Stran 1 od 2
navilo obrate in bel dim iz mašine?
Objavljeno: Po jan 04, 2010 6:12 pm
Napisal/-a rslapa
Lepo pozdravljeni,
Imam Opel Astro 1.7 TD 2005, na avtocesti proti Mariboru, mi je pri 150km/h dvignilo obrate na 6000(stopalka za plin je bila sproščena), takoj za tem sem vzel kontakt in situacija se ni spremenila, po nekaj sekundah je izpod pokrova motorja prišel bel dim. Ko smo dvignili pokrov motorja, je bil na mašini manjši plamen in vse oljnato. Videlo se je da je dvignjena za kakih 5cm žica, za preverjanje količine olja, tako da je verjetno olje vdarilo ven na tem mestu. vsi so mi takoj rekli, da je to okvara turbine, vendar jo je mehanik razdrl in turbina zgleda brez napak. Zanima me kje bi bil še lahko vzrok nezgode, oziroma če je imel že kdo podobno izkušnjo. Avto je bil 1000km pred nezgodo na servisu, kjer je bilo zamenjano olje filtri... klasičen servis na 100000km
Že vnaprej hvala za odgovore.
Lep pozdrav.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 6:23 pm
Napisal/-a Dariooo
mozno da ti je tlak iz valja udaril v karter in pol ti je vrglo šipko za kontrolo olja (najbolj sibko tocko) vn....ker je bil tlak v motorju velik....ugibam...?!
LP
Objavljeno: Po jan 04, 2010 6:26 pm
Napisal/-a tommy31
Jaz pa mislim vseeno, da je prepihalo turbino in je olje pognalo čez....posledica obrati v rdeče polje...dobro le da si uspel ugasnit avto še preden je izgubil vso olje v motorju, ker bi le še zaribal...
Objavljeno: Po jan 04, 2010 6:27 pm
Napisal/-a Dariooo
in zakaj mu je vrglo sipko od olja vn??....ce bi turbina sla v maloro se to nebi zgodilo, vsaj js ne vidim vzroka...
Objavljeno: Po jan 04, 2010 6:41 pm
Napisal/-a abcabc
Men je to naredil na golfu 2 D....samo potem sem sam vžgal in šel dalje je pa reku mehanik, da bi motor na polno delal dokler nebi ribnu, ampak je hvalabogu crknu.
Tist čas bi na olje kuru, ko je na full lanfal.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 6:41 pm
Napisal/-a sebaveh
Zelo podoben problem so imeli tukaj:
http://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=62039 Toda med menjavo olja. V glavnem - olje je potegnilo skozi cev za oddušek, nazaj v sesalni kanal, kar je motorju zagotovilo dovolj "goriva" za polno delovanje. Ne nafte, temveč olja. Turbina pa je posledično razpadla, dele pa potegnilo v valje. Odvzem kontakta ne naredi nič, ker sicer zapre dovod nafte, toda motor sedaj deluje na olje.
Če ti je dolgo deloval takole, potem pripravi €€.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 6:42 pm
Napisal/-a Volvo power
najbrž je prepihalo kak cilinder, zmerite kompresijo, pa bo takoj vse jasno
hmm........, mehanik pa tak

Objavljeno: Po jan 04, 2010 6:53 pm
Napisal/-a mišek
Kaj pa, če bi v takem primeru, ko mašina podivja probal dat v 5. prestavo pa ga poskušal z bremzami spravit do tega, da ugasne? Sej če pohodiš bremzo na koncu more ugasnat, druga mu ne preostane.
Takoj tudi ne more počakat, če se 150 pelješ pa še preden poštudiraš, da drugače noče ugasnit, ampak vseeno preden ti pa pokuri tiste 4 litre olja bi pa moral tudi na tak način počakat.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 7:11 pm
Napisal/-a rslapa
to je trajalo cirka 40 sekund samo toliko, da sem zapeljal na odstavni pas, prestavo sem imel ves čas v ler, olje je upam da še notri. se pravi mi priporočate naj zmerimo kompresijo in če je vse vredu sestavimo nazaj turbino in probam prižgat avto? ker mehanik tudi sam ne ve kje naj išče težavo. nebi pa red sestavil vsega skupaj in po 50 kilometrih spet klical avtovleko, čeprav jo imam sedaj že v imeniuku

Objavljeno: Po jan 04, 2010 7:29 pm
Napisal/-a vepar
menjaj mehanike če neve kje iskat napako

svašta
Objavljeno: Po jan 04, 2010 7:37 pm
Napisal/-a sebaveh
Koliko olja pa ti je sploh nalil v motor? Meni se zdi da malo preveč.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 7:42 pm
Napisal/-a rslapa
nimam pojma koliko olja mi je nalil, mi piše na računu, račun pa imam v avtu. mehanika sem izbral najbližjega v žalcu, ga bom jutri še enkrat poklical, da mi sporoči kakšna je sitacija.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 8:30 pm
Napisal/-a čare
mišek je napisal/-a:Kaj pa, če bi v takem primeru, ko mašina podivja probal dat v 5. prestavo pa ga poskušal z bremzami spravit do tega, da ugasne? Sej če pohodiš bremzo na koncu more ugasnat, druga mu ne preostane.
Takoj tudi ne more počakat, če se 150 pelješ pa še preden poštudiraš, da drugače noče ugasnit, ampak vseeno preden ti pa pokuri tiste 4 litre olja bi pa moral tudi na tak način počakat.
Lahko da bo crknil lahko pa da bo razneslo sklopko.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 9:00 pm
Napisal/-a Mgajvr
verjetno je počen blok ali glava motorja zvita.
da ne bom preveč pameten ti lahko tko pomagam da malo poiščeš po googlu "motor je šel v iberture"
vsaj men je kar nekaj zanimivih debat ven vrglo. samo prebrat je treba....
![preberi si :[]](./images/smilies/menu-readthepost2.gif)
Objavljeno: Po jan 04, 2010 9:08 pm
Napisal/-a primozek68
Ah kakšen blok. Prepihalo ti je tesnila na turbini, potegnila je olje zato je avto dobil obrate, ker je šla na olje. V takem primeru morš ohrant avto pri gibanju in ga počasi brez sklopke bremzat dokler ne crkne.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 9:30 pm
Napisal/-a rslapa
primozek68 je napisal/-a:Ah kakšen blok. Prepihalo ti je tesnila na turbini, potegnila je olje zato je avto dobil obrate, ker je šla na olje. V takem primeru morš ohrant avto pri gibanju in ga počasi brez sklopke bremzat dokler ne crkne.
upam da imaš prav, ta varianta se mi sliši cenejša. samo mehanik je rekel da je turbina vredu, upam da je pozabil pogledat tesnila. vam jutri sporocim, kaksna je situacija.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 9:35 pm
Napisal/-a Dariooo
primozek68 je napisal/-a:Ah kakšen blok. Prepihalo ti je tesnila na turbini, potegnila je olje zato je avto dobil obrate, ker je šla na olje. V takem primeru morš ohrant avto pri gibanju in ga počasi brez sklopke bremzat dokler ne crkne.
in kako je nabilo pritisk v motorju (karterju oz bloku) da je vrglo sipko vn?...
Objavljeno: Po jan 04, 2010 9:39 pm
Napisal/-a need 4 speed
Mogoče so pa nalili preveč olja na servisu..in je blo po prevelikim pritiskom(sploh če je šipko ven vrglo).
Poznam en tak primer (golf IV 1.4 bencinar)..zarad preveč olja je pol nekje spustilo in olje steklo ven,motor je pa ribnu.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 9:42 pm
Napisal/-a Drocky
@ avtorju teme: pa si mehaniku povedal kaj se je nardilo, al samo rekel naj pogleda turbino? ker tole ni druga, kot je že zgoraj napisal nekdo, da je v iberture šel motor in je prepihalo batne obročke na vsaj enem cilindru. Drugače ni varijante, da šipko porine ven.
Edit: možno je tudi da je odušek za olje zmrznil in je zarad tega pritisk tak anrastel, da je vrglo olje ven čez šipko. Tu lahko sam upaš, da je ostalo še dosti olja v motorju, menjaš odušek in voziš dalje.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 9:44 pm
Napisal/-a primozek68
Ko se enkrat to zgodi in v taki meri kot je on opisal (vse mastno po motroju, ogenj tlel) je vse možno. Košček vetrnice gre lahko marsikam porine v motor, sesuje bat in porine kompresijo v spodnji del motorja. Požge olje, zariba motor ali pa nič od naštetega. Variant je kar nekaj. Glede na simptome, je moje mnenje turbina + ? .Bo jutri povedal bolj podrobno.