pokaže Antipollution fault ali oznako zabasan FAP filter, torej gre najverjetneje za napako na LMM senzorju ali mokrem filtru zraka. Spodaj na filtru je pena, ki se napije vode.

Objavljeno: So dec 19, 2009 5:54 pm
Napisal/-a JureG
joztom je napisal/-a:Kot prvo pokaže Antipollution fault ali oznako zabasan FAP filter, torej gre najverjetneje za napako na LMM senzorju ali mokrem filtru zraka. Spodaj na filtru je pena, ki se napije vode.



Ja sam to verjetno napiše na računalniko ko se priključi avtomobil nanj.
Drugače men nič ne piše na amaturki niti mi ne sveti nobena opozorilna lučka.

Objavljeno: So dec 19, 2009 7:45 pm
Napisal/-a joztom
Išči po iskalniku in boš videl, da največkrat kaže te neumnosti in piska in se meče v zasilni "mode". Npr ena od možnosti je tudi zabit iberlauf in na common-railu imaš potem previsok pritisk, pa ga vrže v blokado, in to brez opozoril. Ne vemo ali gre za Bosch ali za Siemens. Več ti povedo dizelaši. Pojdi na diagnostiko, npr na Vič.

Objavljeno: So dec 19, 2009 7:54 pm
Napisal/-a north789
Ja bo treba na tester da postavjo diagnozo.

Objavljeno: So dec 19, 2009 7:56 pm
Napisal/-a sašo5
čisto možno, da je zmanjkalo "tekočine"(olja) ki je potrebno za čiščenje FAP filtra(poznam primer iz 607 in C5)

Objavljeno: So dec 19, 2009 9:02 pm
Napisal/-a Volvo power
im nobody je napisal/-a:kak aditiv v izpušnem sistemu?ka vse danes prebereš :roll: :roll: :roll: pomoje je pa bat zajla šla u maloro al pa tri kile kompresije


malo se pozanimaj o dotičnih tipih avtomobilov in potem pametuj in se delaj norca OK :?:

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 11:14 am
Napisal/-a JureG
Ta avto ima Bosch sistem. Jutri sem naročen pri mehaniku tko, da bom videl kaj in kako.
Sam verjetno mi par sto evrov ne uide :(

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 11:40 am
Napisal/-a =ZiAn=
Nisem najbolje razumel, ali potem po 1900obratih avto normalno potegne ali ima še zmeraj probleme? Če potegne precej bolje zna biti, tako kot v našem primeru, da ti pušča kakšna cev do turbine. Strošek ni bil nekaj visok.

Lp

Objavljeno: Ne dec 20, 2009 12:40 pm
Napisal/-a JureG
=ZiAn= je napisal/-a:Nisem najbolje razumel, ali potem po 1900obratih avto normalno potegne ali ima še zmeraj probleme? Če potegne precej bolje zna biti, tako kot v našem primeru, da ti pušča kakšna cev do turbine. Strošek ni bil nekaj visok.

Lp



Tudi po 1900 obratih ima še vedno probleme. Tako se mi zdi kot bi avto imel 60 konjev in ne 110.

Objavljeno: Po dec 21, 2009 10:48 am
Napisal/-a JureG
Avto je že pri mehaniku. Baje se turbina noče vklopit, vendar naj nebi bila zanič. Napako še išče.

Objavljeno: To dec 29, 2009 4:58 pm
Napisal/-a JureG
Tko avto je zrihtan. Sem ga prvo mel pri enmu popoldancu pa ni znal zrihtat. Potem sem ga pelal na peugeot servis Tratnik in so ga u nulo zrihtali. Fantje obvladajo pa še dragi niso.
No v glavnem, če bo kdo imel kdaj podobne probleme je bila zabita cevka do turbine in pa membrana turbine.

LP