Stran 1 od 1

Težave z užigom ...

Objavljeno: To dec 29, 2009 10:54 am
Napisal/-a T1cK0
Zjutraj avto težko užiga, ko je segret užge takoj. Zamenjal sem že svečke, akumulator in razdelilno kapo. V avtu je vgrajen tudi plinski sistem (ali je možno, da računalnik od plina moti glavni računalnik avtomobila ??).

Avto vergla na polno vendar ne užge. Šele po nekaj poskusih zalavfa, sprva malo čudno potem pa se po parih sekundah uteče in teče normalno na štantgasu.
Čudno mi je tudi to, da včasih, ko že spustim ključ in avto neha verglat po kakšni sekundi ali dveh malo zajamra kot, da bi hotel užgati.
Peljal sem ga tudi na servis in ga dal priključiti na računalnik. Rekli so naj zamenjam svečke (imel sem vgrajene NGK iridium) z običajnimi, ker te naj ne bi bile toplotno pravilne. Opazili so tudi razpoko na razdelilni kapi in to navedli kot možno težavo.

Za kakršne koli izkušnje, nasvete ... hvala :) sam sem že namreč malo zgubljen.
Avto je pa honda civic 1.5 l98

Objavljeno: Ne jan 03, 2010 3:51 pm
Napisal/-a canis
Zivjo,a si porihtal avto?Jaz imam podoben problem;sm tud menju kar so mi rekl pa nc.
Mam pa civica esi.

Objavljeno: Po jan 04, 2010 11:48 pm
Napisal/-a fricko1
si bom sposodil temo, da ne odpiram nove teme. Gre za avto vw polo 1.4 letnik 95, že od samega začetka mi avto težje vžiga, pa še zdej nisem ugotovil napake. Naj razložim natančneje, ko obrnem ključ mi avto vergla nekaj časa nakar vžge, ne vžge v prvem šusu če se lahko tako izrazim. Ko je baterija malo švoh je že prav krizno da mi avto vžge, še posebno v teh mrzlih dneh. Menjal sem svečke, vendar nič ni bolje. Naj omenim da v družini smo imeli istega polota vendar 1.0 ,45km ki je vžgal sprve brez problemov.

Objavljeno: So jan 16, 2010 10:38 am
Napisal/-a T1cK0
canis je napisal/-a:Zivjo,a si porihtal avto?Jaz imam podoben problem;sm tud menju kar so mi rekl pa nc.
Mam pa civica esi.


Živjo, ne nisem še porihtal. V ponedeljek ga peljem na honda servis kjer smo se zmenili, da bodo avto obdržali za en dan in ga u torek zjutraj poskusili zaverglat pa pomert kaj naj ne bi štimalo. Veliko se vrtijo okoli frtajlerja in same cinkšpule na sumu pa je tudi glavni računalnik.
Če se bo avto porihtu pa da bo delu tko k treba ti sporočim kaj je bila pri meni napaka ;)

Objavljeno: So jan 16, 2010 5:43 pm
Napisal/-a myster
pa ko daš zadnji kontakt pred vžigom...se vam čuje kak črpalka malce goriva špricne v celindre?

vsaj vem da pri polotu je tk da pred vžigom čuješ za slabi 2 sekundi nek motorček, ki špricne gorivo v celindre

Objavljeno: So jan 16, 2010 5:54 pm
Napisal/-a _BANDIT_
myster je napisal/-a:pa ko daš zadnji kontakt pred vžigom...se vam čuje kak črpalka malce goriva špricne v celindre?

vsaj vem da pri polotu je tk da pred vžigom čuješ za slabi 2 sekundi nek motorček, ki špricne gorivo v celindre


LOL Slika

Objavljeno: So jan 16, 2010 5:56 pm
Napisal/-a valvoline
Starejše honde in suzukije standard napaka = fertajler. Skoraj 100%.

Objavljeno: So jan 16, 2010 6:42 pm
Napisal/-a im nobody
_BANDIT_ je napisal/-a:
myster je napisal/-a:pa ko daš zadnji kontakt pred vžigom...se vam čuje kak črpalka malce goriva špricne v celindre?

vsaj vem da pri polotu je tk da pred vžigom čuješ za slabi 2 sekundi nek motorček, ki špricne gorivo v celindre


LOL Slika


:lol: :lol: mogoče senzor položaja glavne gredi :D

Objavljeno: So jan 16, 2010 8:44 pm
Napisal/-a Hribo
Preverit fazo motorja ,senzor vziga ce deluje, pregledat ce je iskra pravilni vrstni red,poglej dovod goriva ce ma dize daj dize ven pa proglej ce sprickajo, kabli,svecke, preventivno prveri kompresijo,preglej varovalke za motorno elektroniko in njegovo krmiljenje...
Lp

Objavljeno: So jan 16, 2010 11:08 pm
Napisal/-a T1cK0
Hribo je napisal/-a:Preverit fazo motorja ,senzor vziga ce deluje, pregledat ce je iskra pravilni vrstni red,poglej dovod goriva ce ma dize daj dize ven pa proglej ce sprickajo, kabli,svecke, preventivno prveri kompresijo,preglej varovalke za motorno elektroniko in njegovo krmiljenje...
Lp


huh ... Hvala Hribo ;) kar nekaj od teh stvari smo že pomerili pa zamenjal. Kompresija je 11.8 - 12, zamenjana kapa + rotorček, svečke in pa akomulator. Pravjo, da je lahk še cin špula pa bojo itak u pondelk pogledal na servisu in upam, da bojo končno najdl napako :) Če bom mel jutri kaj časa bom tud sam mal še pregledu te stvari, ki si jih naštel. :D

Objavljeno: To jan 19, 2010 1:52 pm
Napisal/-a T1cK0
Evo lih so me klical iz servisa, da je bla napaka v tranzistorju znotraj elektronike. Fora je, da tega dela posebi se ne da kupt in tista elektronka košta 500€ ... čist preveč :bonk sam smo se zmenil da mi bojo iz nekje drugje pobral ta tranzistor pa bl pocen zrihtal. Upam, da je zdej res to to, pa da ne bom čez neki časa spet nazaj hodu :)