Stran 1 od 1

Laguna 3

Objavljeno: Če jan 14, 2010 2:17 pm
Napisal/-a MMNeo
Vsi vemo, da je imela prejšnja generacija lagune slab rezime. Turbine so se kvarile kot po maslu. Tretje leto teče, ko je na trgu nov model, z novimi motorji, pa me zanima, kakšne so bile konkretne težave novih lastnikov in ali je možnost, da se grdi raček (oblika) sčasoma postavi ob bok imenom, kjer je zanesljivost na visoki ravni. Tudi komentarji drugih so dobrodošli, edino prosim, pustimo obliko, ker bo preveč kreganja, če ne celo žaljivih pripomb.

Sam si jo lastim, z motorjem 2.0dci 110 kw nisem imel nobenih težav, le redni servisi na 20k km (čerpav v servisni knjižici piše 30k km), moral pa sem menjati prednje amortizerje, saj se je na kratkih grbinah slišal votel zvok (garancija).

Objavljeno: Če jan 14, 2010 2:24 pm
Napisal/-a Mare_K
Pri hiši imamo novo Laguno gt 131kW, 38.000km....teče kot urca. Tudi pri prejšni Laguni 2 nismo imeli nikakršnih težav. :)

Lp

Re: Laguna 3

Objavljeno: Pe jan 15, 2010 6:21 pm
Napisal/-a MMNeo
Glede na poste, tema očitno ni zanimiva :)

Prodajni rezultati renaulta:
http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=5440

Pa še en test, čeprav za marsikoga verjetno smešen:
http://www.kabeleins.de/auto/videos/dre ... kel/14136/

Objavljeno: Pe jan 15, 2010 6:30 pm
Napisal/-a tdk
Imam laguno III,letnik 2007,2.0 dci,150 konjev.Trenutno ima prevozenih 50k km,vzel sem jo kot testno vozilo z prevozenimi nekje 15k km.
Servis imam v kratkem;sem se pozanimal cena okrog 250eur.
So mi pa pred dvema mesecema menjali zavorne ploscice na pogonskih kolesih(90 eur).
Po BC-ju mi pije pod 7 litrov nafte,tankam pa že kar nekaj mesecev v Avstriji.
Z avtom sem zelo zadovoljen,zelo dobre vozne lastnosti,pa tudi oblika mi je zelo vsec.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Je pa to moja tretja laguna;prvo je bila laguna 1,2.0 benzinar,potem toliko kritizirana laguna 2,1,9 dci.O lagunah samo pozitivno...kot sem ze x-krat povedal;če bi bila laguna tak poden od podna kot pravijo eni(btw.lagune niso vozili kaj šele lastili)...bi lagune sigurno ne vzel...vsaj zame zelo dober avto.

lp tdk

Objavljeno: Pe jan 15, 2010 7:24 pm
Napisal/-a Mare_K
tdk je napisal/-a:....če bi bila laguna tak poden od podna kot pravijo eni(btw.lagune niso vozili kaj šele lastili)...bi lagune sigurno ne vzel...vsaj zame zelo dober avto.

lp tdk


Res je, sem tudi jst opazu, da kar nekaj folka govori slabo o Laguni 3, lahko je malček nevšečna navzven ampak je pa notranjost toliko boljša +vožnja. :)
Že prejšnja Laguna 2 ( imeli smo letnik 2001) se je vozila zelo udobno skorej preveč :-P , kar se tiče pa nove Lagune, z 180KM je vožnja zares odlična, sploh nimaš tistega občutka, da je avto "velik". Ima pa šprotno podvozje.

Lp

Objavljeno: Sr okt 20, 2010 5:15 pm
Napisal/-a JKC_24
Pozdravljeni!

No kot zgleda bom jst prvi v tej temi, ki bo javil kakšno napako z Laguno III :D Torej sem ponosn lastnik Lagune III (2007), avtomatik, 2.0 dCi (150 km), in sicer imam težave s preveliko porabo. Res je, da nimam izredno lahke desne noge ampak še vseeno ne vozim do skrajnosti... Če se peljem izven mesta imam "dokaj" lepo porabo 7,0-7,5l.. Če pa se vozim po Lj, po mestu, imam pa porabo malo pod 9,0l (ponavadi 8,8l). Probam kar se, da lepo voziti, brez nepotrebnega hitrega speljevanja in močnega zaviranja. Čim več probam predvidevat nasljedno situacijo, da mi ne bi bilo treba za brezveze bremzat ali pa preveč bremzat.. Tudi po AC imam porabo malo pod 8,5l, ampak za to priznam, da redko vozim pod 150 km/h :]

Ko sem na servisu vprašal, če je ta poraba normalna mi je rekel, da glede na to, da imam avtomatika se moram kar sprijazniti z njo... Ampak meni to ni prav nič všeč. Že kot za primer sem pred to Laguno imel samo začasno VW Passata 2,0 TDI. In pri isti vožnji, če ne celo bol ostri, sem imel porabo od 7,0-7,5l. In v to je kombinirana vožnja.

Prosim za kakršnokoli pomoč in odgovore

Lep pozdrav

Objavljeno: Če okt 21, 2010 6:07 pm
Napisal/-a tdk
No glede porabe lagune3.
Meni ob normalni voznji(kombinacija,vecina res hitrost okoli 50-100km/h pije pod 6 litrov.In smo se s kolegi menili pred casom,da mi BC laze-njihova trditev ;in sem izbral klasicen nacin izracuna(st. km in poraba pa peš izračun) in mi BC kaže res dejansko porabo nafte.
je pa zanimivo nekaj glede kvalitete nafte...prej sem tankal v SLO,vecinoma OMV,poraba okoli 7 litrov,sedaj tankam dobro leto dni samo in le v Avstriji(cena 8 centov manj kot v SLo--tema za glodanje kje drugje),vozil iste relacije in z istin nacinom voznje,sedaj poraba liter manj...sam glede lastnih izkusenj trdim,da je razlika med našo in avstrijsko nafto.

lp tdk


p.s.JKC_24...poraba tvoje lagune me je zelo presenetila kljub temu da naj bi avtomatik trosil nekaj vec,pa dejstvo noge(morda) in mestna voznja...meni osebno je cudno.(lastna izkusnja kaze popolnoma drugo sliko).

Objavljeno: Če okt 21, 2010 6:12 pm
Napisal/-a Patrik_A3
naj tudi vsak od nadaljnih sodelujočih dopiše kilometre pa če je vozilo uvoženo. ker to je tudi velik pojem ko se gre za pokvarljivost. ker ne moreš primerjat avta z 50 000km, pa uvožene lagune z 150 000km na števcu pa za sabo realnih 250 000 glede pokvarljivosti oz. izrednih popravil.

Objavljeno: Če okt 21, 2010 8:25 pm
Napisal/-a MMNeo
Glede porabe sem tudi sam malo razočaran, saj nikakor ne spravim porabe pod 7.3l/100km.

Priznam, da se nikoli ne peljem sam, zmeraj smo vsaj trije v vozilu. Vendar ima sodelavec bmw5 3.0d in mislim da ima to vozilo 218 km op.p., je avtomatik in porabo !največ! 6.8l, pa se vsi vozimo nekje 140km/h. Pa še to, da vlije vanj kurilca, kar mene mika, vendar ne smem o tem.

Druga stvar, ki me bolj mori oz.moti, so zadnji amortizerji. Bil na testiranju, vse B.P., bil na servisu, vendar zadaj mi nabija avto tako, kot da amortierjev sploh ne bi bilo. Mogoče sem bolj občutljiv sedaj, ko imam novega člana družine, vendar tudi žena to opaža, ko se pelje zadaj.
Še ena stvar, na katero sem tudi razočaran, je material na sredi armature ter stranski zračniki. Pri l.2009 so material ZELO izboljšali, takšen bi lahko bil tudi pri letnikih 07., vendar tako pač je, da so "z leti" vozila boljša. (al pa ne :) )

Nekako se nagibam, da bi laguno menjal za C5 tourer z hydra aktivnim zmetenjem, saj če dobro razmislim, me podvozje kar precej nervira.

Imam pa dynamique lux opremo, 150km ter 75k prevoženih kilometrov.

Objavljeno: Če okt 21, 2010 8:42 pm
Napisal/-a lizard
Če ti nabija še zdaleč ni nujno, da so amortizerji. Bolj verjetno slišiš dotrajane gumice, torej razne puše pri zadnjem vpetju, lahko so glasni tudi končniki stabilizatorja. Skratka dvomim, da so amortzerji že hin, sploh če si jih dal stestirat pa je bilo vse ok.

Jaz sem recimo na avtu najprej menjal fedre in amortizerje (pač zaradi km in let), se en čas tako vozil (glavna razlika je bila v legi na cesti in nasploh voznih lastnostih, ki so postale opazno boljše), potem pa menjal (končnike stabilizatorja) oz. obnovil roke (spredaj zadaj) in vožnja je postala občutno mehkejša in tišja ter nasploh udobnejša šele po tem.

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 9:04 am
Napisal/-a moj-avto
Patrik_A3 je napisal/-a:naj tudi vsak od nadaljnih sodelujočih dopiše kilometre pa če je vozilo uvoženo. ker to je tudi velik pojem ko se gre za pokvarljivost. ker ne moreš primerjat avta z 50 000km, pa uvožene lagune z 150 000km na števcu pa za sabo realnih 250 000 glede pokvarljivosti oz. izrednih popravil.


Seveda, točno tako.
Ni isto primerjati nov ali star avto, avto z 10000 ali 200000 prevoženih km.
Danes sem govoril z eno žensko, katera kupuje le Pugeote. Ona je z njimi zelo zadovoljnja. Pravi, da se ne kvarijo nič, menja pa jih na pet let, vse skupaj pa prevozi 30000 km.

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 9:44 am
Napisal/-a JKC_24
tdk je napisal/-a:No glede porabe lagune3.
Meni ob normalni voznji(kombinacija,vecina res hitrost okoli 50-100km/h pije pod 6 litrov.In smo se s kolegi menili pred casom,da mi BC laze-njihova trditev ;in sem izbral klasicen nacin izracuna(st. km in poraba pa peš izračun) in mi BC kaže res dejansko porabo nafte.
je pa zanimivo nekaj glede kvalitete nafte...prej sem tankal v SLO,vecinoma OMV,poraba okoli 7 litrov,sedaj tankam dobro leto dni samo in le v Avstriji(cena 8 centov manj kot v SLo--tema za glodanje kje drugje),vozil iste relacije in z istin nacinom voznje,sedaj poraba liter manj...sam glede lastnih izkusenj trdim,da je razlika med našo in avstrijsko nafto.

lp tdk


p.s.JKC_24...poraba tvoje lagune me je zelo presenetila kljub temu da naj bi avtomatik trosil nekaj vec,pa dejstvo noge(morda) in mestna voznja...meni osebno je cudno.(lastna izkusnja kaze popolnoma drugo sliko).


Ja tudi meni se zdi, da je to malo prevelika poraba glede na to, da res pazim na način vožnje. Res je, da nima tako lahke noge ampak tudi, ko vozim zelooo lepo je poraba še vseeno okoli 8,3l.. Mogoče je pa tudi finta v tem, da se še malo privajam na avtomatik (moj prvi atomatik) :] Način vožnje je čisto drugačen...
Bom pa zdaj nasljednič, ko tankam sam izarčunal dejansko porabo, ker verjetno res poraba malo laže...

Avto ima sedaj prevoženih okoli 86000 km. Sem pa se malo pozanimal o čipiranju avta. In sicer sem slišal, da se s čipiranjem lahko tudi poraba zmanjša, ker ima avto več konjev in lažje premaguje ovire. Ni pa nujno rečeno, da se poraba zmanjša... Vaše mnenje o tem??

Lep pozdrav, JK

Objavljeno: Pe okt 22, 2010 10:35 am
Napisal/-a Bor
Pri avtomatiku je normalno, da je poraba višja za kak liter. Pač avtomatik je luksuz. Luksuz se pa plača :)

Evo še uradni podatki za ročni in avtomatski menjalnik obe dci 150KM.
Prvi stolpec je ročni drugi pa avtomatski.

CO2 (g/km) 150 180
Mestna vožnja (l/100km) 7,4 9,5
Izvenmestna vožnja (l/100km) 4,9 5,5
Kombinirana vožnja (l/100km) 5,8 6,9

Objavljeno: So okt 23, 2010 12:41 pm
Napisal/-a MMNeo
jkc_24 Lahko prosim poveš kako se obnaša avtomatski menjalnik pri laguni. Je ta nov bva ali kako se mu reče ali je proactive?

Objavljeno: To okt 26, 2010 6:23 pm
Napisal/-a JKC_24
MMNeo je napisal/-a:jkc_24 Lahko prosim poveš kako se obnaša avtomatski menjalnik pri laguni. Je ta nov bva ali kako se mu reče ali je proactive?


Hmmm, ubistvu se mi niti ne sanja kako se imenuje ta avtomatski menjalnik :? Sem pa nekje zasledil, da naj bi bil to AJO avtomatski menjalnik... Nisem pa siguren..

Lahko ti samo z gotovostjo rečem, da je menjalnik zelo vredu, lepo prestavlja, ma tudi svoje hibe kot naprimer, ko dam iz D v R kar malo poskoči ampak ne vsakič tako, da ne vem v čem je finta... Če lepo voziš ti prestavlja pri ene 1800-2100 obratov. Se pa lahko tudi igras malo z pol-avtomatskim menjanjem prestav... Ampak kot sem rekel je to moj prvvi avtomatik tako, da ga ne morem ravno primerjat s kakšnim drugim.. Lahko ga samo primerjam z Audijevem avt. menjalnikom, ki pa je seveda razred zase :)

Lep pozdrav, JK