Napisal/-a zzitop To jan 12, 2010 12:06 am
Seveda se da doma lepo naštelat ventile in ni neka znanost. Niti slučajno ne potrebuješ takih neverjetnih izkušenj.
Torej, če si vzameš čas in delaš natančno in počasi, se da zelo lepo naštelat.
In res, prvega v vago, štelaš 4
2. v vago, štelaš 3
potem v obratno smer.
To je skor univerzalni recept za 4 cilindre.
Vendar pa je vsaj za Katrco in Citroen AX malo drugače:
Valve fully open Adjust valves
No 1 exhaust No 3 inlet and No 4 exhaust
No 3 exhaust No 4 inlet and No 2 exhaust
No 4 exhaust No 2 inlet and No 1 exhaust
No 2 exhaust No 1 inlet and No 3 exhaust
To drugo, kar sem napisal, je pravilni tovarniški potek za ta dva avta, pa verjetno tudi za R5, pa še kateri drugi.
In če narediš pa prvem principu, in potem preveriš po tem druge, je nekaj odstopanja. Ampak ne veliko.
LP