Stran 1 od 1
nenavadno
Objavljeno: Če jan 21, 2010 4:59 pm
Napisal/-a Gregec2
lep pozdrav, bom kratek in sicer imam megana motor 1.6 16v problem je v tem, da se slišjo ventili ampak ne, ko je motor hladen ampak, ko je ogret na delovno temparaturo. Kaj bi to lahko bilo? olje je pa 10w40 elf.
Objavljeno: Če jan 21, 2010 5:11 pm
Napisal/-a nalcoq4
Si prepričan da so ventili...ponavadi se slišijo dročniki. Olje je pa uredu.
Objavljeno: Če jan 21, 2010 5:33 pm
Napisal/-a Tremor
je olja dovolj?
Objavljeno: Če jan 21, 2010 5:56 pm
Napisal/-a _furby_
nalcoq4 je napisal/-a:Si prepričan da so ventili...ponavadi se slišijo dročniki. Olje je pa uredu.
tko je blo tudi na mojem accentu. niso bili ventili

Objavljeno: Če jan 21, 2010 8:08 pm
Napisal/-a Hribo
Po vsej vrjetnosti dročniki, preveri olje, Po potrbi ga tudi menjaj zaradi starosti oz km če je servis v kratkem. Lp
Objavljeno: Če jan 21, 2010 10:08 pm
Napisal/-a Gregec2
Olja je malo pod max, servisni interval je bil sedaj, še 500km nisem naredil. Lih tako je delalo pr starem olju bil je pa ELF 5w40. Dročniki hm verjetno ni pocen in kr velik poseg v motor?
Naj dodam še to, bil sem na fijatovem forumu kjer so debatirali o dročnikih nekdo je imel isti problem klenketanje pri ogretem motorju, zvok je povzročal VARIATOR kaj je to???
Objavljeno: Če jan 21, 2010 10:30 pm
Napisal/-a nalcoq4
To nima veze ker ti nimaš Variatorja - to so imele alfe.Variator faze je pa električno hidravlična naprava katera upravlja računalnik vbrizga...variator s spremebo faznega kota odmične gredi sesalnih ventilov omogoča da se sesalni ventili odpirajo prej ko obrati motorja narastejo na cca 4500 podobn sistem kot pionirski Vtec,vanos...
Objavljeno: Če jan 21, 2010 10:52 pm
Napisal/-a WMB
nalcoq4 je napisal/-a:To nima veze ker ti nimaš Variatorja - to so imele alfe.Variator faze je pa električno hidravlična naprava katera upravlja računalnik vbrizga...variator s spremebo faznega kota odmične gredi sesalnih ventilov omogoča da se sesalni ventili odpirajo prej ko obrati motorja narastejo na cca 4500 podobn sistem kot pionirski Vtec,vanos...
Ima pa 1.6 16V novejši model z 83KW to zadevo...potegne nad 4.500 obrati...je pa če se ne motim nekaj na jermenici odmične gredi...ta ima spremenljiv odklon in ta je ponavadi zaribana...maže pa se z oljem motorja. Zadeva je kar draga - original na servisu mislim da okoli 300€.