Stran 1 od 1
Okvara števca na VW golfu IV letnik 2000 generation
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 4:50 pm
Napisal/-a Štuki-5
Zdravo
Že iz naslova je razvidno da imam problem na VW golfu, in sicer je problem v števcu hitrosti, saj mi enkrat dela drugič ne dela ali pa dela, samo kadar držim na stopalko za plin, ko pa sputim stopalko za plin (ali zaviram) pa pade na 0 km/h. Ob tem da mi ne kaže km/h, mi tudi št. prevoženih kilometrov ne beleži, ker ima pa avto potovalni računalnik mi pa tudi ta potovalni računalnik kaže nenormalne podatke, npr. povprečno poraba 54l

, ali pa trenutna poraba 28L itd.
Gre pa za Golfa 1.4 bencinar, letnik 2000 generacija (modra barva).
Za kakšen uporaben info se vam že naprej zahvaljujem
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 5:47 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V koliko imate možnost vozilo priklopite na tester. Tako boste vedeli ali nagaja senzor na menjalniku ali števec. V vsakem primeru pa lahko sam preverite kontakte/stike na števcu in senzorju.
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 9:03 pm
Napisal/-a drotkar
Pod akumulatorjem gre kabel (3 žice) na senzor hitrosti.
Takoj za nosilcem se zadeva pretrga.
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 9:33 pm
Napisal/-a pocesnkII
drotkar je napisal/-a:Pod akumulatorjem gre kabel (3 žice) na senzor hitrosti.
Takoj za nosilcem se zadeva pretrga.
jp ponavadi se to zgodi zaradi tresljajev motorja
Objavljeno: Sr jan 13, 2010 9:42 pm
Napisal/-a Štuki-5
drotkar je napisal/-a:Pod akumulatorjem gre kabel (3 žice) na senzor hitrosti.
Takoj za nosilcem se zadeva pretrga.
...amm, ja pa ne bi blo pol logično da zadeva sploh ne bi delovala več, če s ožice npr. pretrgane (sploh ni stika)?? ...Je pa res, da ni nujno da so čisto strgane...Hvala vseen, bom jutri pogledal
Objavljeno: Če jan 14, 2010 9:24 am
Napisal/-a gogo1
probajše prej akomulator odklopit za 5 min, je pri nas tut blo nekaj takega ko je računalnik kazal nenormalne podatke, pa sem ga odklopil pa je sedaj vredi....
Objavljeno: Če jan 14, 2010 10:20 am
Napisal/-a a4
jaz mam podobno situacijo na meganu, s tem da mi včasih niha. včasih pade čist do nule za par sekund, načeloma pa dela vredu.
kje za vraga so ti kontakti da jim m* j*
se da kje dobit manual (navodila) kot je to recimo pri matičnih ploščah v računalnikih ?
ker tam je res vse do nule razloženo kateri priklop je kje in zakaj
obstaja kaka baza načrtov ?
Objavljeno: Če jan 14, 2010 10:32 am
Napisal/-a SašoP
Autodata mogoče?
Objavljeno: Če jan 14, 2010 10:36 am
Napisal/-a Štuki-5
gogo1 je napisal/-a:probajše prej akomulator odklopit za 5 min, je pri nas tut blo nekaj takega ko je računalnik kazal nenormalne podatke, pa sem ga odklopil pa je sedaj vredi....
Eh, kaj ti bo koristil odklop aku-ja?? Res je da je to nekakšen reset, ampak v povezavi s števcem nič ne pomaga (no vsaj v mojem primeru ni), tak da bom pogledu še tiste žice pod AKU pa senzor na menjalniku, pa potem če ni to krivo še kontakte v števcu...Če ne bom nič našel mi pa ne preostane drugega kot da ga peljem enmu ki se ukvarja z avtoelektroniko, in lahk pripravim minimalno 100€

, sicer pa ima kdo podatke koliko pride takšen števec od golfa? Ne v em kako je s tem potovalnim računalnikom, se mora to vse zamenjat, al se da ta obstječi mogoče prestavit v novi števec?
Objavljeno: Pe jan 15, 2010 7:39 pm
Napisal/-a drotkar
Če ne verjameš pripravi 100 eur pa ti jaz to zrihtam
Drugače pa preberi spodnji stavek