Stran 1 od 1

Okvara zavor seat-alhambra

Objavljeno: Sr dec 23, 2009 9:17 pm
Napisal/-a alhambra71
Vsako zimo se mi na Seatu pojavijo manjše okvare, ki so pa samo moteče pri vožnji. Danes mi je med vožnjo zagorela rumena lučka za obrabljenost zavor. Šel sem v trgovino in kupil prve ploščice. Le te sem zamenjal in vse skupaj sestavil. Ko sem preveril z testerjem na vag com- u ni našel nobenih napak. Lučka pa kljub menjavi še vedno sveti. Zanima me če je ta kontrolna lučka še za kakšno drugo kontrolo oz se jo kje resetira. Piše da na zadnjih kolutih ni kontrole. Lučka gori tudi če je konektor odklopljen. Mogoče kdo lahko objasni kako zadeva deluje ali prevaja maso ko so izrabljene ali sklene skupaj. Ali ima kdo izkušnje da bi bila napaka pri izdelavi kontrolne ploščice- le te so od proizvajalca textor.
Hvala za odgovore oz. nasvete.
Vebasto, ki pa sem jo popravljal lani pa zaenkrat odlično služi.
lp

Objavljeno: Če dec 24, 2009 6:59 am
Napisal/-a joztom
Sneg v koloteku rad potrga to napeljavo. Ko si sestavljal, nisi preveril stanja kablovja.

Objavljeno: Če dec 24, 2009 8:27 am
Napisal/-a Sigor
Jaz imam pri svojem Roverju narejeno tako, da lučka posveti, ko se ploščice toliko stanjšajo, da podrgnejo plastki s senzorja, s tem pride očitno nekje do kontakta (nisem električar, se opravičujem) in je potrebno menjat tudi senzor v tem primeru. Če pa ploščice zamenjaš še preden se prižge lučka, lahko z malo sreče uporabiš isti senzor še za nov set ploščic.

Ko si že omenil Webasto, tud sam sem ga popravil in dela odlično, je prava stvar to za mraz.

Objavljeno: Sr jan 13, 2010 9:27 pm
Napisal/-a alhambra71
Po zamenjavi ploščic spredaj še vedno nisem uspel ugasnit kontrolne lučke v armaturni plošči. Zanima me a mogoče lahko kdo pove če lučka ugasne če se kabelj stakne z konektorja povezuje senzor na ploščici. Pri meni lučka gori tudi če kabelj ni povezan z senzorjem na ploščici.
Potem pa še vprašanje ali je na zadnjih ploščicah tudi senzor za obrabo le-teh.
V knjigi piše da ni tako da nisem gledal.
lp

Objavljeno: Če jan 14, 2010 1:34 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

S starih zavornih ploščic vzemite/odrežite stari senzor ter skupaj zvežite oba konca žice ( pred vezavo jih olupite, da bo stik ), v koliko kontrolna lučka ugasne imate na vozilu lep Kitajski ponaredek ploščic. Preverite še nivo zavorne tekočine ( sveti lahko če je premalo ali preveč ) in kablovje kot vam je svetoval "joztom#

Lep pozdrav

Objavljeno: Pe jan 15, 2010 4:01 pm
Napisal/-a alhambra71
pri starem konektorju se mi je zadeva na konektorju čisto razpadla pri demontaži tako da ta test ne morem naredit. če prav razumem potem če pola na konektorju spojim potem mora kontrola ugasnit.
lp

Objavljeno: So jan 16, 2010 11:46 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Tako je ja. Nekateri tipi so imeli tudi na zadnjih zavorah indikator obrabljenosti zavornih ploščic - ne bi bilo napak preveriti tudi zadnje zavore.

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne jan 17, 2010 10:48 am
Napisal/-a alhambra71
ok bom preveril so pa ploščice na pogled izrabljene kot prve. a je res poseben postopek za menjavo zadnjih ploščic zaradi ročne, pravijo da se potrebuje nek poseben pripomoček.
lp

Objavljeno: Po jan 18, 2010 1:39 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Zadaj je postopek malo drugačen - zaradi ročne zavore:
- demontiramo zavorni cilinder ( ključ 13 ), odstranimo stare zavorne ploščice, privijemo zavorni batek v smeri urinega kazalca ( ne stiskati na silo, se lahko poškoduje elemente ročne zavore ), za privijanje zavorne batka obstaja specialno orodje, nekateri pa se znajdejo z raznoraznimi "špicangami", predvsem je potrebno paziti da ne poškodujete protiprašne/ščitne gumice, ko je batek v skrajnem notranjem položaju se vstavi nove ploščice in nazaj privije zavorni cilinder. Ko se zamenja na obeh straneh se nežno pritiska nožno zavoro do polovice dokler ni zavorna stopalka na vrhu ( tako ste nastavili ročno zavoro ).

Lep pozdrav

Objavljeno: Pe jan 22, 2010 9:00 pm
Napisal/-a alhambra71
No danes mi je končno uspelo odpravit napako na zavorah. Sporočam, da so navodila za vozilo Alhambra letnik 2006 z napako in da zadnja kolesa imajo indikator obrabljenosti zavor. Indikator se nahaja na desni strani spredaj pa na levi strani.
Vgradil sem zavorne ploščice od TEXTOR-ja in sem jih kupil pri Bartogu v Trebnjem. Ploščice so identične kot za golf4 z senzorjem obrabljenosti. Cena solidna, ampak presenečenje pri njih pa še večje. Ploščice in zavorno olje so mi zamenjali za 13 EUR - delo mislim. Za vse skupaj sem pa dal 52 EUR. Glede na izkušnje originalno pooblaščenih servisov se mi zdi to pravi drobiž. Poleg tega sem pa prišel v trgovino po ploščice pa je bil avto že na dvigalki. Imel sem srečo, vendar pa ima servis tudi pravi naslov hitri servis namreč mislim. Malo sem razmišljal in ugotavljam, da so mogoče raznorazni popoldanski mojstri pod kozolcem pa res včasih predragi in znajo tudi dobro računat ko misliš da ti delajo veliko uslugo.
Tako zgodba se je kar uspešno končala zdaj pa čakam naprej kaj bodo pokazali km in leta upam, da je to za letos vse, če ne pa se zopet kaj slišimo.
lp
:D