Stran 1 od 1
Passat pri pospeševanju izgubi moč
Objavljeno: Po jan 11, 2010 7:46 pm
Napisal/-a MLS33
Sem lastnik passata 1.9 TDI z 81kW. Ko pospešujem pri priključevanju na avtocesto (60km/h - 130km/h) se ponavadi v 4. prestavi pri okoli 2800 obratih zgodi, da avto občutno izgubi moč, nato pa ne gre več kot 120km/h. Avto je nato potrebno ugasniti in ponovno zagnati, da spet deluje kot je treba. Če pospešujem počasi teh težav ni in avto brez problema pelje čez 160km/h.
Poizkusil sem izklopiti luftmesser in avto se je z izklopljenim obnašal enako kot takrat, ko izgubi na moči.
Kaj je najverjetnejši razlog za to težavo?
Hvala za odgovor.
Objavljeno: Po jan 11, 2010 10:07 pm
Napisal/-a valvoline
Zadelan katalizator ?
Objavljeno: Po jan 11, 2010 10:30 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
Vrže ti ga v zasilni program, ker se motor počuti ogroženega
Malo poišči po forumu, je bilo zadnje čase kar nekaj takih prigod..od prevelikega polnjenja turbine, itd
Objavljeno: Po jan 11, 2010 10:32 pm
Napisal/-a adis
R 34 GT-R je napisal/-a:Vrže ti ga v zasilni program, ker se motor počuti ogroženega
Malo poišči po forumu, je bilo zadnje čase kar nekaj takih prigod..od prevelikega polnjenja turbine, itd
ena izmed tem na a.com:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 67&start=0
itd....
Objavljeno: Po jan 11, 2010 10:52 pm
Napisal/-a quattro_87
Na turbini imaš s sajami zapacane variabilne lopatice, ki služijo regulaciji tlaka turbine.
Pri tem pospeševanju se ustvari precej velik tlak, ki pa ga elektronika skuša zmanjšati z zaprtjem lopatic a jih ne more zapreti, ker je med njimi umazanija, zaradi tega ti avto vrže v zasilno delovanje, da ne pride, do prevelikega tlaka in posledično, do večjih okvar.
PS: lahko je problem samo v vakuum dozi, ki premika lopatice.
Objavljeno: To jan 12, 2010 2:22 pm
Napisal/-a im nobody
se spozna kdo na senzor na intercoolerju?ali je to lmm ki gre od intercoolerja naprej...je mogoče še kak drug senzor prav na intercoolerju?
Objavljeno: To jan 12, 2010 2:42 pm
Napisal/-a zundapp
En senzor je na trdi pvc cevi, ki vodi zrak v interkuler.
Objavljeno: To jan 12, 2010 3:33 pm
Napisal/-a Mgajvr
kaj pa če bi najprej prklopu na tester? da pokaže kje je možna napaka. potem se šele začne popravljat in čistit. tole ugibanje je brezveze. men je isto delalo, pa je bil samo LMM v okvari. ampak okvare mi tester ni javil. po menjavi pa dela kot je treba
Objavljeno: To jan 12, 2010 4:54 pm
Napisal/-a MLS33
Hvala za odgovore. Seveda, avto bom priklopil na tester in nato reševal naprej. Prevelik tlak v turbini bi se moral pokazati na testerju, ane? Povem ko bom zadevo rešil. Hvala in LP
Objavljeno: So jan 16, 2010 11:06 am
Napisal/-a MLS33
Avto je bil na diagnostiki in računalnik je pokazal, kot je rekel quattro_87, prevelik tlak v turbini. Mehanik pravi, da je treba odpreti turbino, jo sčistiti in peskati, kar bi me prišlo 150 - 200 €. A obstaja še kakšna druga rešitev oz. kje bi to naredili ceneje? LP
Objavljeno: So jan 16, 2010 11:10 am
Napisal/-a NejcZ
To je poceni, če ti turbina gre.. tist pa nebo potem več tako poceni.
Objavljeno: So jan 16, 2010 11:47 am
Napisal/-a adis
MLS33 je napisal/-a:Avto je bil na diagnostiki in računalnik je pokazal, kot je rekel quattro_87, prevelik tlak v turbini. Mehanik pravi, da je treba odpreti turbino, jo sčistiti in peskati, kar bi me prišlo 150 - 200 €. A obstaja še kakšna druga rešitev oz. kje bi to naredili ceneje? LP
iz izkušenj ti povem, da je to super opcija ( beri: minimalni strošek).... v nasprotnem primeru ti bo turbino "razneslo" in škode bo vsaj za 500€
Objavljeno: So jan 16, 2010 6:04 pm
Napisal/-a valvoline
MLS33 je napisal/-a:Avto je bil na diagnostiki in računalnik je pokazal, kot je rekel quattro_87, prevelik tlak v turbini. Mehanik pravi, da je treba odpreti turbino, jo sčistiti in peskati, kar bi me prišlo 150 - 200 €. A obstaja še kakšna druga rešitev oz. kje bi to naredili ceneje? LP
Če je to tlak pr povratni komori,kjer prihahajo izpušni plini je mogoče da je zarad tega ker je zadelan katalizator,in turbina dobi preveč povratnega pritiska.
Objavljeno: So jan 16, 2010 6:32 pm
Napisal/-a im nobody
jz sm dans blindiral egr ventil...zaenkrat ga ni fuknalo v safe mode...poročam če je to vzrok
Objavljeno: So jan 16, 2010 6:43 pm
Napisal/-a abbe
im nobody je napisal/-a:se spozna kdo na senzor na intercoolerju?ali je to lmm ki gre od intercoolerja naprej...je mogoče še kak drug senzor prav na intercoolerju?
to je senzor tlaka pa senzor temperature vstopnega zraka.p.s. zarad blokade egr ventila ti ga nebo vrglo v safe mode niti ni logicno da bi ga..
Objavljeno: So jan 16, 2010 6:45 pm
Napisal/-a im nobody
mogoče ga je zarad tega ker je bil zjeban egr sedaj ko sem pa blindiral pa ne more?tak so mi marsikateri rekli
Objavljeno: So jan 16, 2010 8:36 pm
Napisal/-a Hribo
Turbina fuč, sneta cev interculer, gumjasta cevka,egr zašeku,...