Stran 1 od 2

NASTAVITEV VENTILOV!

Objavljeno: Po jan 11, 2010 4:40 pm
Napisal/-a airwick
Lep pozdrav vsem skupaj! Ker nisem nikjer našel teme o nastavljanju ventilov sem odprl tole. Bi mi lahko nekdo lepo prosim razložil postopek nastavljanja? Prosm brez nevmesnih komentarjev:) HVALA!

Objavljeno: Po jan 11, 2010 4:44 pm
Napisal/-a mr.ramo
o kaksnem vozilu je pa govora? ..malo opisi kaksne ventile imaš("klackalice" ali .hidravlične) ..potem ti bomo znali pomagat ;)

Objavljeno: Po jan 11, 2010 4:53 pm
Napisal/-a sašo5
ti očitno pojma nimaš zakaj se sploh gre, zato tukaj preko foruma "ne bo potegnilo" da bi ti to znal; še najboljši nasvet ti bo tale, da najdeš enega mojstra in potem gledaš kako on to dela, nato probaš ti........skratka, treba zadevo " v roke" vzet in prakticirat - teorija je eno, praksa drugo; prav pri ventilih si lahko načitan in vso literaturo o mehaniki prebereš, pa ne boš znal, dokler ti nekdo v praksi ne pokaže......

Objavljeno: Po jan 11, 2010 4:57 pm
Napisal/-a mr.ramo
sašo5 je napisal/-a:ti očitno pojma nimaš zakaj se sploh gre, zato tukaj preko foruma "ne bo potegnilo" da bi ti to znal; še najboljši nasvet ti bo tale, da najdeš enega mojstra in potem gledaš kako on to dela, nato probaš ti........skratka, treba zadevo " v roke" vzet in prakticirat - teorija je eno, praksa drugo; prav pri ventilih si lahko načitan in vso literaturo o mehaniki prebereš, pa ne boš znal, dokler ti nekdo v praksi ne pokaže......


2x :clapclap :[]

Re: NASTAVITEV VENTILOV!

Objavljeno: Po jan 11, 2010 5:25 pm
Napisal/-a WMB
Glede na to kakšno se glasi vprašanje bi jaz prepustil delo mojstru - avtomehaniku in naj opravi strokovno delo v mehanični delavnici.

Objavljeno: Po jan 11, 2010 7:00 pm
Napisal/-a Žiiga
drugače... ko se tehta klackalica med sesalnim in izpušnim ventilom na 1 cilindru se štela šetrti. Ko se tehta na 2 se štela na 3. Ko se tehta na 3 se štela na 4 in ko se tehta na 4 se štela prvi ;)

Avto daš v četrto prestavo in ga na roke premikaš naprej in nazaj ter opazuješ klavir. Seveda moraš odstraniti pokrov ventilov :)

drugače pa... Do not try this at home

Objavljeno: Po jan 11, 2010 7:11 pm
Napisal/-a Matey_
Brez zamere :) ampak kot so ostali to napisali ... do majstra in naj on to strokovno naredi ... don't try this at home kids ;) ... osebno tudi nisem poučen na tem področju, misli pa, da so lahko posledice napačne nastavitve ventilov katastrofalne ... če niso pravilno usklajeni, ti lahko bat motorja povije ventile, ko boš avto prvič vžgal :) ... če sem se pa zmotil, pa prosim da me popravite :)

LP
Matej

Objavljeno: Po jan 11, 2010 7:19 pm
Napisal/-a airwick
[quote="Žiiga"]drugače... ko se tehta klackalica med sesalnim in izpušnim ventilom na 1 cilindru se štela šetrti. Ko se tehta na 2 se štela na 3. Ko se tehta na 3 se štela na 4 in ko se tehta na 4 se štela prvi ;)

Hvala ti za pameten odgovor... Še se najdejo ljudje ki tudi pomagajo in ne samo "blebetajo". Prašal pa bi še... Se vedno štelajo v tem zaporedju? recimo 1-4, 2-3,... Ali se štelajo po zaporedju vžigov. Nimajo vsi avti zaporedja npr. 1-4-3-2....

razumeš kaj hočem prašat?:)

Objavljeno: Po jan 11, 2010 7:20 pm
Napisal/-a lancia hf
Sem bil sigurno 15X zraven, in tudi sam sem nekaj poskušal (pod očesom majstra) Samo da bi jih šel pa sam štelati, pa tudi pomislim ne. Sploh pa če je štelanje ventilov na ploščice.

Objavljeno: Po jan 11, 2010 7:24 pm
Napisal/-a robi1000
Vedno se štelajo v tem zaporedju. Veš na koliko zračnosti jih moraš nastaviti? Če boš dal premalo se ventili ne bodo do konca zapirali in ti lahko požge izpušne ventile (da avto ne bo lepo lavfal je menda itak jasno). Merilne lističe imaš? Če jih nimaš, zadeve ne probavaj doma, ker se to giblje med četrtinko in polovico milimetra in na oko ne boš zadel, 5 stotink milimetra je tu lahko veliko.

Objavljeno: Po jan 11, 2010 7:46 pm
Napisal/-a airwick
Mam vse mere, mam tud ventilerje, nisem lih štor tko da mislem da nebom zajebu.... Kej več nebom povedu, ker... eh pustmo:P Hvala za odgovore:):)

Objavljeno: Po jan 11, 2010 8:21 pm
Napisal/-a mr.ramo
a ni zaporedje 1-3,2-4 ? ..sprasujem cis tko bw ;) .avtor ti pa poročej če ti bo uspelo nastavit ;) če ti seveda ni odveč :-P

Objavljeno: Po jan 11, 2010 9:45 pm
Napisal/-a airwick
misleš zaporedje vžigov al zaporedje štelanja?:) zaporedje vžigov je različn od avta do avta...

Objavljeno: Po jan 11, 2010 10:00 pm
Napisal/-a čare
Štelajo se kot je napisal žiga,se pravi
1na vagi štelaš četrtega
2 na vagi štelaš tretjega
3 na vagi štelaš četrtega
4 na vagi štelaš prvega
Motor mora bit mrzel in če je zadeva na klavir moraš bit res kekec da zajebeš,če pa je na ploščice pa rabiš ustrezen pajserček za dročnike dol porint,mikrometer in čuda ploščic da najdeš pravo
@Lancia HF česa te je tok strah pri štelanju ventilov na ploščice??Saj ni nič drugač kot na klavir,če le imaš vse zgoraj naštteto če nimaš pa itak nič ne moreš.
Lancia Thema V6 jih ma pol na klavir pol na ploščice...Pa če so na ploščice se zlepa ne razštelajo (govorim o vozilih za normalno uporabo) moja Marea JTD ma blizu 200000 pa so zračnosti ko šus.

Objavljeno: Po jan 11, 2010 10:13 pm
Napisal/-a valvoline
mr.ramo je napisal/-a:o kaksnem vozilu je pa govora? ..malo opisi kaksne ventile imaš("klackalice" ali .hidravlične) ..potem ti bomo znali pomagat ;)

Če so hidravlični pol pa res nimaš kaj nastavljat.

Objavljeno: Po jan 11, 2010 10:18 pm
Napisal/-a alanq4
Lahko bi vsaj tip motorja napisu, če bi rad konkretno pomoč..

Žiiga je napisal/-a:drugače... ko se tehta klackalica med sesalnim in izpušnim ventilom na 1 cilindru se štela šetrti. Ko se tehta na 2 se štela na 3. Ko se tehta na 3 se štela na 4 in ko se tehta na 4 se štela prvi ;)

Avto daš v četrto prestavo in ga na roke premikaš naprej in nazaj ter opazuješ klavir. Seveda moraš odstraniti pokrov ventilov :)

drugače pa... Do not try this at home



čare je napisal/-a:Štelajo se kot je napisal žiga,se pravi
1na vagi štelaš četrtega
2 na vagi štelaš tretjega
3 na vagi štelaš četrtega
4 na vagi štelaš prvega

Motor mora bit mrzel in če je zadeva na klavir moraš bit res kekec da zajebeš,če pa je na ploščice pa rabiš ustrezen pajserček za dročnike dol porint,mikrometer in čuda ploščic da najdeš pravo
@Lancia HF česa te je tok strah pri štelanju ventilov na ploščice??Saj ni nič drugač kot na klavir,če le imaš vse zgoraj naštteto če nimaš pa itak nič ne moreš.
Lancia Thema V6 jih ma pol na klavir pol na ploščice...Pa če so na ploščice se zlepa ne razštelajo (govorim o vozilih za normalno uporabo) moja Marea JTD ma blizu 200000 pa so zračnosti ko šus.


Kdaj štelaš pa drugega po vajino :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: Po jan 11, 2010 10:44 pm
Napisal/-a Volvo power
odgovor se skriva pod točko 3

tretji na vagi štelaš drugega


joj kak sem pameten :roll:

zdaj pa mi povejte še za v8 motor :twisted:

Objavljeno: Po jan 11, 2010 10:54 pm
Napisal/-a alanq4
Sej jaz to vem nč bat :D
V8 je pa k dva 4 cilindrca, samo odvisno potem od vrstnega reda vžigov, zato pa rabmo več!!! podatkov.

Glede ploščic pa, včasih jih ni treba veliko ampak se da med sabo zamenjat kakšno :D
Je pa treba znat seštevat pa odštevat :lol:

Objavljeno: Po jan 11, 2010 10:55 pm
Napisal/-a čare
Ups malo sem se zatipkal za V8 majo pa tud pri nas mehaniki shemo,ker tega si pa res ne zapomneš če ne delaš vsak dan in pri V8 štelaš več ventilov hkrati če maš shemo tapravo

Objavljeno: Po jan 11, 2010 11:07 pm
Napisal/-a odprema
Kdaj štelaš pa drugega po vajino :lol: :lol: :lol:[/quote]

To jima je malo tiskarski škrat zagodu :roll:

Po moje je pa tako:

1. vaga, štelaš 4.
3. vaga........2.
4................1.
2.................3.

Nekje pred 23 leti sem zadnjič štelal ventile, prej pa tudi po večkrat na dan. AUDI 60, super 90, 100, vroč motor, izpušni 0.30 mm, sesalni 0.15, odmična gred v bloku, BMW 1600, 1602, 2002,... hladen motor, vsi ventili 0.15, odmična gred v glavi, VW golf 1.1, 1.3, vroč motor, izpušni 0.30, sesalni 0.15, golf 1.6 ima ploščice in rabiš klešče za odmik dročnikov, pa ene za ploščice, plus en kup ploščic, .... ( po spominu) to so avtomobili od letnika 70 pa naprej. Zgodovina :D