Stran 1 od 3
dokaj velika poraba na polotu 6n
Objavljeno: Po jan 11, 2010 4:03 pm
Napisal/-a myster
imam rahel problem.ko se vozim z avtu na kratke ture mam porabo tam okol - 7.5 (dost mestne).ko imam pa dolgo turo, pa pije tut do 8.5- 9 litrov, pa ga ne teram ful v obrate.zdj v iskanju sm sam to našel, da mi vrjetno luftmesser zatajil.ampak kje na polotu je ta senzor (skos je govor o senzorju)?
edin kar še sumim je tista črna škatljica ki "meša" topel in mrzel zrak.namreč imam občutek, da je zaštekala in mi dovaja samo toplega (nisem še razdiral).za kratke ture torej prepričljivo, za dolge pa potrata goriva.
a nardim prej test, pa pred dolgo turo odklopim cev, ki dovaja topel zrak in poizkusim nardit eno dolgo turo, ali lahk pričakujem kaj druga?
če ima kdo kako slikovno gradivo, bi bil zelo vesel oz. bom vsakega odgovora vesel
Re: dokaj velika poraba na polotu 6n
Objavljeno: Po jan 11, 2010 5:29 pm
Napisal/-a WMB
Poraba 7,5 je normalna, če je motor 1.4 ali 1.6 ( ne 16V).
9l pa ni več normalno.
Preden bi karkoli pomislil bi najprej rekel da je crknila lambda sonda. Boschovo dobiš dokaj poceni, univerzalno, s tem da moraš vedeti koliko priklučnih kablov je gor.
Vprašaj v trgovini in bodo vedeli povedat.
Kako pa je z izpušnimi plini? Če ne veš odpelji do koga ki ima tester, da preveri če je izpuh normalen ali ne...če niso izpuhi v mejah normale je sigurno lambda sonda...če ne drugje boš pa izvedel na tehničnem pregledu, kjer ti tudi dela meritve lambde
Objavljeno: Po jan 11, 2010 5:33 pm
Napisal/-a myster
sam mi lahk pojasniš, kako je možno, da imam mestno vožnjo (ki pretikam samo med 1 in 3 prestavo) manj porabe, kot pa relacijsko.
če bi bla lambda, bi moglo vedn kazat večjo porabo (vsaj tuk sm iz drugih tem razbral).
motor je 1.4 8V
Objavljeno: Po jan 11, 2010 5:38 pm
Napisal/-a WMB
myster je napisal/-a:sam mi lahk pojasniš, kako je možno, da imam mestno vožnjo (ki pretikam samo med 1 in 3 prestavo) manj porabe, kot pa relacijsko.
če bi bla lambda, bi moglo vedn kazat večjo porabo (vsaj tuk sm iz drugih tem razbral).
motor je 1.4 8V
Tudi to je res. Jaz bi vseeno najprej preveril izpušne pline zaradi lambda sonde...na mojem Polotu 1.6 ( 75km) je bilo ravno to. Poraba je bila 10 litrov, namesto relacijske 6 do 6,5 in mestne max 7,5 - 8 litrov.
Objavljeno: Po jan 11, 2010 5:44 pm
Napisal/-a myster
WMB je napisal/-a:myster je napisal/-a:sam mi lahk pojasniš, kako je možno, da imam mestno vožnjo (ki pretikam samo med 1 in 3 prestavo) manj porabe, kot pa relacijsko.
če bi bla lambda, bi moglo vedn kazat večjo porabo (vsaj tuk sm iz drugih tem razbral).
motor je 1.4 8V
Tudi to je res. Jaz bi vseeno najprej preveril izpušne pline zaradi lambda sonde...na mojem Polotu 1.6 ( 75km) je bilo ravno to. Poraba je bila 10 litrov, namesto relacijske 6 do 6,5 in mestne max 7,5 - 8 litrov.
aja pa ima vezo, da v prostem teku dela skoz na 950 rpm, kkr vem je na 850rpm.res, da je bil vgrajen močnejš motor (iz. 1.0 na 1.4), lambda je od 1.0 motorja.
mene zanima, kako deluje tista loputa, ki meša topel ali mrzel zrak.sm prele gledu, pa mi je mehanik naredit takole: ena mala cevka gre iz filtra v tisto loputo. drugo cevko bi mogel nekam vezat, jo je pa enostavno odrezal in zapru.po mojem, bi moglo bit druga cevka na nakaj vezana.aja pa tudi ohišje filta je od 1.0 in ne od tistega motorja in ima malce drgač narejeno
Objavljeno: Po jan 11, 2010 5:51 pm
Napisal/-a mr.ramo
probaj dati lambdo od 1.4 motorja ,k loh da je lih to krivec

...če ti je mehanik tisto cevko zaprl potem jo je zaprl z razlogom,katerega bi ti moral povedati

..
Objavljeno: Po jan 11, 2010 6:00 pm
Napisal/-a myster
mr.ramo je napisal/-a:probaj dati lambdo od 1.4 motorja ,k loh da je lih to krivec

...če ti je mehanik tisto cevko zaprl potem jo je zaprl z razlogom,katerega bi ti moral povedati

..
ena cevka bi mogla bit od motorja vezana na ohišje filtra.ko odpreš filtr je "bula" ki je očitn nek regulator, potem pa iz istega vn do tiste loputice ki meša mrzel in topel zrak.mislim da takrat se ni hotel več ukvarjat s tem in preprosto poenostavil zadevo.ker to more nek tlak ali nadtlak ustvarjat, ko se motor ogreje, da potem obrne loputu in potem vleče samo mrzel zrak.
sam to me zanima, če je lahk zaradi te nedelujoče lopute taka razlika v porabi.ker jst si razlagam, da zarad kratkih relacij manj pije, ker še bolj ali manj jemle topel zrak. ko pa je motor ogret, pa bi mogu mrzu zrak vlečt...tak pa stalno topel zrak vleče in zato tudi večja poraba
Objavljeno: Po jan 11, 2010 6:10 pm
Napisal/-a .GT.
ja ker morešš ti stalno bol gas tiščat da kam prideš zapri tisto lpouto pač ko boš avto štartal bo na začetki več požr pa bo potem manj probaj tak ...
Objavljeno: Po jan 11, 2010 6:11 pm
Napisal/-a mr.ramo
hm...probaj ročno premaknit oz. odpret omenjeno loputo ..če bo slo jo odpri in potem se zapelji (to naredi ko imas motor ze dobro ogret) ..drgač pa obisku pri drugem mehaniku se nebos izognil

Objavljeno: Po jan 11, 2010 6:17 pm
Napisal/-a myster
ja pač tk se to men zdi. zdj če mi lahk en to potrdi da je lahk poraba zaradi dolge ture, ki vleče topel zrak toliko vpliva na porabo.
drgač sm že hotu na roko nekaj sukat, pa je na majhno vzmet pripeta (da vleče topel zrak).pa ugotovil sem, da se more nek tlak ali nadtlak ustvarjat, da se loputica obrne.
Objavljeno: Po jan 11, 2010 7:56 pm
Napisal/-a LinuxFuter
Je kdo pomislil na termostat, ki je zaštekal v odprtem položaju? Pri mestni vožnji se segreje ker očitno ves čas stojiš, pri relaciski vožnji pa je skos hlajen in ti dela pod "zauhom" (ki seveda dodaja dodaten benz).
Objavljeno: Po jan 11, 2010 8:17 pm
Napisal/-a mr.ramo
LinuxFuter je napisal/-a:Je kdo pomislil na termostat, ki je zaštekal v odprtem položaju? Pri mestni vožnji se segreje ker očitno ves čas stojiš, pri relaciski vožnji pa je skos hlajen in ti dela pod "zauhom" (ki seveda dodaja dodaten benz).
to je pa tud ena od opcij

katero sem pa čis pozabu

Objavljeno: Po jan 11, 2010 9:14 pm
Napisal/-a myster
temperatura je vredu.pa to se mi je že enkrat dogajal, pa je bla razlika max. pol litra.pa je blo približn enako mrzlo in enake razmere (tudi relacije, kjer sm vozu).če ne prej v soboto ko grem na daljšo turo bom tankral na isti bencinski in probal čist enako vozit, kot prejšn tedn in bom poročal, kako je, če izklopim cevko, kjer zajema topel zrak.
pa res noben ne ve, če je lahk taka razlika, če motor jemle samo topel zrak?
ker enkrat je bil tuki govor, da je razlika, če se dovaja samo topel zrak.sam da je pa za 1.5-2.5 litra razlike, mi je pa že mal huda.
Objavljeno: To jan 12, 2010 8:06 pm
Napisal/-a myster
no zdle sm malce prekontroliral zadeve.najdu senzor za zrak na sesalnem kolektorju in je bil čist masten, ko sem ga odpru.sm ga spucal in bom vidu kako naprej.vzel sem dol še loputo zraka, ki dovaja zrak.bila je čist mastna oz. zažgana.
no nakar opazim, da je otrgan tale vijak (oz. je kar natakjen gor):
slika je sposojena.a lahk jst kr odprem in zrihtam (že mam drug vijak), al to more 100% tesnit in kupit nova tesnila?
pa še eno vprašanje imam. pri odušku oz. okol te škatle je malce mastno.kako bi se to lotil popravila.namreč je to zelo nedostopno mesto in se da sploh to popravit?
lp
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 10:10 pm
Napisal/-a myster
a je tole normaln (poslušajte zvok ko odprem pokrovček za olje)?
http://www.shrani.si/?1s/hI/2gNUpctY/video0041.3gp
Objavljeno: Če jan 14, 2010 4:22 pm
Napisal/-a mITJA122
Ta "čudn zvok", ko ga slišiš ko odpreš odprtino za dolivanje olja..to čuješ krmilni mehanizem za odpiranje ventilov..odmična gred, dročniki..ventili..
Brez problema, če je ta zvok ob odprti odprtini za olje..
Problem je, če bi rožlal ko je use zaprt...pač poglei. če maš olja dost..redna kontrola, pa gas..
Lp
Objavljeno: Če jan 14, 2010 4:29 pm
Napisal/-a myster
mITJA122 je napisal/-a:Ta "čudn zvok", ko ga slišiš ko odpreš odprtino za dolivanje olja..to čuješ krmilni mehanizem za odpiranje ventilov..odmična gred, dročniki..ventili..
Brez problema, če je ta zvok ob odprti odprtini za olje..
Problem je, če bi rožlal ko je use zaprt...pač poglei. če maš olja dost..redna kontrola, pa gas..
Lp
pa je normaln da malce vn piha-ko je odprto?
Objavljeno: Če jan 14, 2010 4:32 pm
Napisal/-a lancia hf
Dokler samo piha je vse OK. Ko ti bo začelo pa olje ven metati, je pa problem.
Objavljeno: Če jan 14, 2010 4:47 pm
Napisal/-a valvoline
lancia hf je napisal/-a:Dokler samo piha je vse OK. Ko ti bo začelo pa olje ven metati, je pa problem.
Kje pa.
Ne sme tja belo-sivkasto kadit preveč, to da mal piha je normalno.
In če meće vn olja med delovanjem je tut povsem normalno,saj to pomen da dobr dela oljna črpalka.
Objavljeno: Če jan 14, 2010 4:47 pm
Napisal/-a mITJA122
myster je napisal/-a:mITJA122 je napisal/-a:Ta "čudn zvok", ko ga slišiš ko odpreš odprtino za dolivanje olja..to čuješ krmilni mehanizem za odpiranje ventilov..odmična gred, dročniki..ventili..
Brez problema, če je ta zvok ob odprti odprtini za olje..
Problem je, če bi rožlal ko je use zaprt...pač poglei. če maš olja dost..redna kontrola, pa gas..
Lp
pa je normaln da malce vn piha-ko je odprto?
Normaln
