Stran 1 od 1
Problemi z ogrevanjem motorja
Objavljeno: To jan 05, 2010 2:25 pm
Napisal/-a rini
Puščala je pečka in sem jo zamenjal. Kombi se mi zatem ni več ogrel na delovno temperaturo. Po 30 km vožnje je temp. dosegla 70-80 stopinj. Zamenjal sem termostat in se mi zdi da je stanje enako. Ce po dolgi voznji z ogretim motorjem stojim na mestu z prizganim motorjem, mi temperatura pade na 60 stopinj.
Ali je možno, da je kaj drugega narobe?
Ali je možno da je nov termostat pokvarjen?
Ali je možno da je nova pečka slaba?
Hvala za nasvete na ta lep zimski dan.
Objavljeno: To jan 05, 2010 2:51 pm
Napisal/-a mišek
To imaš pa verjetno zrak v sistemu.
Objavljeno: To jan 05, 2010 2:56 pm
Napisal/-a nightmare
mišek je napisal/-a:To imaš pa verjetno zrak v sistemu.
Pol bi že zdavnej zvilo glavo.
Čisto možno je,da je tudi nov termostat zanič.
Objavljeno: To jan 05, 2010 3:09 pm
Napisal/-a rini
Kaj pa senzor temprature, kakšna je pa njegova funkcija?
Objavljeno: So jan 09, 2010 4:39 pm
Napisal/-a rini
Danes mi je padlo na misel, da je mogoče od kar je bila zamenjena pečka notri zrak in da zato ne segreva.
A je to možno?
Objavljeno: So jan 09, 2010 5:00 pm
Napisal/-a odprema
Mogoče malo smešno ampak če imaš zračni žep v sistemu probaj kombi zapeljati na kakšen klanec pa naj fizika naradi svoje. Sigurno je pa lahko tudi novi termostat zanič. Je original?
Objavljeno: So jan 09, 2010 5:04 pm
Napisal/-a lublancan
odprema je napisal/-a:Mogoče malo smešno ampak če imaš zračni žep v sistemu probaj kombi zapeljati na kakšen klanec pa naj fizika naradi svoje. Sigurno je pa lahko tudi novi termostat zanič. Je original?
ponavadi je ventil za odzračevanje, tako da klanc ni ravno potrebn
motor je treba samo ogret, poskrbet da je dovolj antifriza in na ventilčku spustit zrak ven
je pa odvisno od avta do avta, kakšen sistem majo, nekateri majo ekspanzijsko posodo najvišje in se potem sam odzrači
Objavljeno: So jan 09, 2010 5:08 pm
Napisal/-a čare
Kombi pa je dizel in gretje maš na ful pa ventilacijo tudi a ne ??Venntilator daj na 1.stopnjo in pejt na avtocesto pa ga spravi malo v obrate in mora prit na normalno temperaturo.Glede zraka v sistemu pa odvisno kater kombi je,ker nimajo vsi ventilov za prezračevat.VW se recimo sam prezrači...
Objavljeno: So jan 09, 2010 5:12 pm
Napisal/-a pskoda
Če bi bil zrak v sistemu, bi se vse skupaj pregrevalo, možno je ko si menjal pečko so se dvignile vsedline in zapacale senzor temperature
Objavljeno: So jan 09, 2010 5:19 pm
Napisal/-a rini
čare je napisal/-a:Kombi pa je dizel in gretje maš na ful pa ventilacijo tudi a ne ??Venntilator daj na 1.stopnjo in pejt na avtocesto pa ga spravi malo v obrate in mora prit na normalno temperaturo.Glede zraka v sistemu pa odvisno kater kombi je,ker nimajo vsi ventilov za prezračevat.VW se recimo sam prezrači...
Grem na avtocesto in ugasnem gretje. Najvisjo temperaturo dosezem 80-85 stopinj. Temperatura pa nato pade za 10 stopnij, če začnem vozit pocasi, če stojim, ali pa če imam gretje kabine do fula.
Je pa kombi Peugeot Boxer, letnik 98, in ima ventilcek na cevki.
Objavljeno: So jan 09, 2010 5:23 pm
Napisal/-a odprema
Ni mus, da bi se pregrevalo. Če imaš tekočino malo pod minimumom je cirkulacija med motorjem in hladilnikom še zadovoljiva, čez pečko je pa lahko že problem. Odvisno na kakšni višini je pečka glede na ostali hladilni sistem.
Objavljeno: So jan 09, 2010 5:28 pm
Napisal/-a pskoda
odprema je napisal/-a:Ni mus, da bi se pregrevalo. Če imaš tekočino malo pod minimumom je cirkulacija med motorjem in hladilnikom še zadovoljiva, čez pečko je pa lahko že problem. Odvisno na kakšni višini je pečka glede na ostali hladilni sistem.
Če imaš tekočino na minimum ni problem, problem je če imaš zračne mehurče v sistemu, takrat se ti sistem pregreva
Objavljeno: So jan 09, 2010 5:30 pm
Napisal/-a čare
Potem pa najbolš da po ene dveh kilometrih vožnje pošlataš zgornjo cev in če je mlačna ti termostat še vedno prepušča vodo.Če je to to potem poskusi z original termostatom.Pa poglej če ima ta kombi slučajno na kakšni vodni cevi grelec vode (tisti ki ima gor 2-4 ogrevalne svečke ki grejejo vodo) ker mogoče tist ne dela oz. dela slabo če so sveče še originalne not.Ali pa daj karton pred hladilnik pa boš pol videl kaj se dogaja.
Objavljeno: So jan 09, 2010 5:58 pm
Napisal/-a tommy31
Prvo napiši kater avto imaš, ker po vsej verjetnosti imaš 2 termostata, kot naprimer BMW. Pri meni je bil isti problem, malo dlje se je grelo vse skupaj, da je prišel na delovno temperaturo, včasi ko je bilo pod 5 stopinjami se niti ni nikoli segrel... Zamenjali smo zgornji termostat in zadeva se je potihtala in je sedaj avto v 5-7 km na delovni temperaturi pa še dizel je...
Objavljeno: So jan 09, 2010 6:04 pm
Napisal/-a rini
Sem že napisal: Peugeot Boxer, letnik 98, 2.5 Turbo Diesel, 108 km
Objavljeno: So jan 09, 2010 6:25 pm
Napisal/-a vepar
se mi je že zgodilo da sem kupil nov termostat in ni deloval.
vzemi ga ven in daj kuhat v lonec, če imaš kak termometer do 100 stopinj. potem boš točno videl pri katerih stopinjah se odpre.
In kako se je resilo to?? Imam isti problem na boxerju...
Objavljeno: To dec 13, 2016 8:45 pm
Napisal/-a Bafbaw
In kako se je resilo ta problem? Sam imam isti problem...
Re: Problemi z ogrevanjem motorja
Objavljeno: To dec 13, 2016 9:03 pm
Napisal/-a esem
Tema je mrtva že skoraj
7 let!
Ne bi raje povedal, kateri motor in kateri letnik imaš ter podrobno opisal težavo (je ista kot pri avtorju teme ali kaj tretjega?)....
Re: Problemi z ogrevanjem motorja
Objavljeno: Če dec 15, 2016 12:01 pm
Napisal/-a Bafbaw
Isti avto isti problem zato sm tuki napisu ce bo kdo kj vedu povedat... sm pa vidu ja da je stara tema...