Stran 1 od 1

mb vito 108d

Objavljeno: Ne jan 03, 2010 12:14 pm
Napisal/-a dam5
pozdravljeni imam omenjen vito in me zanima ker sem ga pred kratkim kupil imam problem zjutraj ko je hladen ga morem štartat kake pol minute da vžge ,ko vžge potem ni več problemov za vžig (po mojem ker je topl)drugo vprašanje je ko mu odvzamem kontakt ne vgasne takoj rabi cca 2sekundi da vgasne sem vprašal prejšnjega lastnika in je rekel da ne vgasne zato ker ima membransko disel črpalko.prosim za vaša mnenja.
l.p.

Objavljeno: Ne jan 03, 2010 12:40 pm
Napisal/-a hp6715s
grelne svečke mogoče...

Objavljeno: Ne jan 03, 2010 12:47 pm
Napisal/-a dam5
nevem sem pa opazil da je ena šoba mastna in se mi zdi kot da mi piha zrak je to mogoče

Objavljeno: Ne jan 03, 2010 3:19 pm
Napisal/-a RedBull™
Verjetno ti ne vžge zato,ker ti pade nafta... zakaj ti pade,je pa potrebno pogledati,kje spušča,kakšen naftni filter imaš (s nekaterimi kopijami ne deluje dobro)

Glede šob,je problem teh vitotov,čimprej na servis da to uredijo,drugač boš še imel večje težave. Naj ti preverijo če so vse šobe ok,ali katera preveč spušča nazaj,problem je pa tudi ta,da šobe ne tesnijo več in se okoli njih nabira "garež" Šobe potrebno vzeti vn (če ti že dolgo katera spušča) bo to kar velik problem in je potrebno vse očistit,nova tesnila ter vijake ter dati skupaj.

Material ni drag,dela je več,zato ne odlašaj,če želiš sam sebi dobro.

Ti mogoče gori lučka za grelce svečke in ti ne ugasne? Če ti takoj ugasne,potem so grelne dobre.

Objavljeno: Ne jan 03, 2010 3:33 pm
Napisal/-a dam5
hvala redbull za nasvet sem pa danes probal hladnega vžgat z gasom pa je takoj vžgal ,lučka gori 2 sekundi ko dam kontakt potem pa vgasne tak da mislim da je narobe z dovodom nafte ,ali mogoče ve kdo kje se dobi bolj poceni deli za vitota (stvari ki jih je napisal redbull)hvala

Objavljeno: Ne jan 03, 2010 4:55 pm
Napisal/-a zcmr
Predvidevam da se je Redbul nekoliko zmotil oops ,vito 108d pomeni da je to se star motor 601 brez turnine....ce piha okrog inektorja potem piha izpod prekamere v katero je privit inektor.Drugace ti motorji nimajo kaksnih problemov okrog inektorjev,ce masti zna biti da je gnila kaksna cevka povratnega goriva ki gre iz inektorja na inektor in tu ti potem povlece zrak,sistem se sprazni in noce takoj uzgati.........menjaj vse te cevi .
Z inektorji so problemi na motorjih CDI ti so pa 611...
Glede ugasanja ti nekje izgublja vakum,ta motor ugasa na vakum,pregledat je treba cel sistem....zna biti da pusca na stikalu regulacije visine luci ali na cilindru za zapiranje zunanjega zraka v kabino ali kaksna cev ali spoj....

Objavljeno: Ne jan 03, 2010 5:17 pm
Napisal/-a RedBull™
ups pa res,samo vito mi je v oči padel...

Objavljeno: Ne jan 03, 2010 5:53 pm
Napisal/-a dam5
hvala takoj sem se spomnil da mi je prejšnji lastnik rekel da je odklopil nastavitev luči lahko da je to krivo.

Objavljeno: To jan 05, 2010 4:46 pm
Napisal/-a dam5
probal sem zamenjat vse cevke na šobah še vedno pade nafta da ne vžge,mislite da je krivo ker mi piha pri prekameri,da pade nafta. piha samo ko je motor topl ,hladen ne piha.

Objavljeno: Sr jan 06, 2010 4:29 pm
Napisal/-a dam5
vito je že pri mojstru g.HARBU iz HOČ.(mojster z velikimi izkušnjami,kapo dol)