Stran 1 od 1

Pri novem čepu karterja pušča?

Objavljeno: Po jan 18, 2010 6:36 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Dobra dva tedna nazaj sem menjal olje in sem zamenjal čep karterja in tesnilo kakor je treba. Če pa sedaj pustim avto pri miru kakšen dan, dva, se pa nabere slaba kapljica na čepu. Je možno, da bi težava ratala, ker sem preveč zategnil čep?

Objavljeno: Po jan 18, 2010 6:41 pm
Napisal/-a marko01
Nevem zakaj si menjaval čep, menja se samo tesnilo, čep se menja samo po potrebi če je poškodovan oz deformiran.

Objavljeno: Po jan 18, 2010 6:46 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Ker je skoraj zastonj.

Objavljeno: Po jan 18, 2010 6:49 pm
Napisal/-a lancia hf
Če si zategnil toliko da se je "pocedilo" iz čepa, je tudi to možno, in si medeninasto podloško pretegnil.

Objavljeno: Po jan 18, 2010 7:08 pm
Napisal/-a čare
Če je avto Renault in si dal navadno bakreno podložko je to to.

Objavljeno: Po jan 18, 2010 7:20 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Ah ne, se gre za VW Polo, podložka pa bakrena. Najbrž sem res podložko zjebal. Sicer je po navodilih da se zategne 30Nm, ampak sem šel do tja, pa še obrat več, če ne celo še malo več.

Ker sem frišno menjal olje, pa tudi ni pretiranega puščanja, je kaka varianta, da bi to začasno zatesnil do naslednjega servisa? Sicer me pride menjava olja manj kot kesl bencina, ampak vsseno, če lahko kaj gor vržem da ne bo kapljic bi bilo fino.

Objavljeno: Po jan 18, 2010 7:22 pm
Napisal/-a lisko
Probaj z občutkom še mal zategnit....ponavad pomaga.

Objavljeno: Po jan 18, 2010 7:31 pm
Napisal/-a kofy
človek, zapomni si za vedno! VW ne pušča olja ampak lahko samo "majčkeno solzi" :evil: :evil: :evil:
Iz prakse, preveč si zategnil čep in raztegnil podložko.....

Objavljeno: Po jan 18, 2010 7:38 pm
Napisal/-a lancia hf
kofy je napisal/-a:človek, zapomni si za vedno! VW ne pušča olja ampak lahko samo "majčkeno solzi" :evil: :evil: :evil:
Iz prakse, preveč si zategnil čep in raztegnil podložko.....


Saj nima časa, če ga pa popije, sodeč po pisanju na tem forumu ;)

Objavljeno: Po jan 18, 2010 7:54 pm
Napisal/-a pocesnkII
kofy je napisal/-a:človek, zapomni si za vedno! VW ne pušča olja ampak lahko samo "majčkeno solzi" :evil: :evil: :evil:
Iz prakse, preveč si zategnil čep in raztegnil podložko.....


honda pa tudi to ne
ampak ga spije, tko da ga ob menjavi samo doliješ in nič vn spuščaš ;)

Objavljeno: Po jan 18, 2010 8:28 pm
Napisal/-a mITJA122
pocesnkII je napisal/-a:
kofy je napisal/-a:človek, zapomni si za vedno! VW ne pušča olja ampak lahko samo "majčkeno solzi" :evil: :evil: :evil:
Iz prakse, preveč si zategnil čep in raztegnil podložko.....


honda pa tudi to ne
ampak ga spije, tko da ga ob menjavi samo doliješ in nič vn spuščaš ;)


:lol: :lol:

Objavljeno: Po jan 18, 2010 8:37 pm
Napisal/-a Dariooo
kofy je napisal/-a:človek, zapomni si za vedno! VW ne pušča olja ampak lahko samo "majčkeno solzi" :evil: :evil: :evil:
Iz prakse, preveč si zategnil čep in raztegnil podložko.....


kako raztegnil podložko?..itaq ko cep stisnes se podlozka deformira (zato pa je tudi bakrena)....in se razširi....edino če bi res tolko stisnu da bi na enem delu podložko pretrgal...kar pa mislim da nebi navoji zdrzali....

torej
-al si premalo zatisnu
-si prevec zatisnu da si zjebal celo navoj na karterju/cepu
-je naležna površina poškodovana, da podložka ne tesni
-mogoce se ti kej cedi še od takrat, če nisi dobro pobrisal ali pa ko si filter odsraufal...kolko časa je minilo?

LP

Objavljeno: Po jan 18, 2010 9:20 pm
Napisal/-a lisko
obcasnigledalec je napisal/-a:Ah ne, se gre za VW Polo, podložka pa bakrena. Najbrž sem res podložko zjebal. Sicer je po navodilih da se zategne 30Nm, ampak sem šel do tja, pa še obrat več, če ne celo še malo več.

Ker sem frišno menjal olje, pa tudi ni pretiranega puščanja, je kaka varianta, da bi to začasno zatesnil do naslednjega servisa? Sicer me pride menjava olja manj kot kesl bencina, ampak vsseno, če lahko kaj gor vržem da ne bo kapljic bi bilo fino.


Šele zdaj videl....če si zategno 30Nm in potem še celi obrat....si skoraj potrgal navoje....al pa si jih že. Ni druge kot pa da greš ves postopek od začetka.....Sam še nikoli nisem zategnu na mero ampak vedno z občutkom do konca pa še nikoli ni puščalo.

Objavljeno: Po jan 18, 2010 9:27 pm
Napisal/-a abbe
zategne se po obcutku z kljucem 19.ne pa z kakim momentom k ma dolgo rocko pa nimas nbenga filinga kok je zategnjen.
glede na to da mas alu karter ce se ne motm si vrjetn res navoje potrgal.na sraufu jh sigurno nisi

Objavljeno: Po jan 18, 2010 11:55 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Dariooo je napisal/-a:
kofy je napisal/-a:človek, zapomni si za vedno! VW ne pušča olja ampak lahko samo "majčkeno solzi" :evil: :evil: :evil:
Iz prakse, preveč si zategnil čep in raztegnil podložko.....


kako raztegnil podložko?..itaq ko cep stisnes se podlozka deformira (zato pa je tudi bakrena)....in se razširi....edino če bi res tolko stisnu da bi na enem delu podložko pretrgal...kar pa mislim da nebi navoji zdrzali....

torej
-al si premalo zatisnu
-si prevec zatisnu da si zjebal celo navoj na karterju/cepu
-je naležna površina poškodovana, da podložka ne tesni
-mogoce se ti kej cedi še od takrat, če nisi dobro pobrisal ali pa ko si filter odsraufal...kolko časa je minilo?

LP


Skoraj dva tedna je že od tega. Ne vem če bi se še zmeraj cedilo.


Šele zdaj videl....če si zategno 30Nm in potem še celi obrat....si skoraj potrgal navoje....al pa si jih že. Ni druge kot pa da greš ves postopek od začetka.....Sam še nikoli nisem zategnu na mero ampak vedno z občutkom do konca pa še nikoli ni puščalo.


Dobro, celi 360 obrat ravno ne. mogoče vsega skupaj 90°. Je moment ključ kar velik, placa pa malo.

Jah nič, če sem navoje potrgal se jih najbrž da tudi ponovno vrezati, da ostaja olje od prej dvomim. Do konca tega meseca še počakam potem pa če se bo še zmeraj nabirala kaplja bo treba preveriti kaj sem zjebal. Ni kritično, ker se res komaj nabere kapljica, ki sploh ne pade po tleh, šele po dveh dneh. Edini razlog zakaj vem, da je nekaj olja tam je ker sem preverjal če mi filter pušča(ki je bil prvotni razlog za zgodnji servis), pa sem zraven še čep preveril.
Jao, jaz pa na ziher zategnem pa naredim večjo štalo kot če bi premalo zategnil.

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 4:08 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Mogoče pa le nisem ogromen kreljo. Sem dvignil avto in gledal spodaj pa ni samo čep masten ampak je tudi pol karterja. In to na tisti strani, kjer je meni uspelo z zgornje politi olje ko sem ga zlival notri(velika kanta, malo preveč nagnil naprej z nerodno roko, in hop sem ga zlil čez). Sem sedaj spucal pa je najbrž problem rešen.

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 4:11 pm
Napisal/-a Dariooo
ma v tolkem času od kdaj si ti olje nalival not bi se olje na bloku motorja (ki se segreje) ze 10x al skurlo al scedilo za moje pojme...dvomim da se ti je še kr uno cedilo dol...

LP

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 4:28 pm
Napisal/-a obcasnigledalec
Je ta možnost veliko večja kot moja(jebiga, rad verjamem v pravljice :lol: ) , ampak bom videl. Če pa bo še masten karter pa mi kje drugje pušča.

Evo, levo je mastno, desno suho in na desni je čep seveda.

Slika

Zdaj bo za počakat kak teden, potem pa spet pregled. Ker nad karterjem ni nič mastno.
Moja pravljica gre tako, da tisto kar se je obesilo na blok je že šlo papa, kar se je pa na karter obesilo, v luknjo med menjalnikom in karterjem, pa nekako ni šlo nikamor.
Je sicer 1% možnosti, da je to vse res, ampak količino olja ki sem jo polil ni bila par kapljic, ampak kar vredu doza. oops

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 8:19 pm
Napisal/-a Hribo
Če se je menjal čep zaradi okrivljenega navoja kateri ni bil ustrezno popravljen . Nebo nič. Potrebno je stisnit podložko na Nm. Za to vrsto vozila uporabi trdo podloško. Če pa prihaja olje bolj od zgoraj pa je lahko v tem casu kot pravis,ko je zelo hladno kak oddusek zamrznil in ti tisči olje kje druglje.

Objavljeno: Sr jan 27, 2010 8:55 pm
Napisal/-a Lancer123
pocesnkII je napisal/-a:
kofy je napisal/-a:človek, zapomni si za vedno! VW ne pušča olja ampak lahko samo "majčkeno solzi" :evil: :evil: :evil:
Iz prakse, preveč si zategnil čep in raztegnil podložko.....


honda pa tudi to ne
ampak ga spije, tko da ga ob menjavi samo doliješ in nič vn spuščaš ;)


si pa dobr voznik če ti na japoncu olje žre... :lol: