Stran 1 od 2
Gori lučka EPC in za mašino, POLO 9N
Objavljeno: To jan 12, 2010 11:07 pm
Napisal/-a _miha_
pozdravljeni,
avto POLO 9N 2004, 1.4 75KM bencinar
že nekaj časa se mi prižigajo lučke, za motor se mi prižiga če tankam na petrolu, /zdej tankam cc 1 mesec na omv, pa se še ni prižgala, za mašino se pa kr samaprižge pa po določenem času ugasne.
EPC lučka pa kr sama od sebe prižge cc 2 krat na mesec. avto vrže v varni način (al kako se reče) pelem se 20km/h lavfa na 1300 obratih, prižgem ugasnem pa normalno dela, lučka ugasne
termostat G71 smo sumili da je zanič, sem ga zamenjal z original in še zmer izto.
RAČUNALNIK PA TOLE JAVI:
16490/P0106/000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
Possible Symptoms
Erratic Idle
Possible Causes
Wiring and/or Connections from/to Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) faulty
Leak in Air Intake and/or Exhaust
Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96) faulty
Engine Control Module faulty
Possible Solutions
Check Engine Control Module Software Version
See Special Notes for Details
Check Timing
See Special Notes for Details
Check Wiring and/or Connections from/to Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96)
Check for Leak in Air Intake and/or Exhaust
Check/Replace Manifold/Barometric Pressure Sensor (G71)/(F96)
Check/Replace Engine Controle Module
Special Notes
On certain smaller Engines we've seen cases where a buggy Engine Control Unit Firmware can cause these fault codes, additionally there are known Problems with the Timing Chain Tensioners which can also result in these fault codes. Please refer to the related TPL/TSB for more instructions.
16804/P0420/001056 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold
Possible Causes
Leakage in Intake and/or Exhaust System
Catalyst faulty
Oxygen Sensor(s) faulty
Oxygen Sensor(s) Control faulty
Possible Solutions
Check Intake and Exhaust System for Leaks
Check Catalyst
Check Oxygen Sensor(s)
Check Oxygen Sensor(s) Control
Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check
17912 - P1504 Intake Air System: Leak Detected
KAJ NAREDITI? ŽE IMEL KDO PODOBNO NAPAKO?
mam še eno vprašanje,
men se prižge EPC med vožnjo ccc 60km/h, avto ne gre nikamor na 1300 obratih vleče.
Danes sem pri 60km/h (sklopko prtitisnil da se avto pelu), umez ga ugasnu pa prižgal pa je škrtal (a je lahko štarter), a morm avto čist ustavt na 0 km/h pa potem lepo ugasniti in ponovno prižgati?
sem lahko kaj uničil s tem ko je škrtal? štarter?
LP
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 7:50 am
Napisal/-a dask
Imel sem Seat Ibizo z takim motorjem in isti problemom.
Mogoče je bil slučaj, ampak prvič se je lučka EPC prižgala, ko mi je crknila ena žarnica. Ko sem zamenjal, nekaj časa ni gorela. Potem se je proble ponovil, EPC+motor. Potem so mi menjali lambda sondo, pa še en senzor, za katerega ne vem več, kaj je bilo.
Lučke so se še kar prižigale. Zadnja diagnoza je bila, da je potrebno menjat računalnik. Takrat sem obupal in sem se pač vozil z lučkami, ker je avto dugače delal normalno, poraba je bila v povprečju.
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 12:04 pm
Napisal/-a schranz
Če ti sveti EPC na vsake toliko časa, je možno da moraš menjati zavorno stikalo (10€), preveri tudi vse žarnice. Vsaj tako je bilo na golfu iv.
Lp
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 2:30 pm
Napisal/-a _miha_
dask je napisal/-a:Imel sem Seat Ibizo z takim motorjem in isti problemom.
Mogoče je bil slučaj, ampak prvič se je lučka EPC prižgala, ko mi je crknila ena žarnica. Ko sem zamenjal, nekaj časa ni gorela. Potem se je proble ponovil, EPC+motor. Potem so mi menjali lambda sondo, pa še en senzor, za katerega ne vem več, kaj je bilo.
Lučke so se še kar prižigale. Zadnja diagnoza je bila, da je potrebno menjat računalnik. Takrat sem obupal in sem se pač vozil z lučkami, ker je avto dugače delal normalno, poraba je bila v povprečju.
ja sej poraba je kar uredu 6.8- 7.5 mestna. jaz sem zamenal naprvo G71 senzor (termostat za tlak to kar je javil računalnik), zdej pa po testerju gledamo sonde, pa je malo odstopanja med eno in drugo, sam je videti da delata pravilno.
Kok te je pa prišla sonda a si obe zamenju?
eni pravjo da lahko kje spušča kako gumico treba menjat, lahko tud avspuh pušča,...
schranz je napisal/-a:Če ti sveti EPC na vsake toliko časa, je možno da moraš menjati zavorno stikalo (10€), preveri tudi vse žarnice. Vsaj tako je bilo na golfu iv.
Lp
hmmm sam men avto dobesedno vrže računalnik v varno delovanje (al kaj je), čist zablokera ko se epc pržge. žarnice sem vse pogledal in svetijo, za zavorno stikalo? kako pa veš da je zanič?
LP
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 5:59 pm
Napisal/-a _IceMan_
Meni se je na moji Ibizi 1.4 že 2x to ponovilo. Lučka EPC se je prižgala, pa čez čas vgasnila. To se je dogajalo nekaj časa, ko je začela skozi goret. 1x mi je začel avto tudi trukirat in ni šel nikamor ko sem pritiskal na plin. Pri obeh primerih so mi na servisu menjali vžigalno tuljavo (vsakič drugo). In od takrat naprej dela normalno. Mislim, da bi to lahko bil problem tudi pri tvojem avtomobilu.
Lep pozdrav.
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 6:40 pm
Napisal/-a _miha_
_IceMan_ je napisal/-a:Meni se je na moji Ibizi 1.4 že 2x to ponovilo. Lučka EPC se je prižgala, pa čez čas vgasnila. To se je dogajalo nekaj časa, ko je začela skozi goret. 1x mi je začel avto tudi trukirat in ni šel nikamor ko sem pritiskal na plin. Pri obeh primerih so mi na servisu menjali vžigalno tuljavo (vsakič drugo). In od takrat naprej dela normalno. Mislim, da bi to lahko bil problem tudi pri tvojem avtomobilu.
Lep pozdrav.
kolega prav za užigalno tuljavo tole če bi bla, PA NI,
Da bi lavfal po treh celindrih pa nobene moči ne bi imel če tudi bi ugasnil avto pa še enkrat prižgal.tudi za napako na vžig tuljavi ti napiše kje so bili izpadi vžiga to pa pri tvojih napakah ni
pa fora je da ko jaz avto ugasnem in prižgem se lučka ugasne in avto dela normalno.
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 6:45 pm
Napisal/-a im nobody
pomoje je tle neki z luftom narobe
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 7:24 pm
Napisal/-a _miha_
im nobody je napisal/-a:pomoje je tle neki z luftom narobe
da je kaka gumica spustila al pa avspuh pušča,
zato k epc se nikol ne pržge en za drugim, pržge pol mam zih mer 5 dni

. ko se pa prižge pa ugasnem avto pa prižgem pa normalno dela.
naprvo mu je tlak padu pa sem mislil da senzor crknuje g71, smo ga zamenjali sam še naprej tak da more nekje puščati. sam kje?
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 7:27 pm
Napisal/-a im nobody
voda u flitru,katalizator.lmm
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 9:33 pm
Napisal/-a quattro_87
G71 ni termostat, ampk je senzor tempetarute in tlaka(podtlaka).
Itak pa že vemo zakahj gre ( na sesalni strani ti vleče zrak)
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 9:40 pm
Napisal/-a _miha_
quattro_87 je napisal/-a:G71 ni termostat, ampk je senzor tempetarute in tlaka(podtlaka).
Itak pa že vemo zakahj gre ( na sesalni strani ti vleče zrak)
kako pa ugotovit kje na sesalni strani? kako sploh pride do tega?

Re: Gori lučka EPC in za mašino, POLO 9N
Objavljeno: Če jan 14, 2010 8:15 pm
Napisal/-a _miha_
ewo odkrili napako saj tako pravi kolega k dela na VW, ko so preverili
Neenakomeren prosti tek motorja, motor se izključi. Kontrolna lučka za izpušni sistem sveti in v krmilniku motorja je shranjen eden od naslednjih vnosov:•
16786 P0402 Povratni vod izpušnih plinov, prevelik pretok
16490 P0106 Tlak sesalne cevi/zračni tlak => G71/F96, neustrezen signal
Tehnično ozadje
Tovarniški ostanki (varilne kroglice, ostružki) iz izpušnega kolektorja se zataknejo v ventilu za povratni vod izpušnih plinov.
Servisna rešitev
Pri tej reklamaciji storite naslednje.
Demontaža ventila za povratni vod izpušnih plinov.
Demontirajte izpušni kolektor in odstranite morebitne tovarniške ostanke (varilne kroglice, ostružke) iz izpušnega kolektorja.
Očiščen izpušni kolektor in nov ventil za povratni vod izpušnih plinov ponovno vgradite.
Izvedite prilagoditev ventila povratnega voda izpušnih plinov
Zdej morm zvedeti še koliko stane vse skupaj, če nimam poštemplane cele servisne itak ne morem reklemacije upoštevati?? sej jaz nisem nič kriv.
Objavljeno: Če jan 14, 2010 11:18 pm
Napisal/-a lisko
Po domače.....EGR ventil.
Re: Gori lučka EPC in za mašino, POLO 9N
Objavljeno: So apr 07, 2018 1:25 am
Napisal/-a s line
Pozdrav
pri meni se je prižgala lučka EPC in me zanima kaj bi to lahko bilo narobe.
Drugače ponavadi, ko avto vžgeš ta lučka ugasne, ampak se mi je potem ta lučka kasneje spet prižgala, ko je avto deloval v prostem teku na parkirišču (prižgan avto) no vsaj mislim, da se je takrat prižgala
Avto je potem naprej deloval normalno kljub temu, da je naprej gorela ta lučka še med vožnjo
Lučka se mi ni še nikoli prižgala, to je bilo prvič.
Opazil sem še nekaj včasih, ko avto vžgeš pa naj bo mraz ali toplo včasih od začetka nekaj sekund dela nad 1000obrati potem pa pade čez nekaj sekund pod 1000obrati, ne pa zmerom, še, ko je bilo kdaj mraz ni zmerom deloval nad 1000obrati ampak je takoj bil pod 1000obrati kljub mrazu.
A mislite, da je narobe s kakim senzorjem temperature zraka, ker opažam tudi mogoče višjo porabo zadnje čase ampak lučka se nikoli še ni prižgala prej.
No sedaj ko avto spet vžgem ta lučka EPC se ne prižge več ampak za zdaj ne vem kako bo jutri spet gotovo se bo spet prižgala, ker takrat ko sem avto ugasnil in čez 10 min spet prižgal lučka EPC ni več gorela.
No pa še nekaj ali je krivo lahko tudi to, da se je ta lučka prižgala, ker včasih vozim z rezervo in tankam ko je števec za bencin že na dnu in me zanima ali se je mogoče kaj kje zabasalo kakšna svinjarija, da bo treba kaj ščistit in se je zato prižgala tudi ta EPC
Lambna sonda gotovo ni ker se bi potem prižgala spirala in tudi vem kakšen vonj bi bil tako pa ni ali je lahko kakšna vžigalna tuljava gotovo to tudi ni ker lepo normalno vžge kot nov, kaj bi ga lahko zmotilo da je javil EPC, to je gotovo kako opozorilo
Gre se za bencinski motor 1.6 FSI
in ker je že FSI to je gotovo kaj zabasalo in bo treba dat skoz gotovo kako čistilo in zato tudi mogoče poraba malo večja.
Re: Gori lučka EPC in za mašino, POLO 9N
Objavljeno: So apr 07, 2018 9:07 am
Napisal/-a mrtwelvetrees
Bo treba priklopiti na spodoben tester, drugače lahko samo ugibaš.
Re: Gori lučka EPC in za mašino, POLO 9N
Objavljeno: So apr 07, 2018 10:45 am
Napisal/-a s line
Vem da treba na tester še ta teden, ampak sprašujem tko kaj je lahko to ponavadi če je tako kot je opisano
Re: Gori lučka EPC in za mašino, POLO 9N
Objavljeno: So apr 07, 2018 12:29 pm
Napisal/-a mrtwelvetrees
Re: Gori lučka EPC in za mašino, POLO 9N
Objavljeno: Sr apr 11, 2018 1:21 am
Napisal/-a s line
vzrok lučke EPC je zavorno stikalo in senzor pretoka zraka, ki je baje zanič in lahko tudi vpliva na porabo goriva, da je poraba višja to bo za menjati kar ni visok strošek.
Zanima me pa za koliko je lahko poraba višja, če je senzor pretoka zraka zanič, ali se poraba lahko zviša za več kot liter/100km, ker mehanik mi je tudi rekel, da ta senzor je lahko tudi kriv, da je poraba višja.
In na kaj vse še ta senzor lahko vpliva, se mi zdi da na več reči, lahko tudi na končno hitrost vozila, če se ne motim saj vse to je povezano s senzorjem pretoka zraka.
hvala
Re: Gori lučka EPC in za mašino, POLO 9N
Objavljeno: Po maj 25, 2020 5:11 pm
Napisal/-a s line
Lp
Meni je začela včeraj goreti lučka za izpušni sistem
Avto je bencina 1.6 fsi letnik 2006
Bil priklopljen na tester in pokazalo nekaj na katalizatorju, ne pokaže točno ali katalizator ali kaj drugega.
Avto nima povečane porabe tudi nobenega drugega simptoma nima med vožnjo.
Kaj bi lahko to bilo, mogoče nič hujšega.
Ali bi ga mogoče moral naterati na avtocesto ali kaj.
Hvala.
Re: Gori lučka EPC in za mašino, POLO 9N
Objavljeno: To maj 26, 2020 8:57 am
Napisal/-a krimič
viewtopic.php?f=6&t=96900&p=1602111&hilit=Polo+lambda#p1602111Tole preverjeno (tudi iz moje strani) deluje. Nabaviš le adapter za labda sondo in zbrišeš napako. Meni je delovalo cca. 3 leta kolikor sem imel po tem posegu še avto.