Stran 1 od 1

Servis na 120.000 km - kam?

Objavljeno: Po jan 11, 2010 3:34 pm
Napisal/-a marsus
Pozdrav

Prav bi mi prišla kakšna pomoč.
Tkole prebiram forum in zbiram mnenja.Počasi se bliža servis na 120.000 km.
Do sedaj sem pet let vozil k pooblaščencu.
Zanima me:
- ali se mi še splača vozit na pooblaščeni servis
-tisti ki vozite k popoldancem oziroma drugim uradnim serviserjem kako je morebitnimi reklamacijami?
Recimo da mi po servisu na 120.000 nekaj crkne recimo pumpa,bo popoldanc priznal napako.Saj bognedaj da do česa pride ampak vseeno kako reklamirate?
- kako je pri popoldancih s temi testerji?
Ker sam namreč poznam dober nepooblaščeni servis za moj avto,ampak tester pa ima predpotopni.Napake pokaže vendar se ne da točno določit kje je napaka.

Hvala za info.

Objavljeno: Po jan 11, 2010 4:33 pm
Napisal/-a čare
To te zanima za tramvaj ali vilčar ali samokolnico??

Objavljeno: Po jan 11, 2010 4:36 pm
Napisal/-a bruki
Odločitev je tvoja..
Ne bi rad nalival vode na svoj mlin...vendar mislim da ti privatnik lahko enako dobro
ali še bolje naredi servis.
Seveda moraš vedeti k komu boš peljal.
Glede testerjev...ni važen izgled ali starost....temveč sam program.
Na starost tvojega avtomobila...je lahko tudi nekaj let star program enako dober kot nov.
Nekaj drugega je če ima kakšno ceneno verzijo testerja,ki bere samo napake in še te ne vse.Tester je še zmeraj le za orientacijo...za odkrivanje napake je pomenben človek in njegova spretnost in znanje.
Kar se tiče garancije....z računom se lahko vse reklamira.
Najbolj važno pa je tudi ,da boš naredil servis za konkretno majn denarja kot na pooblaščenem servisu.

Objavljeno: Po jan 11, 2010 4:50 pm
Napisal/-a marsus
Se opravičujem avto je škoda fabia letnik 2004 1,2 motor,3 cilindre

Ja zdaj s testerjem je bilo takole.
Vedno ob vžigu je trokiral,obrati so narastli in padli in spet narastli ne glede ali je bilo toplo ali v mrazu.Zdaj ta njegov bom rekel "srednjeveški" tester je pokazal napako odstopanje.Vendar je bila njegova izjava naj raje točim 98 oktanski bencin.Stvar se ni izboljšala ampak je bilo popolnoma isto.No na pooblaščencu pa je odkril lambo ki je crknila,po zamenjavi zadeva spet lepo funcionira.Zaradi elektronike sem mal v dvomih.

Objavljeno: Po jan 11, 2010 5:17 pm
Napisal/-a čare
Ta motor nima jermena ampak verigo tako da bo to čist navaden servis kjer se menja olje ,filtri,če bi bil avto moj bi mu menjal še svečke,mikro jermen in zavorno tekočino.Glede reklamacije pa je tako.če boš delal z računom boš imel dokaz da kaj si menjal in boš za tisto lahko uveljavljal garancijo ne boš pa moral nikjer nikogar zajebavat če ti bo 3 dni po menjavi olja odpadel avspuh...če boš pa delal brez računa pa je čisto odvisno kok serviserju zaupaš oz. ga že prej vprašaj če ti bo na kak papir napisal da garantira za oprevljeno delo in material,ker če boš na lepe oči delal se zna zgodit da te bo odpikal ko boš prišel reklamirat dokazat mu pa nimaš kaj edino prijaviš ga lahko inšpekciji,če ga bojo šli pa kontrolirat pa vprašanje.

Objavljeno: To jan 12, 2010 8:56 am
Napisal/-a schrek
in za koliko so te udarili po žepu zaradi menjave lambde?

Objavljeno: To jan 12, 2010 3:12 pm
Napisal/-a marsus
Pozdrav

Ja lambdo sem potem menjal pri Škerjancu v Domžalah.
Sama lambda 202 eura.Skupaj z delom 260 eurov.

Objavljeno: To jan 12, 2010 3:44 pm
Napisal/-a Mgajvr
ker poznam kar nekaj voznikov škod, vem da škerjanca kar hvalijo, in niti ni tko zelo drag, kot naprimer porše na verovškovi.