Stran 1 od 6
Dragi rezervni deli za VW
Objavljeno: To dec 22, 2009 1:21 pm
Napisal/-a avtoman
Včeraj sem šel v eno od prodajaln rezevnih delov, ter želel kupiti filter goriva za novješi TDI motor skupine VW. Ko mi je prodajalec prinesel filter, sem videl, da je to pravzaprav samo vložek filtra. Za starejše motorje TDI so bili ti v alu ohišju, stali pa so okrog 20€.
Dobro sem si mislil, sedaj je verjetno cenejši, če je samo vložek, saj je res neumno zamenjati vse z ohišjem vred. Toda glej mojo britko zmoto, vložek je sedaj dražji in stane kar 34€!!! ( Tisti ki se borijo za 600€ plače, mora delati zanj kakšne 4 dni) .
Izgleda, da je koncern VW, ugotovil, da lahko kaj več zasluži z rezervnimi deli, če mu prodaja avtomobilov pada.
Na netu sem malo pogledal cene filtrov za gorivo in kaže da je povprečna cena tam okrog 15€, če se ne motim.
Znanec se je tudi potožil, da hočejo za tak motor, za ogrevalne sveče sedaj 20€ po komadu, do sedaj pa je dal za vse štiri 39€.
V bodoče bom malo bolj pomislil pri nakupu avtomobila, koliko stane vzdrževanje. Prijatelj je zelo zadovoljen s cenami servisa za C5. Kakšne so vaše izkušnje?
Objavljeno: To dec 22, 2009 1:28 pm
Napisal/-a ma_hi
Mislim da je to politika marsikaterega prodajalca. Z raznimi akcijami in ugodnostmi zbijajo cene avtomobilov, potem pa si to notri prinašajo z dragimi rezervnimi deli. Mislim da tukaj najbolj prednjači GM z Oplom, Chevroletom, kjer so nadomestni deli svinjsko dragi.
Re: Dragi rezervni deli za VW
Objavljeno: To dec 22, 2009 1:36 pm
Napisal/-a montezemolo
avtoman je napisal/-a:Včeraj sem šel v eno od prodajaln rezevnih delov, ter želel kupiti filter goriva za novješi TDI motor skupine VW. Ko mi je prodajalec prinesel filter, sem videl, da je to pravzaprav samo vložek filtra. Za starejše motorje TDI so bili ti v alu ohišju, stali pa so okrog 20€.
Dobro sem si mislil, sedaj je verjetno cenejši, če je samo vložek, saj je res neumno zamenjati vse z ohišjem vred. Toda glej mojo britko zmoto, vložek je sedaj dražji in stane kar 34€!!! ( Tisti ki se borijo za 600€ plače, mora delati zanj kakšne 4 dni) .
Izgleda, da je koncern VW, ugotovil, da lahko kaj več zasluži z rezervnimi deli, če mu prodaja avtomobilov pada.
Na netu sem malo pogledal cene filtrov za gorivo in kaže da je povprečna cena tam okrog 15€, če se ne motim.
Znanec se je tudi potožil, da hočejo za tak motor, za ogrevalne sveče sedaj 20€ po komadu, do sedaj pa je dal za vse štiri 39€.
V bodoče bom malo bolj pomislil pri nakupu avtomobila, koliko stane vzdrževanje. Prijatelj je zelo zadovoljen s cenami servisa za C5. Kakšne so vaše izkušnje?
ja to je zelo priporočljivo...
Objavljeno: To dec 22, 2009 1:49 pm
Napisal/-a Grega_
Predno se kupi avto je res vedno najbolje pogledati še koliko pride servis avtomobila in koliko približno stanejo servisni deli, ker kot kaže še ne pomeni da če je avto med najcenejšimi je potem tudi servis med najcenejšimi.
Objavljeno: To dec 22, 2009 5:14 pm
Napisal/-a RedBull™
Deli za VW ter audi so med najdražjimi,če še nisi ugotovil (govorim seveda o originalnih delih,da ne bo pomote)
Objavljeno: To dec 22, 2009 5:18 pm
Napisal/-a sebaveh
Ko sem spraševal za zavorne ploščice za Transporter T5 TDI, so mi na Porsche MB povedali ceno okoli 175 € za komplet sprednjih in okoli 75 € za komplet zadnjih ploščic.
Nepooblaščeni mehanik nam je potem vgradil enakovredne za skoraj polovično ceno.
Objavljeno: To dec 22, 2009 5:30 pm
Napisal/-a Skull23
lahko je to politika slovenskih servisev. v nemčiji so cene v primerjavi z našimi dosti nižje (od 30 do 200%).
Objavljeno: To dec 22, 2009 5:49 pm
Napisal/-a moj-avto
RedBull™ je napisal/-a:Deli za VW ter audi so med najdražjimi,če še nisi ugotovil (govorim seveda o originalnih delih,da ne bo pomote)
Prednjači Renault.
Objavljeno: To dec 22, 2009 6:03 pm
Napisal/-a lisko
moj-avto je napisal/-a:RedBull™ je napisal/-a:Deli za VW ter audi so med najdražjimi,če še nisi ugotovil (govorim seveda o originalnih delih,da ne bo pomote)
Prednjači Renault.
Sigurn? Liter olja za zadnji dif za jeepa 42 evrov....disk ( SAMO EN!!) 117 evrov....Amortizer (neoriginal monroe) 130 evrov....Sklopka 300 evrov...Samo delo za menjavo sklopke (8ur) 500 evrov...Kugla (komad) 72 evrov (so pa štir) ...tesnilo glave 200 evrov....komplet obročki in ojnični za en cilinder 130 evrov....Pečka za gretje kabine...300 eur...kiler...800 eur +DDV....
Govorim seveda za pooblaščen servis.
Objavljeno: To dec 22, 2009 6:11 pm
Napisal/-a Jerch_
avtoman.. kaj če bi ti povedal koliko si imel plače 5,6, 7 let nazaj. se ti je do pred krize povečala za vsaj 30%? torej je bila inflacija tudi kriva? namreč nisem prepričan (sploh mi dol visi za značke), da ni nasplošno tako. ker servis je dosti bolj dobičkonosen posel kot prodaja. nekje nas pač moraj omolzt
Objavljeno: To dec 22, 2009 6:19 pm
Napisal/-a monster_d
Cene grejo vedno gor. ČE ti je predrago original vzami nachbau, nevem zakaj bi kupoval drage dele za stari avto.
Najbolj noro pa mi deluje da si ljudje kupijo drage avte pa nimajo dnara za servis.
Opažam koliko ljudi kupi novi avto pa niti za zimske gume nimajo, žalostno.
Jaz vedno pravim tak, kupi takšen avto ki ga lahko vzdržuješ.
lp
Objavljeno: To dec 22, 2009 6:23 pm
Napisal/-a Volvo power
Cene nadomestnih delov in potrošnega materiala zelo varirajo od trgovine do trgovine, tako da se zelo splača povprašat malo naokoli preden kaj kupiš
Objavljeno: To dec 22, 2009 6:42 pm
Napisal/-a kiki13
moj-avto je napisal/-a:RedBull™ je napisal/-a:Deli za VW ter audi so med najdražjimi,če še nisi ugotovil (govorim seveda o originalnih delih,da ne bo pomote)
Prednjači Renault.
Če primerjaš recimo avtomobil enakega razred npr. golfa 6 in megana 3 in greš na uradni servis, bo večino delov ter storitev sigurno dražjih pri golfu. Pa naj vagovci govorijo kar hočejo.
Glede cen delov v ostalih trgovinah pa so ogromne razlike. Pri nas imamo trgovino z avtodeli, kjer so res ugodne cene v primerjavi z drugimi trgovinami.
Objavljeno: To dec 22, 2009 7:10 pm
Napisal/-a abbe
kiki13 je napisal/-a:moj-avto je napisal/-a:RedBull™ je napisal/-a:Deli za VW ter audi so med najdražjimi,če še nisi ugotovil (govorim seveda o originalnih delih,da ne bo pomote)
Prednjači Renault.
Če primerjaš recimo avtomobil enakega razred npr. golfa 6 in megana 3 in greš na uradni servis, bo večino delov ter storitev sigurno dražjih pri golfu. Pa naj vagovci govorijo kar hočejo.Glede cen delov v ostalih trgovinah pa so ogromne razlike. Pri nas imamo trgovino z avtodeli, kjer so res ugodne cene v primerjavi z drugimi trgovinami.
s tem se jaz nikakor nebi strinjal.
Objavljeno: To dec 22, 2009 7:16 pm
Napisal/-a mr.ramo
@avtoman: ..tud citroen ni lih pocen

npr.: za mojega saxo-ja je vzmetna noga(del kamor se utakne armotizer in pesto diska) brez amortizerja je cca 500€ ,z amortizerjem nanese malo čez 600€,da o bočnih plastikah sploh ne govorim

..govorim pa za vts-ovo različico

Objavljeno: To dec 22, 2009 8:14 pm
Napisal/-a lancia hf
Vsak avtomobil ima določeno stvar eno dražje drugo ceneje, za mojega "makaronarja" je tudi prednja luč 500€, 4 original Integrale Abarth platišča 1000+€ pa še kaj bi se našlo.
Objavljeno: To dec 22, 2009 8:22 pm
Napisal/-a RedBull™
@ lisko... pusti ti amerikance pa eksote

ti so itak razres zase
hja... primerjava:
- termostat za audi a 3 (slabih 50 €)
- termostat za mb E - je komplet z ohišjem ter tipalom (55 €)
- luftpumpa za a3 (čez 300 €)
- lufpumpa za mb E (isti denar)
pa je classa e višjega ranga,kot a3
Re: Dragi rezervni deli za VW
Objavljeno: To dec 22, 2009 8:46 pm
Napisal/-a sašo5
avtoman je napisal/-a:Včeraj sem šel v eno od prodajaln rezevnih delov, ter želel kupiti filter goriva za novješi TDI motor skupine VW......
za audija (novi CR motor) je bil septembra filter na pooblaščencu 19 eur.....(ni vložek, ker je filter podoben kot za bencinski motor, le da je 3x večji....
takšen je:

Objavljeno: To dec 22, 2009 8:53 pm
Napisal/-a montezemolo
se mi zdi, da ima fiat dokaj poceni servise. redni servis pri pooblaščenem serviserju za novi bravo pride okoli 150-160€, menjava prednjih ploščic pa 88€ (za bencinarja 150KM). meni se to ne zdi nevem kako drago. kolikor vem pride redni za toyoto (samo menjava olja, filtrov,...) približno 300€. za bmw serije 3 (letnik 2007) pride okoli 380€. seveda pa lahko samo upam, da ne bom prevečkrat obiskal serviserja...

Objavljeno: To dec 22, 2009 9:02 pm
Napisal/-a Jože20
abbe je napisal/-a:kiki13 je napisal/-a:moj-avto je napisal/-a:RedBull™ je napisal/-a:Deli za VW ter audi so med najdražjimi,če še nisi ugotovil (govorim seveda o originalnih delih,da ne bo pomote)
Prednjači Renault.
Če primerjaš recimo avtomobil enakega razred npr. golfa 6 in megana 3 in greš na uradni servis, bo večino delov ter storitev sigurno dražjih pri golfu. Pa naj vagovci govorijo kar hočejo.Glede cen delov v ostalih trgovinah pa so ogromne razlike. Pri nas imamo trgovino z avtodeli, kjer so res ugodne cene v primerjavi z drugimi trgovinami.
s tem se jaz nikakor nebi strinjal.
O js se pa kar strinjam. Vag je dejansko najdražji, pa čeprav Renaut ni kaj dost boljši.