Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Če jan 28, 2010 10:41 pm

Na dolgi rok je najbolje kupiti tisti avto, kateri se najmanj kvari. Neglede na motor in opremo.
Žal govorim iz izkušenj, ražen če imaš zeeeeeeelo močne živce.
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 Pe jan 29, 2010 1:32 am

Rahlo pretiravate - VW je pač prešel na CR in z (za njih novo) tehnologijo je pač nekaj težav, ampak po mojem nič posebnega... Za "par primerov" sem že slišal, ampak kot vedno je to v čisto sprejemljivem procentu... Edino njihov 2.0TDI ima samo 140KM v Passatu?!?!
Edino na živce mi grejo razni predsodki, da je "TDI" zakon, tudi če crkne nekomu kaj hujšega na to "pozabi" in še vedno razlaga, kako so pa "Nemci res dobri", ko pa gre pri moji prejšnji Alfi 145 en senzorček za 40€ je pa takoj "Alfa j**c".

Če bi rad sprobano mašino, ki ne crkne si nabavi JTD - preverjeno ne crknejo... Aja, pozabil sem kolegov JTD, ki je zdajle na servisu... ampak ja, ne crkne v glavnem... :D :D
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
matej_
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Sr mar 05, 2008 7:57 pm
Kraj: velenje

Napisal/-a matej_ Pe jan 29, 2010 8:56 am

Kako ugotoviti ali je 2.0Tdi CR ali PD? kje naj pogledam?
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Pe jan 29, 2010 9:36 am

brrr je napisal/-a:slaba volja vecinoma zaradi motorja in elektronike. poraba olja pa je glede na to, da je tdi normalna (cca 1 - 1,5lit na 15.000).


brrrr, brcaš v temo glede porabe olja...Če pa je to normalna poraba, ne vem kakšne avte potem voziš (si vozil)? Kakšna poraba pa je potem, če ti ne žre niti kapljice olja? Edinkrat sem dolil olje po 5.000 prvih prevoženih kilometrih (1,9 tdi, 160 HP-čip), ko je bil avto nov in to pol litra (tako so tudi rekli ob nakupu - in to sem upošteval!). Potem pa do sedaj (145.000 km) niti kapljice več! :? Možna razlaga, da prihaja do takšnih razlik, je lahko potem samo v načinu vožnje...to pa ti marsikaj pove...
Zadnjič spremenil dejvi, dne Pe jan 29, 2010 9:55 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
zoddimmortal
Novinec
 
Prispevkov: 140
Pridružen: Pe feb 29, 2008 8:08 am

Napisal/-a zoddimmortal Pe jan 29, 2010 9:46 am

abbe je napisal/-a:kot je pred mano nekdo napisal so mel probleme z pokanjem glav,z sobami...ampak to sam prvi modeli do leta 2005.novejsi teh tezav nimajo vec kolikor je meni znano.
ne mores pa pricakovat da pa nic nebo crkno.sj vsak motor crkuje.



moj bivši swift gti ima 300.000km in 5 lastnikov vsi smo ga teral do amena pa z mašino še nič ni bilo narobe :)
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Napisal/-a fantom Pe jan 29, 2010 1:15 pm

delam pr a2s-u v celju tak da se lahk kdo kamot oglas med malco mim pa rečemo kako gospodarsko :D . 2.0 tdi je meu res kar nekaj težav zato je bilo tud največakcij za ta motor(dokazano). ima pa koncer VAG neko svojo teorijo o motorjih, npr. pri vbrizgu. ko sta mercedes in alfa(fiat) preklopla na CR sistem so pr VAG izjavl da se to nau obdržal in da je njihov PD sitem najboljši, kar pa se je čez par let iskazal za čist mim. pol pa so preklopl na CR sistem. s temi sistemi ni nč narobe in delajo super tud v VW. problemi so pa z PD. navadna boš-pumpa je pa tak zakon!
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Pe jan 29, 2010 3:40 pm

In naj eden pove kakšna je razlika med PD in CR.
Slika
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Napisal/-a brrr Pe jan 29, 2010 3:45 pm

dejvi je napisal/-a:
brrr je napisal/-a:slaba volja vecinoma zaradi motorja in elektronike. poraba olja pa je glede na to, da je tdi normalna (cca 1 - 1,5lit na 15.000).


brrrr, brcaš v temo glede porabe olja...Če pa je to normalna poraba, ne vem kakšne avte potem voziš (si vozil)? Kakšna poraba pa je potem, če ti ne žre niti kapljice olja? Edinkrat sem dolil olje po 5.000 prvih prevoženih kilometrih (1,9 tdi, 160 HP-čip), ko je bil avto nov in to pol litra (tako so tudi rekli ob nakupu - in to sem upošteval!). Potem pa do sedaj (145.000 km) niti kapljice več! :? Možna razlaga, da prihaja do takšnih razlik, je lahko potem samo v načinu vožnje...to pa ti marsikaj pove...


kaksne avtomobile sem vozil? ce se fokusirava na VW naj povem 4x tdi, 4x novi in 4x redno vzdrzevani. pri 105km PD motorju poraba olja res ni bila velika, ostali pa so bili kar zejni (2x 1,9 - 115, 150 in 1x 2.0 140). nacin voznje? res ga nisem sparal (ok, dokler se ni ogrel sem ga), dirkal pa tudi nisem z njimi (za dirkanje sem imel druge avte in celado na glavi). ja in nisem edini, ki je dolival po liter na servis v tdija. vec o dolivanju olja pa ti lahko povedo tudi tisti, ki si sluzijo kruh s sraufanjem tdijev.
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Napisal/-a brrr Pe jan 29, 2010 3:47 pm

stench je napisal/-a:In naj eden pove kakšna je razlika med PD in CR.


PD: http://en.wikipedia.org/wiki/Unit_Injector
CR: http://en.wikipedia.org/wiki/Common_rail
 
Uporabniški avatar
damek1a
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po jan 10, 2005 4:48 pm

Napisal/-a damek1a Pe jan 29, 2010 4:01 pm

Whats the difference? In simple terms

Imagine, if you will, a gents toilet.
On the wall are 4 piss pots.
The "common rail" piss pots have one water tank above that feeds all 4.
The VW "PD" piss pots each have their own water tank above.
Now subsitute "piss pot" for injector, and "water tank" for fuel pump.
:D :D :D

CR trenutno velja za bistveno boljšega, vendar je za moje pojme premalo časa zunaj, da bi lahko to vedeli. Tudi za PD so govorili, da je to najboljši pa se je izkazalo, da je precej težav z njim.

tukaj je še nekaj več podatkov o motorjih
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... el_engines

pa še malo za hec (Google rezultati, lahko se malo sami igrate, rezultati so zanimivi):
približno 338.000 za 2.0 tdi failure
približno 86.400 za 1.9 tdi failure
približno 80.600 za 2.2 dci failure
približno 10.400 za 2.2 i-cdti failure
nič ni tako dobro, da ne bi moglo biti boljše!
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 Pe jan 29, 2010 4:14 pm

zanimivo bi bilo podatki rezultate o okvarah v procentih in ne v enotah, ker številke (prodajne) sigurno niso enake.

Razlaga CR vs. PD pa je fenomenalna :lol:

Še moje izkušnje: VW Turan 2,0TDI 140KM letnik 2005, prevoženih 130k km. Zaenkrat nobenega izrednega servisa (še) ;)

Glede porabe olja, pa sem tudi sam slišal (ja, slišal sem, da se ne bo kdo spotikal ob to izjavo), da so določeni primerki nenormalno pili olje, zraven pa tudi vredu kadili.

Aja, pa če pride kdo, pa da prvič prebere to temo, bo mislil, da so 2,0TDI PD največja sranja na svetu. Vseeno pa je večina odgovorov tuki iz pripovedi prijatelja, znanca, ... lastnih izkušenj pa jih lahko prešteješ na prste.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe jan 29, 2010 4:28 pm

W3s7_S1D3 je napisal/-a: Vseeno pa je večina odgovorov tuki iz pripovedi prijatelja, znanca, ... lastnih izkušenj pa jih lahko prešteješ na prste.


Po vsem napisanem, bi tudi jaz raje pisal o kolegovem avtomobilu, kot pa o svojem. ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jan 29, 2010 4:37 pm

stench je napisal/-a:In naj eden pove kakšna je razlika med PD in CR.

ne smeš bit površen.....- sem že "tupil" ene 3x
matej_ je napisal/-a:Kako ugotoviti ali je 2.0Tdi CR ali PD? kje naj pogledam?

posluh moraš met.....(kot muzikant :-P )

hladni je napisal/-a:Lej tak je: PD je bil tisti čas daleč pred c.r.


bi se upal trdit, da je še danes, aaaaaaaaaaampak definitivno je izdelava predraga....C.R sistemi (boschevi, delphijevi, simensovi......) se namreč na tržišču prodajajo na kile_ in to je to...

P.S sicer je pa vw/audi itak pri vseh večjih motorjih(od 2.5 dalje) že od samega začetka uporabljal C.R tako, da to ni nič novega pri koncernu....

.......in zadeva gre v maloro 99,9 % zaradi slabe nafte

......in probleme so na začetku (kot vsem - MB ju še danes)delale piezo-brigaljke ki jih je pa pri vw/audi imel le 170ps motor (sedaj jih imajo vsi CR motorji )
 
Uporabniški avatar
zoro_31
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Pe jun 06, 2008 12:34 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a zoro_31 Pe jan 29, 2010 5:00 pm

Moje izkušnje tudi niso glih neke blesteče. Passat 140k letnil 2006 je kar lepo pil olje, in 2 šobe ste šla k vragu. zato je pri 98.000 kilometrih odšel od hiše. Tiguan 170k, pri 40.000 kilometrih pa zaenkrat brez problema.
 
matej_
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: Sr mar 05, 2008 7:57 pm
Kraj: velenje

Napisal/-a matej_ Pe jan 29, 2010 5:19 pm

Moj polo 1.9 TDI 100KM letnik 2005 oz. zdej puncin polo mi je spil na 15.000km v povprečju 2deci olja. največ kar sem nalil v 15.000km je bilo 6deci. Naredim oz. sem naredil v cca. 5mescih. Glih danes sem ga prevzel iz rednega servisa na 165.000km. In do sedaj ni crknalo čisto nič (oz. konektor za el. pomik stekel na sovoznikovi strani je korodiral). Očetov 1.9 TDI 130KM letnik 2004 mu je pa šoba crknala pri približno 55.000-60.000km.

Kak se pa moj 2.0TDI 140KM obnese, me pa vprašejte čez 5 let ko bom zopet mel cca 165.000km prevoženih :D Aja je pa PD mašina, ker v Tourana zdej še ne vgrajujejo CR.
 
PeterStegnar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Sr dec 30, 2009 8:09 pm

Napisal/-a PeterStegnar Ne jan 31, 2010 9:58 pm

piezo-brigaljke ki jih je pa pri vw/audi imel le 170ps motor (sedaj jih imajo vsi CR motorji )


Ali je to res? Ima 170 KM 2.0 TDI motor drugacne brizgalke? Ali je 170 KM izvedenka motorja bolj vzdrzljiva?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne jan 31, 2010 9:59 pm

to je res.ce je pa bool vzdrzljiv pa nevem.sobe vrjetn so bol vzdrzljive
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5033
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne jan 31, 2010 10:17 pm

PeterStegnar je napisal/-a:
piezo-brigaljke ki jih je pa pri vw/audi imel le 170ps motor (sedaj jih imajo vsi CR motorji )


Ali je to res? Ima 170 KM 2.0 TDI motor drugacne brizgalke? Ali je 170 KM izvedenka motorja bolj vzdrzljiva?

če ne bi bilo res, ne bi napisal.....
 
TadoB1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: Če mar 03, 2011 3:43 pm

Re:

Napisal/-a TadoB1 Sr jun 01, 2011 12:19 am

matej_ je napisal/-a:glede na to, da na cesti srečujem vag grupo in v večini primerov ima zadaj napisano 2.0tdi, se pravi jih je na cesti full mislim, da niso tako slabi motorji, ker drugače jih nebi imelo toliko avtov. tudi sam imam novega 2.0tdi s 140KM, upam, da bo motor laufal kot mora in da ne bom imel problemov z njim.

Je pa tako, da vsi motorji in vsi avti kdajpakdaj crknejo. danes slabih avtov ki bi bili odporni na okvare ne delajo več. vsak lahko crkne.

3 eur je ta napis pri pooblaščencu
 
Klemen23
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Po jan 10, 2011 7:36 pm

Re: Zakaj ne 2.0 TDI ???

Napisal/-a Klemen23 Sr jun 01, 2011 4:42 pm

Mah jebeš te dizle...meu sm dizla vsak drug mesec je šlo za servis 500EUR. Meu sm pa pred dizlom 2 avta istega modela, bencinarje, 6 let starejše od dizla...pa sm jim dušu iztrgu na cesti pa ni blo nikol nobenih problemov. Nikol več dizla nj gre v pičko mater pa tista 2 litra bencina k manj pokur. Še dobr da sm ga prodal.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Rebra in 32 gostov