Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
bruki
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: So okt 15, 2005 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a bruki Ne jan 10, 2010 4:45 pm

Delphi črpalke se ne popravlja,,niti ni računice,,,,saj bi bilo potrebno vse v notranjosti zamenjati...(tisti ki jo je že kdaj rastavil ...bo vedel o čem govorim).Tudi Jelen je ne popravlja.
Prav tako šobe...nekateri jo dajo brusiti..ali zamenjajo vložke...vse to je ok.
Vendar kaj pa kalibracija????to so tiste črke in številke na šobi...
Aparat za kalibriranje je le en v sloveniji ...tako da se lahko le tam to naredi.

Torej preostane le zamenjava...z novimi ali rabljenemi deli.

lp
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Ne jan 10, 2010 5:34 pm

Če nimaš delanih vseh servisov na pooblaščenem servisu, ti ne bodo priznali nikaršne garancije, oziroma reklamacije. S prevrtenimi kilometri si boš pa samo pljunil v skledo.

Predvidevam, da bo pogovor na servisu potekal nekako takole:
1. vprašali bodo kje si tankal. Verjetno boš rekel, da na OMV,
2. pa ti bodo takoj povedali, da ti ne morejo pomagati.

Kot pa sem že napisal v mojem prejšnjem komentarju, je predvideni strošek naštetega okoli 2000 EUR.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Ne jan 10, 2010 10:01 pm

Rabotti v Litiji bi znal to popraviti.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Ne jan 10, 2010 10:16 pm

to kurčevo Delfijevo črpalko prvo menjaj.. ker to je pri vseh avtih s to črpalko problem...
 
Uporabniški avatar
DIrk
Novinec
 
Prispevkov: 148
Pridružen: Po dec 20, 2004 9:35 pm

Napisal/-a DIrk Ne jan 10, 2010 11:24 pm

joztom je napisal/-a:Rabotti v Litiji bi znal to popraviti.


menda (tko je bilo slišati od ljudi iz litije ) je zelo površen in nezanesljiv. Poleg tega naj ne bi imel vsega potrebnega orodja.

p.s. sam z njim niam izkušenj
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo Ne jan 10, 2010 11:52 pm

Dej pozanimaj se pri temu...(pa ni reklama...da me ne bo kdo ***l):
http://tiros.si/index.php?option=com_co ... view&id=83
ker obnavlja Delphi pumpe in dize.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
Antiznačkar
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe jan 08, 2010 4:11 pm

Napisal/-a Antiznačkar Ne jan 10, 2010 11:53 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Dej pozanimaj se pri temu...(pa ni reklama...da me ne bo kdo ***l):
http://tiros.si/index.php?option=com_co ... view&id=83
ker obnavlja Delphi pumpe in dize.

LP!


Tega servisa naj se raje močno izogiba, pravi nateguni (lastne izkušne) :!:
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy To jan 26, 2010 9:51 pm

Tako, stvar se je (upam da) zaključila!

V informacijo vsem ostalim potencialnim "molznim kravam" pooblaščenih serviserjev in prodajalcev pa kratek opis:

- kot sem napisal, avto težko vžiga (enkrat sploh ni hotel), nima moči do 2000obratov,....grem na Reno servis, saj je avto redno servisiran in še več:

Prvi Pooblaščeni Reno servis v Lj. (ime ni važno, sekundarna mreža alinekajtakega), diagnoza: senzor gornje točke, očistili, težave z vžigom se ponovijo naslednji dan! :?
Računali niso nič, itak jim ni nič jasno, ker računalnik ne pokaže nič kritičnega! Grem naprej po drugo mnenje...

Drugi Pooblaščeni Reno servis v Lj. (ime ni važno, če me spomin ne vara, so bili prvi prisotni v Lj. za reno), diagnoza: prenizek tlak v skupnem vodu, menjali bi:črpalko, 4x šobe, rezervar goriva, vse cevi, vse senzorje + malenkosti. Popravljajo ne, samo menjajo. Diagnozo so postavili preko računalnika, pokrov motorja so odprli in se čudili, kako da mašina ni nič mastna :shock: Nasploh prijazni in uslužni, ampak....Računali niso nič! Grem naprej po drugo mnenje...cena popravila/zamenjave delov bi bila "cijena sitnica" :con

Tretji Pooblaščeni Reno servis v Lj. (ime ni važno, prodajajo še ena druga nemška j***a in angleške gay car), diagnoza: Sploh se jim ne sanja, kaj bi bilo, menjali bi preventivno VSE (črpalko, 4x šobe, rezervar goriva, vse cevi, vse senzorje + malenkosti, preventivno pa še turbino) :?: . Diagnozo so postavili preko računalnika, pokrova motorja sploh niso odprli! Prijazno so mi ponudili nakup novega z istim motorjem in barvo, dobava v kratkem,...cena sitnica...cena popravila bi bila tudi "cijena sitnica" :con Diagnoze niso računali nič! Grem naprej po drugo mnenje...

Četrti Pooblaščeni Reno servis v okolici Lj.. (ime ni važno, je pa zveneče), diagnoza: Sploh se jim ne sanja, kaj bi bilo, kar se baje dizlov sploh ne popravlja pri njih, ampak se zamenja vse okoli mašine(!!!) Na koncu me mehanik resno vpraša, če sem siguren, da avto ni hotel vžgati :bonk cena popravila :con bi bila "cijena sitnica" tudi tukaj. Računali niso nič za diagnozo! Grem naprej po drugo mnenje...


Salabajzerji geliptični, vsi po vrsti :jao: :bonk

Grem do MaxDiesel v Litijo, model postavi eno diagnozo/tezo o zraku v cevki za nafto (res so že od novega mehurčki v dovodni cevki).
Reče, da ima čas čez en teden.
Do takrat vozim en teden normalno, ker imam čez noč avto v garaži. Moči pa itak ne pogrešam v mestni vožnji. Itak vozim kot Erjavec v DESUSu, za tiščat je pa itak motor poleti...

Pride težko pričakovani dan D (ponedeljek popoldan), dam avto v servis. Lastnik deluje zaupanja vredno in zgovorno kot slovenski politiki pred volitvami ;) , je pa očitno raztreseno nezanesljiv zaradi obilice dela.
Pravi, da me pokliče v sredo in sporoči kako je z avtom.
Kličem ga v četrtek, pravi, da bo avto v petek, da še ni našel glavne napake...
Ga končno dobim v petek (po 40 klicih na gsm) in mi sporoči stanje. Nič kritičnega :D in da me pokliče v soboto.....
Avto prevzamem v ponedeljek (po predhodnih 30 klicih), zgleda, za so cepljeni proti brzini in vsaka stvar tra-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-a-ja do-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-o-llllllll-gggggggg-ooooooooo. Lastnika sploh ni mogoče dobiti na tel. , mehanik pa je veliko bolj ažuren in še faca povrhu! Pa še jeepa vozi 8)

Zamenjali so mi EGR (tanovi model električnega) in povezovalne cevke povratnega voda šob, izgleda preverili šobe (sledi ključa, upam, da niso zamenjali z starimi)

Zaenkrat avto dela kot nov, plačal sem vse skupaj 468(cijena sitnica v primerjavi z pooblaščenime Reno servisi). Na splošno zadovoljen z vsem razen odzivnooooostjo na tel. in dooooooooooooooolgim časom popravila.

LP andrej
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Napisal/-a nevermind To jan 26, 2010 10:10 pm

čare je napisal/-a:Jelen rihta tudi Delphi.Na Real jaz sploh ne bi hodil,ker tam ti bojo iz glave takoj rekli 3 jurje,k Malgaju pa lahko greš.


Hehe če si bil tam je potem to res ''cijena sitnica'' za kar si sedaj plačal.
Zanimivo kaj bi vse menjali, na koncu je pa bila čisto druga stvar za zamenjat - nesposobnjakoviči.
Drugače pa ja... to ti je Reno.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To jan 26, 2010 10:14 pm

No sem vesel da so pogruntal zadevo.....zaj približno veš zakaj sem na drugem forumu omenil da si bogi ker maš renoja in jeepa.....oba avta kot se šika ampak ko pa začne kter kol mal nagajat pa lahko živce zgubiš.....na koncu pa ugotoviš da je blo sekiranja preveč in si spet naprej zadovoljen z avtom bolj kot prej :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy To jan 26, 2010 10:35 pm

Jeepe vozim nepretrgoma že 21 leto. Ampak glede na izkušnje zadnjega (takrat aktualni MV motori) sem se odločil za nakup popularnega ljudskega avta. Nisem pa pričakoval takega šalabajzerskega odziva Reno serviserjev.....

Precej podobna stvar se mi je zgodila pred leti na maminem Folxwagnu. za popravilo ene napake ajnšprica (2.5 let star VW, prevoženih kar celih 12.000,00 km) so me na folcvagen servisu v š____I hoteli nategniti še za cca 2000e več kot sedaj pri renoju. Na koncu smo stvar rešili z nakupom rabljenega dela za ceno "enega špricerja", kot je zahteval prodajalec karambolioranega avta in zamenjavi dela v lastni režiji ...
...komentar pooblaščenega serviserja VW pa je bil dobesedno " Vi ne razumete načina popravljanja folcvagna. To je stil življenja in dojemanje vožnje...) :bonk
 
Uporabniški avatar
Gorch
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Pe mar 24, 2006 4:08 pm

Napisal/-a Gorch Sr jan 27, 2010 12:03 am

kofy je napisal/-a:Jeepe vozim nepretrgoma že 21 leto. Ampak glede na izkušnje zadnjega (takrat aktualni MV motori) sem se odločil za nakup popularnega ljudskega avta. Nisem pa pričakoval takega šalabajzerskega odziva Reno serviserjev.....


Ja na žalost je tko kot sem ti že povedal v tej temi...vsak bi samo nekaj menjal,ti bi pa veselo plačeval.
Imel sem podobne probleme pri DCI-ju in ko sem poklical na uradni servis je bila njihova prva beseda-"to bo pa drago...sigurno okol 2000eur".Očitno so serviserji na renoju tako sposobni,da postavijo diagnozo,kar po telefonu :lol: .
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Če jan 28, 2010 8:02 am

a ni fora da če je novejši dci 70, 85, 105 km da ima siemensovo pumpo, ki je dobra?
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Če jan 28, 2010 10:04 am

jony je napisal/-a:a ni fora da če je novejši dci 70, 85, 105 km da ima siemensovo pumpo, ki je dobra?

saj pa ni bilo to narobe..
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jan 28, 2010 10:33 am

kofy je napisal/-a:...komentar pooblaščenega serviserja VW pa je bil dobesedno " Vi ne razumete načina popravljanja folcvagna. To je stil življenja in dojemanje vožnje...) :bonk
:rofl

Glede na vse napisano me vedno manj mika imeti nov avto. Da na pooblaščencu ne znajo poiskati napake in zaradi cukanja ponujajo raje nov avto? Nesposobneži.
Raje imam starejši avto z navadno bencinsko MPI mašino, ki ga znam rihtati sam.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Napisal/-a valvoline Če jan 28, 2010 11:40 am

Energetik81 je napisal/-a:
kofy je napisal/-a:...komentar pooblaščenega serviserja VW pa je bil dobesedno " Vi ne razumete načina popravljanja folcvagna. To je stil življenja in dojemanje vožnje...) :bonk
:rofl

Glede na vse napisano me vedno manj mika imeti nov avto. Da na pooblaščencu ne znajo poiskati napake in zaradi cukanja ponujajo raje nov avto? Nesposobneži.
Raje imam starejši avto z navadno bencinsko MPI mašino, ki ga znam rihtati sam.

VW 1.9D (1.9SDI)
Vse ostalo je nepotrebno zapravljanje denarja. Rajš mam 10 let star avto ki ga vsak popoldanski mehanik zrihta(oz sam) kot pa nekih CR j**c in servisi in popravila draga k da furam ferrarija.

:-P
 
Aleksman71
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Sr jan 21, 2009 10:22 pm

Napisal/-a Aleksman71 Pe jan 29, 2010 10:54 pm

Diagnoza pri men so opilki v šobah.Delna rešitev je ,da bom z magnetom očistil tank in zamenjal filtre .Preventivno bi pa na te povratne vode čisto na začetku le teh nastavil neomid magnete,ki bi opilke zadržali v cevi.Le te bi čistil po potrebi.
Slika

Pritisk je pa dost majhen ,da le teh opilkov ne bo odnesel v tank.
 
bizkit45
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Sr feb 22, 2017 9:58 pm

Re: Renault 1.5dci, okvara visokotlačne črpalke

Napisal/-a bizkit45 Sr feb 22, 2017 10:27 pm

Zdravo,
se opravičujem ker obujam staro temo, ampak imam podoben problem na avtu. Prvo kot prvo mi neprestano "ruži" pod malimi obrati ali pa ko zaviram z mašino. Se pravi ko imam noge dol z vseh pedalov in mašina bremza v prestavi, malo ruži (taki whining noise ni skoz aktivno, le občasno). Pred mesecem je bil pa še hujši zvok, ko je bil zunaj minus. Takrat je ružilo v mašini za popizdit, dokler se ni segrel na delovno temperaturo. Potem ko se segreje je ruženje milejše, kot opisano zgoraj. Na uradnem servisu so mi rekli da ni nekega problema in da on tega sploh ne sliši (oz. je ruženje tako milo, da je težko locirati kje je in da naj se vrnem ko bo ruženje glasnejše - moram priznati, da ko sva ga z mojo pripeljala je res skoraj nehal ružiti samo jaz sem še slišam, ki pa itak vse slišim :) ). Se odpeljem in še dalje poslušam to milejše ruženje.
In potem se jaz vozim vse do danes, ko se mi pa prižge error lučka (ta oranžna) check injection! Avto dela normalno, ruži še vedno isto (mogoče malce več) in potegne še vedno isto, z malce zamika :) priklopim gor kitajski tester in zaženem Torque (to kar mi geeki znamo narest) in se mi pojavita 2 errorja:
- P0102 Powertrain
Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input
- P0340 Powertrain
Camshaft Position Sensor "A" Circuit (Bank1 or Single Sensor)

Nato se vozim okrog 100km (res nujna vožnja) in vedno kadar sem ga na novo zagnal je težje zaverglal. Zadnji vžig je verglal 4x.
Lahko povem še to, da se je vmes na hitro, pojavila check fuel filter (ki pa je bil menjan 5kKM nazaj na uradnem servisu). Menjal sem tudi grelne svečke in pa akumulator (ker je pozimi težko vžgal) in sta ti dve menjavi odpravili težavo (testirano v -15 ;) )

Ali imate kakšen nasvet idejo glede na opisano zadevo?
LP
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 31 gostov