Stran 1 od 5
Zaribal motor Passat 1.9TDI
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:05 pm
Napisal/-a brencl
V nedeljo mi je zaribal motor na Passatu. Zgodilo se je nepričakovano med vožnjo po klancu navzdol (cca 16%).
V motorju je začelo enakomerno udarjeti, izgubil je moč in po zelo kratkem času ugasnil. Starter ga ne premakne.
Olja ima dovolj, je pa zakadil preden je ugasnil.
Motor je 1,9 TDI 110 KM letnik 99 z realnimi 270k prevoženimi kilometri. Avto je redno vzdrževan. Pred cca 1500km je bil menjan hladilnik in vsi jermeni vključno z zobatim.
Ali obstaja kakšna možnost da se ta avto za normalne stroške še naredi vozen?
Re: Zaribal motor Passat 1.9TDI
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:10 pm
Napisal/-a myster
brencl je napisal/-a:V nedeljo mi je zaribal motor na Passatu. Zgodilo se je nepričakovano med vožnjo po klancu navzdol (cca 16%).
V motorju je začelo enakomerno udarjeti, izgubil je moč in po zelo kratkem času ugasnil. Starter ga ne premakne.
Olja ima dovolj, je pa zakadil preden je ugasnil.
Motor je 1,9 TDI 110 KM letnik 99 z realnimi 270k prevoženimi kilometri. Avto je redno vzdrževan. Pred cca 1500km je bil menjan hladilnik in vsi jermeni vključno z zobatim.
Ali obstaja kakšna možnost da se ta avto za normalne stroške še naredi vozen?
to se bolj čuje da ti je jermen preskoču...namreč je gravitacija gnala motor in ne motor avta in je bla taka sila, ker si vrjetno zaviru z motorju.to se ne bi smelo zgodit, edino če ti je mehanik premalo zategnil jermen...ali pa šponarje sploh ni zamenjal.
mislim da ti je mehanik neki zabluzu
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:15 pm
Napisal/-a lancia hf
Tudi meni tole bolj "smrdi" po tem, da je preskočil zobati jermen. Zdaj če imaš srečo, in nisi imel prevelikih obratov, ti je lahko samo ventile pokrivilo, ostalo pa upaj da ni poškodovalo.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:15 pm
Napisal/-a Mgajvr
vodna pumpa je bla tut menjana? ker ko se menja jermene, se ponavad menja vse skup s šponarjem
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:17 pm
Napisal/-a brencl
Danes sem bil na servisu in so pogledali kaj je z zobatim jermenom pa apravijo da je O.K. Ni isti servis, ki je menjal jermen.
Ko sem pred tem pripeljal na vrh klanca in ugasnil avto sem zaznal vonj po osmojenem olju, vendar sem mislil da je kakšna kapjica padla na vroč izpuh.
S tem si nisem delal skrbi. Avto je nato normalno vžgal na poti navzdol pa bum.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:20 pm
Napisal/-a brencl
Šponar je bil zamenjan ker je bil ravno on razlog za menjavo jermenov. Polomljen šponar jermena alternatorja in strgan jermen. Za vodno pumpo pa se ne spomnim.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:20 pm
Napisal/-a north789
Kaj pa temp vode v mašini normalna delovna 90 stopinj ?
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:21 pm
Napisal/-a myster
pa ti je pred zaribanjem se kaka lučna na armaturki prižgala?
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:21 pm
Napisal/-a brencl
Temperatura vode pribita na 90 in nobene signalizacije ne pred ne potem.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:24 pm
Napisal/-a myster
kaj pa menjalnik?
rekel si, da ne moreš niti ga ponovno zagnati oz. da bi štarter kaj zalavfal.v takih klancih navzdol najbolj trpi menjalnik.je možno da je menjalnik zaružil?ker s tem tudi pojasnjuje zakaj se na armaturki ni nobena lučka prižgala za okvaro motorja?
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:25 pm
Napisal/-a north789
a štarter ne obrne niti za mm mašine?
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:25 pm
Napisal/-a Bucko99
brencl je napisal/-a:Danes sem bil na servisu
In ti niso znali povedati kaj je narobe in priblizen strosek popravila ?

Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:28 pm
Napisal/-a lancia hf
BB99 je napisal/-a:brencl je napisal/-a:Danes sem bil na servisu
In ti niso znali povedati kaj je narobe in priblizen strosek popravila ?

In na podlagi česa naj ugotovijo vzrok, če motor tudi obrne ne, razen na splošno, da je zaribal.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:28 pm
Napisal/-a brencl
Ne, če štartaš elektrika počepne. Po hitrem pregledu brez da bi snel glavo je na servisu rekel da bi bilo treba mašino zamenjat to je pa cca 4500EUR plus delo pa še ni čist sigurn da bo vse v redu. Pri taki številki je popravilo nesmiselno zato iščem alternativne možnosti.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:33 pm
Napisal/-a abbe
kako so ugotovil da je jermen ok?
ce preskoc se to ne vid na oko.pa tut ce bi hotu vidt bi moral pou avta razdret da bi prsu do jermena da bi pogledal aje v fazi.
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:35 pm
Napisal/-a brencl
na to Ti ne znam odgovort ker se na avtomehaniko ne spoznam mislim pa da je samo preveril šponar in napetost ?? morda??
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:36 pm
Napisal/-a myster
brencl je napisal/-a:Ne, če štartaš elektrika počepne. Po hitrem pregledu brez da bi snel glavo je na servisu rekel da bi bilo treba mašino zamenjat to je pa cca 4500EUR plus delo pa še ni čist sigurn da bo vse v redu.
nevem no...ker predn motor crkne se začne lajtšov na armaturki.ker motor ma polno senzorjev in bi moglo takoj zaznat ali premalo olja, okvara motorja, premalo vode ipd.
naj malo pobrskajo okoli vztrajnika, sklopke in menjalnika (ali pa kr do drugega serviserja).po mojem je mogl tam notr kaj polomit in je zato celotn motor zatakjen (ne vrti)...zdj če jermen ni preskočil, pa če ni motor olja spustil, potem ne verjamem, da je kriv motor
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:38 pm
Napisal/-a abbe
injektorje djte vn da ni kompresije pa probajte porint avto v prestavi.se ga boste lahko porival naprej ok,ce ga pa ne boste mogl porivat naprej,al nazaj je pa neki v motorju zagrabil.
a sklopka pa prestave normalno delujejo.se da saltat?
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:43 pm
Napisal/-a čare
Ta avto ma motor postavljen vzdolžno in za menjavo ali kontrolo jermena ali kontrolo da je motor v fazi je treba snet odbijač in vezno steno odpret potem pa se začne podiranje mikro jermen in potem si šele pri zobatem.Praviš da ti je zjebalo šponar mikro jermena??OK.Pa so zobategasploh menjali ali so ti ga samo računali.Kje si to delal da ti ponujajo motor za 4500€??Pooblaščenec?Komplet generalna za tak motor z delom vred ne sme prit čez 1500€.Res žalostno da mehaniki tako nategujejo folk ma nej grejo u qrac prasci prevarantski.Zadnji mesec berem samo še o nategovanjih.(tale passat,Touran z webasto problemi,Fiat-autocommerce NG,chevrolet z korodiranimi ventili??...)
Objavljeno: Po jan 04, 2010 10:46 pm
Napisal/-a brencl
Pod avtom ni bilo videt kakšnih madežev od olja, pa tud pod pokrovom je zgledal vse na sojem mestu. Ko sem zdajle prebiral forum sem zasledil da tudi preveč olja škodi, to me je pa mal zaskrbel. Pred cca 800 km se mi je v ostrem ovinku na klancu navzdol prižgala stop lučka za olje ki je takoj ugasnila. Odpeljal sem do najbližje pumpe in kupil olje (5l kantico) ko sem dolival olje je avto stal postrani (na pol na pločniku) na kar takrat nisem bil pozoren. dolil sem ga cca 2,5l da je palčka kazala ustrezen nivo. Teh cca 800 km ni kazal problemov jaz pa tudi šele zdaj ugibam kaj bi lahko bilo krivo.