Stran 1 od 2
problemi z akumulatorjem
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 1:28 pm
Napisal/-a luke18
Imam Golf IV 1.4, pa imam probleme z akumulatorjem. Nekako se mi zdi da ga na nizkih obratih ne polni dovolj. Zdaj v zimskem času ga zalufam pa dam gretje na ful, pa ponavadi še gretje zadnje šipe in po nekem času crkne radio, prižge se lučka za abs, potem pa moram dodati gas da zadeve spet začnejo delovati. Pa ponavadi ko speljem mi luči šele v 2gi ko je malo več gasa normalno zasvetijo. Včeraj se mi je to zgodilo med vožnjo, sem moral prestaviti v nižjo da je obrate navilo.
Drugače sem preveril napetost, če avto ne laufa je okrog 12V, če pa laufa pa 14,5V... tudi na akumulatorju ko imam tisti okenček (prikazuje stanje akumulatorja) je notri zelena kroglica tako da je vredu.
Je mogoče kaj za altenatorjem narobe? Sicer včasih ko je vlažno vreme mi med vožjo jermen malo zapoje, to bo šlo kmalu na servis.
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 1:33 pm
Napisal/-a lancia hf
Če lučka za alternator ne sveti je vse OK. Zna pa biti problem v sami napeljavi, da dobi premalo elektrike.
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 1:35 pm
Napisal/-a sebaveh
Če imaš doma kak akumulator viška, oziroma če si ga lahko sposodiš iz drugega avta, potem ga menjaj in opazuj če bo kaj bolje. Drugače pa ti naj pogledajo alternator, oziroma v kakšnem stanju so krtačke.
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 2:27 pm
Napisal/-a lisko
lancia hf je napisal/-a:Če lučka za alternator ne sveti je vse OK. Zna pa biti problem v sami napeljavi, da dobi premalo elektrike.
Ni čist res....sem pisal že tudi da lahko se lučka sploh ne prižge a alternator ne polni....
Najbolje bo da daš preverit alternator.
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 2:32 pm
Napisal/-a lancia hf
Pa saj ima 14,5 V pri prižganem avtomobilu, seprav alternator deluje.Ker bi bilo že zelo čudno, da bi dobil tako napetost, če nebi alternator polnil.
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 2:33 pm
Napisal/-a hribko
lisko je napisal/-a:lancia hf je napisal/-a:Če lučka za alternator ne sveti je vse OK. Zna pa biti problem v sami napeljavi, da dobi premalo elektrike.
Ni čist res....sem pisal že tudi da lahko se lučka sploh ne prižge a alternator ne polni....
Najbolje bo da daš preverit alternator.
se strinjam z liskonu,da ne gori vedno lučka ko alternator ne polni.
pa preden ga pelješ na servis preveri nivo tekočine v akumolatorju-se je že naredlo da se je tista zelena kuglica zaskočla in ni pravilno kazala,odvij tistih 6 vijakov pa prever nivo.
če je nivo tekočine vredu pa če nimaš oksidiranih priklopov na akumolatorju,pol bo vrjetno nekaj z alternatorjem narobe
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 2:43 pm
Napisal/-a lisko
lancia hf je napisal/-a:Pa saj ima 14,5 V pri prižganem avtomobilu, seprav alternator deluje.Ker bi bilo že zelo čudno, da bi dobil tako napetost, če nebi alternator polnil.
Z vklučenimi porabniki ali brez? Se mi je že zgodilo da je lučka normalno ugasnilla...pomerjena napetost je bila 14.5V pri prižganem motorju....a kakor hitro si ga malo močneje obremenil (prižgane luči , gretje zadnjega stekla in meglenke) se je napetost sesedla oz. je potreboval več obratov, če si mu obrate dvignil si prav slišal kako močneje je zabrnel motorček notranjega gretja....prav tako so luči močneje zagorele....
Kaj dosti se nisem sekiral.....a naenkrat sem obstal na cesti brez elektrike.....
Ker je bil stari dizl je potreboval elektriko samo za ventil v pumpi....Aku pa je bil že tako slab , da če si stisnil na zavoro ( ko so se prižgale štop luči) je avto ugasnil....
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 2:53 pm
Napisal/-a luke18
Ja 14,5V je kazalo z vključenimi porabniki, ko je bilo vse na full kakšne 0,5V manj... samo sem pozabil povedat, da sem pomeril ugasnjen ko je kazal 12V, potem se ga zalaufal je kazal 11,8V, šele ko se dodal malo obratov je skočilo na 14,5V. Verjetno bo treba alternator pogledat.
Objavljeno: Ne jan 03, 2010 3:16 pm
Napisal/-a lisko
luke18 je napisal/-a:Ja 14,5V je kazalo z vključenimi porabniki, ko je bilo vse na full kakšne 0,5V manj... samo sem pozabil povedat, da sem pomeril ugasnjen ko je kazal 12V, potem se ga zalaufal je kazal 11,8V, šele ko se dodal malo obratov je skočilo na 14,5V. Verjetno bo treba alternator pogledat.
No si si sam odgovoril

Objavljeno: Po mar 01, 2010 4:34 pm
Napisal/-a luke18
Evo alternator sem zamenjal, problem pa ostaja, mogoče je sedaj malo boljše ker je močnejši alternator. Kje naj iščem vzrok? Akumulator pa je še dober, star je slabo leto.
Objavljeno: Po mar 01, 2010 5:43 pm
Napisal/-a myster
kabli, poglej če je + na + in - na -.eni akumulatorji imajo + in - obratno obrjena.
altenator je torej vredu.da bi bil prešvohn altenator ne rabiš skrbet...dost ljudi ma base po 600 al več W in altenator čist lepo fila...probi z drugmu akumulatorju
Objavljeno: Po mar 01, 2010 7:11 pm
Napisal/-a lisko
luke18 je napisal/-a:Evo alternator sem zamenjal, problem pa ostaja, mogoče je sedaj malo boljše ker je močnejši alternator. Kje naj iščem vzrok? Akumulator pa je še dober, star je slabo leto.
Si sigurn da je menjan alternator vredu?
Objavljeno: Po mar 01, 2010 7:18 pm
Napisal/-a WMB
Poglej...lučka na akumulatorju, ki ponazarja kondicijo akumulatorja je le na 1 celici...morda je kaka v šlusu ali pa celo dve in zato ni pravega efekta...to je pomoje edina razlaga, če praviš da so kabli ok in da je alternator menjan...
Objavljeno: Po mar 01, 2010 9:04 pm
Napisal/-a hribko
vzemi kable dol.očisti pole na akumulatorju in kleme,mal namaži z masti in nazaj skup privi-možno je da ti je okol polov na aku mal oksidiralo in ni vredu stika!!!
ps
ni nujno da je aku vredu če je tam na oknu zelena lučka-kuglica,nedolgo nazaj crknil aku na clionu pa je lučka (kuglca)kazala zeleno,sma zamenjala aku,avto dela brez problema.
vpašaj muričija,njemu se je to pripetilo
Objavljeno: Po mar 01, 2010 10:50 pm
Napisal/-a monster_d
akomulator je zgleda že slabi, če avto stoji in je napetost pod 12je bol bogo tole, poglej še kable na akomulatorji če niso kje precvikani.
Daj zmerit akomulator da boš vido če še je sploh dober, tisto oknco ni nujno da je zanesljivo.
Objavljeno: Po mar 01, 2010 10:54 pm
Napisal/-a WMB
hribko je napisal/-a:vzemi kable dol.očisti pole na akumulatorju in kleme,mal namaži z masti in nazaj skup privi-možno je da ti je okol polov na aku mal oksidiralo in ni vredu stika!!!
ps
ni nujno da je aku vredu če je tam na oknu zelena lučka-kuglica,nedolgo nazaj crknil aku na clionu pa je lučka (kuglca)kazala zeleno,sma zamenjala aku,avto dela brez problema.
vpašaj muričija,njemu se je to pripetilo
Kaj sem pa jaz napisal...?
Moj predlog je menjava akumulatorja...
Objavljeno: Po mar 01, 2010 10:56 pm
Napisal/-a Scorp84
Men tole diši od samega začetka ko je pisal bi rekel da nekje nima vredu maso poštimano. En uporabnik tukaj je že imel težave da mu je tudi barva na plehu mal spremenila po vsej verjetnosti zaradi oksidacije. Na tvojem mestu bi še dodatno iz akumulatorja povlekel kabel za maso, pa naredil tudi novo maso na plehu. Če boš pleh brusil, ne pozabi nazaj pobarvat/zaščititi pred oksidacijo.
Drugače avto z porabnki lahko deluje tudi brez akumulatorja užgan, tko da akumulator ne more biti nek problem. Lahko za foro tudi to poskusiš da pustiš avto delat brez akumulatorja in postopoma uključuj porabnike, ne naenkrat. Samo ne vem kako je pri novejših avtomobilih če elektronika pusti delovat motor, brez akumulatorja.
Objavljeno: Po mar 01, 2010 11:16 pm
Napisal/-a WMB
Scorp84 je napisal/-a:Men tole diši od samega začetka ko je pisal bi rekel da nekje nima vredu maso poštimano. En uporabnik tukaj je že imel težave da mu je tudi barva na plehu mal spremenila po vsej verjetnosti zaradi oksidacije. Na tvojem mestu bi še dodatno iz akumulatorja povlekel kabel za maso, pa naredil tudi novo maso na plehu. Če boš pleh brusil, ne pozabi nazaj pobarvat/zaščititi pred oksidacijo.
Drugače avto z porabnki lahko deluje tudi brez akumulatorja užgan, tko da akumulator ne more biti nek problem. Lahko za foro tudi to poskusiš da pustiš avto delat brez akumulatorja in postopoma uključuj porabnike, ne naenkrat. Samo ne vem kako je pri novejših avtomobilih če elektronika pusti delovat motor, brez akumulatorja.
Pri novejših avtih če odklopiš akumulator med delovanjem sigurno skuriš kak elektronski element ( računalniki razni).
Stari avti bolje trpijo to odlapljanje med vožnjo.
Definitivno med vožnjo vsak avto rabi akumulator....dizel manj, bencinar bolj...brez ne dela dolgo....alternator mu daje štrom, samo če nimaš akuja pa je tokokrog prekinjen....
Objavljeno: To mar 02, 2010 7:46 pm
Napisal/-a Strokovnjak
myster je napisal/-a:kabli, poglej če je + na + in - na -.eni akumulatorji imajo + in - obratno obrjena.
Ja valda in ti verjameš, da se s tako priklopljenim akumulatorjem da vozit okoli?
Objavljeno: So mar 06, 2010 2:26 pm
Napisal/-a lancia hf
Strokovnjak je napisal/-a:myster je napisal/-a:kabli, poglej če je + na + in - na -.eni akumulatorji imajo + in - obratno obrjena.
Ja valda in ti verjameš, da se s tako priklopljenim akumulatorjem da vozit okoli?
Prav hitro se yugo vname na tak nacin, saj nam se je, pa še to v mizarski delavnici
