Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr jan 27, 2010 10:29 pm

peroRS je napisal/-a:Jaz o 2.0TDI lahko povem le najboljše.
Škoda Octavia letnik 2005, 2.0TDI (čipana pri RSR), 150.000km brez problema :tomidelej:

Velika večina teh zgodbic o okvarah se začne v smislu "baje", "slišal sem", "rekli so" itn.

Že če pogledamo to temo:
2 sta navedla konkreten primer okvare (od tega eden sploh nima veze z 2.0TDI)
3 (vključno z mano) nismo imeli težav
Večina ostalih, ki ste kometirali v tej temi, pa si sploh niste lastili avta s tem motorjem, ampak vseeno trdite, da ni vreden nič :roll:



Načeloma zelo lepo povedano in se strinjam.

Kar se pa ne morem strinjaz je pa z logiko zaključne misli (nepisana končna misel). Okvare se dogajajo vseeno redko (nekaj procentov) in izmed teh nekaj procentov verjetno ni veliko ljudi na forumu. Torej gre pričakovati približno enak procent takih komentarjev. Gledano tako, niti ni tako malo pritožb.
 
Uporabniški avatar
WMB
aka lumpii
 
Prispevkov: 1028
Pridružen: Ne jan 10, 2010 6:16 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a WMB Sr jan 27, 2010 10:29 pm

Passat za 1.9 TDi motorjem, 90KM, naredil 530.000km....mestne vožnje, veliko laufanja na mestu..tudi po 3 ure na dan....pa še danes veselo kleplje kilometre...
Potem naj pa kdo reče daje 1.9 tdi zanič.....to je en boljših motorjev...bl kt ga žgeš , boljš je zanga...
2.0TDI 140KM-do leta 2006 oziroma 2007 se je dobro izogibati, motorji so imeli hitro brebit blok motorja....pa veliko jih je bilo.


Trenutno je na udaru Mercedes in sicer vsi diesel modeli z oznako Blueeficiency...piezzo šobe...avto non stop na servisu, napake na vbrizgu, problemi z šobami....avto porihtajo, po 500 km so že nazaj....seveda z avtovleko, ker avto ni možno drugače odpeljat na servis....adijo pamet, kaj se dogaja...Trendy v Mengšu jih ima polno delavnico....E klasse, C klasse....CDI...z novim dieselom....220CDI ipd z tovarniškimi navedbami porabe 5,0lit/100km....sam niso navedli da ni za naš trg, ker mamo namesto nafte brozgo z pridodano oljno repico....
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS Sr jan 27, 2010 10:48 pm

Prokarjon je napisal/-a:
Načeloma zelo lepo povedano in se strinjam.

Kar se pa ne morem strinjaz je pa z logiko zaključne misli (nepisana končna misel). Okvare se dogajajo vseeno redko (nekaj procentov) in izmed teh nekaj procentov verjetno ni veliko ljudi na forumu. Torej gre pričakovati približno enak procent takih komentarjev. Gledano tako, niti ni tako malo pritožb.


Okvare so bile, nič ne rečem, vendar me zelo moti, ko nekateri posplošujejo in trdijo, da so vsi 2.0TDI slabi motorji.

V zvezi s procentom pritožb se pa ne bi strinjal. Ponavadi je tko, da se na forum prijavijo tisti, ki potem odprejo temo o kakšni okvari oz. nasploh ko imajo kritiko, medtem ko je velika redkost, da se bo nekdo, ki je zadovoljen z avtom prijavil na forum, samo zato, da bo še drugim to zaupal. ;)

lp :pop:
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1273
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Sr jan 27, 2010 10:53 pm

že nekaj časa nazaj sem hotel vprašati, ampak bom kar tukaj v tej temi ker se navezuje. Zakaj pa recimo teh problemov z glavami ni bilo pri 2.0 TDI, ki so bili vgrajeni v Škode? Tam se baje ti problemi niso pojavljali, ampak kako če je isti motor notri? Ali je kdo slišal za tipično okvaro 2.0 tdija na škodi? ala pokanje glave, velika poraba olja, vztrajniki, itd?
 
Prokarjon
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Pe avg 29, 2008 2:56 pm

Napisal/-a Prokarjon Sr jan 27, 2010 11:01 pm

peroRS: Imaš prav. Tega aspekta nisem vzel v obzir. Je res nekaj takih primerov, ki se ponavadi prijavijo samo za reševanje problema, če nič drugega.


Zakaj pa naj bi pokale glave (pregrevanje?)? Enako mi ni šlo v glavo pri 3.0dci motorjih, ki naj bi se pregrevali... samo ravno diesel naj bi imel manjšo temperaturo delovanja.
 
nejko307
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 509
Pridružen: Ne mar 26, 2006 9:39 pm

Napisal/-a nejko307 Sr jan 27, 2010 11:19 pm

Kot že stokrat napisano ..2.0 tdi so imeli probleme z pokanjem glav (baje slaba zmes) do leta 2006 (ker mesec točno ne vem..) , nekaj jih je imelo problem s šobami in črpalko...to pa je to...novejši modeli kakšnih večjih napak nimajo...

...je treba pa :!: POUDARITI :!: da kar velika večina sploh ne zna voziti dizel motorjev in jih pravilno uporabljati.. ..(enri res niso za v avto..) :(

...vedno pa je treba okvare gledati procentualno ...avti v uporabi/okvare...(tudi cdi-ji se kvvarijo, malo pa poglejte koliko jih je na cesti...vsak tretji...

lp
 
jony
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Po sep 20, 2004 9:04 pm

Napisal/-a jony Če jan 28, 2010 7:53 am

passat 2.0 tdi 140 km letnik 2007 prevoženih 85000 km 1. lastnik slovensko poreklo, redno servisiran, lepo vožen. Zamenjane dve šobe, prva pri 60000 km, druga tri mesece kasneje, tretja pa ne vem kdaj bo :o . Prva šoba je šla ko je bil avto že izven garancije. Cena ene šobe z delom je 700 evrov.

aja pa na servisu so rekli da ni to nič čudnega za 2.0 tdi
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3149
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Če jan 28, 2010 7:56 am

Novejši modeli TDI nimajo nekih poznanih napak, razen povprečno 3x odpoved dize po 800€ v času garancije, če ga normalno uporabljaš. Če ga ne, te to čaka po garanciji. To je stroškovno enako ali slabše kot DCI, ki ga usuje na glavni gredi šele pri 130.000, pa še to večinoma zaradi dejstva, da uporabniki nalivajo Competition navadno mineralno olje na 30k km, kar je skregano s tehniko. PSA pa s svojim AntiPollutionFault, ki ga tudi sami ne razumejo zastrupljajo prodajo. Smo pa "slovenci" tolerantni do dvakrat dražjih težav na VAGu, ostale imenujemo rižojede in žabarje pa so marsikatero družino solidno motorizirali.
 
Uporabniški avatar
Sasqa
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Če mar 12, 2009 1:34 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a Sasqa Če jan 28, 2010 8:06 am

Da še jaz odgovorim.

Sam si lastim Audija A4 2.0TDI Avant Quattro, letnik izdeave 6/2006. Ko sem avto kupoval sem se pozanimal kako je s tem pokanjem glav ipd. Tako na porche maribor, kot tudi v privat Bosch delavnicah so mi zagotovili, da je bilo pokanje glav značilno do letnika 2006, najbolj kritični so bili tisti v obdobju 2005. Od letnika 2006 naprej so ti problemi bojda odpravljeni.

No, moj ima trenutno prevoženih 188.000 km, in ni bila menjana še nobena šoba, kakor tudi ne glava, samo redni servisi. Vse kar je bilo menjano je bil alternator, to pa je tudi vse. Jaz imam do sedaj z njim samo dobre izkušnje, in upam, da bo še naprej tako ostalo.

Lp
Sasqa
Vaša teorija je nora, a vprašanje, ki nas razdvaja je le, ali je dovolj nora, da bi lahko bila pravilna (N. B.)
 
brrr
Novinec
 
Prispevkov: 150
Pridružen: Če maj 28, 2009 10:34 am

Napisal/-a brrr Če jan 28, 2010 12:04 pm

moje izkusnje z 2.0tdi so pozitivne (v osnovi zelo dober, le v passatu malcek podhranjen) in negativne. na tej pobezavi ( http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=60) si lahko preberes moj izbruh, ko je sel passat po dobrih treh letih od hise. slaba volja vecinoma zaradi motorja in elektronike. poraba olja pa je glede na to, da je tdi normalna (cca 1 - 1,5lit na 15.000).

kar se sedaj pogovarjam s struckoti, po zamenjavi PD v CR prakticno ni vec nobenih tezav s tem motorjem
 
Uporabniški avatar
fantom
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 689
Pridružen: Pe jan 01, 2010 5:35 pm

Napisal/-a fantom Če jan 28, 2010 2:22 pm

hja res je da naj bi do leta 2006 odpravli težave. pr nas v delavnco prpelejo z šlepdinstom na cca. 14 dni enga k ne užge(2.0 tdi). nism pa nobenga lastnika zaslediu k je reku da je bla na njegovmu avtu izvedena akcija. pr nas so ble te akcije: zamenjave turbin. vztrajnikov, tandempump, tud šobe so ble umes, itd....pa da raznoraznih updatov ne omenjam. po vseh teh zamenjanih delih pa res kj tešk crkne :-P
 
Uporabniški avatar
damek1a
Novinec
 
Prispevkov: 142
Pridružen: Po jan 10, 2005 4:48 pm

Napisal/-a damek1a Če jan 28, 2010 2:33 pm

nakup tega 2.0tdi je riziko, saj praktično na vseh forumih poročajo o najrazličnejših težavah. Da daš 20k in potem upaš na srečo, je le nekoliko mimo. Saj večinoma so ok, vendar obstaja velika verjetnost, da bo šlo kaj narobe...

Dobro bi bilo tudi, da bi folk premislil, če sploh potrebuje dizla. Če delaš malo km (pod 30k) in ti ckrne zgolj ena šoba (700eur) si zapravil večletni prihranek pri gorivu...
nič ni tako dobro, da ne bi moglo biti boljše!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jan 28, 2010 2:44 pm

Mene samo zanima, kako si VW upa prodajat tako precenjene avte, če imaš kar dosti velike šanse, da ostaneš s praktično novim avtom na cesti?

Prav tako mi je uganka, kako lahko rezervne šobe in pumpa stanejo par tisoč €, glede na to, da je baje strošek izdelave tovarne celotnega avtu pod 8000€.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Če jan 28, 2010 2:44 pm

damek1a je napisal/-a:Če delaš malo km (pod 30k) in ti ckrne zgolj ena šoba (700eur) si zapravil večletni prihranek pri gorivu...

To drži, a samo ob predpostavki, da ti pri bencinarju ne crkne nič. To pa ni realno, ker se kvarijo eni in drugi. Drži pa tudi, da VW tolerira porabo olja do 1 l na 100km, kar je res sramotno za tako znamko.
Zadnjič spremenil Strokovnjak, dne Če jan 28, 2010 2:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Če jan 28, 2010 3:42 pm

Energetik81 je napisal/-a:Prav tako mi je uganka, kako lahko rezervne šobe in pumpa stanejo par tisoč €, glede na to, da je baje strošek izdelave tovarne celotnega avta pod 8000€.


zato ker tovarne zaslužijo prav toliko na rezrvnih delih kot na novih avtih! In ker pooblaščeni servis stvar ki jo dobi po nabavni ceni, proda 3x dražje zraven pa še nabije ure :) To velja povsod ne samo za VAG
Freude am Fahren
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če jan 28, 2010 6:34 pm

hladni je napisal/-a:To glede 8000eur nisem ziher. Vem samo, da so P.D. elementi svinjsko dragi in sistem je relativno zakompliciran. Iz cenovnih razlogov so tudi šli na C.R.
Morte pa priznat, da je po drugi strani zelo zelo malo motorjev, ki so tako vzdržljivi in hvaležni kot 1,9 tdi P.D. Tu skoraj napak ni, vsaj ne na samem motorju. So pa pri vztrajniku zato...

Tudi če je 10.000 (pa ni) ne more potem del vbrizgalnega sistema stati kot tretjina avta. Tukaj gre samo za ogromne marže in zaslužke.
Glede vzdržljivih motorjev - 1,3L bencinar v našem Accentu že 13 let deluje brez najmanjše napake, poleg tega nisem slišal za noben primer kakšnih hudih problemov. Kako je potem pri überavtu lahko napaka pri vztrajniku, pa napaka na šobah, če lahko mašina v poceni Korejcu dela brez napak... :vc
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1291
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Če jan 28, 2010 8:52 pm

Koliko pa imaš ti kaj kilometrov na tem Korejcu?
Dostikrat slišim koga, ki reče kak nima nobenih problemov z avtom, ga pa vprašaš koliko ima pa kaj prevoženih pa reče cifro okrog 120.000km :lol:
Naj se oglasi, ko jih bo imel 200.000. Kaj pa če bit pri 120 tkm narobe, takrat komaj prvič jermen menjaš :)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3789
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jan 28, 2010 9:18 pm

Jaz sem bral nek članek v reviji, da proizvodnja avta stane le 25% njegove MPC. Največji strošek je razvoj, pol imaš še davek, prodajna mreža, promocija-oglaševanje, pa proizvodnja.

Vprašanje kolko stane proizvodnja enega A8 v primerjavi z dacio :)

Aja pa nekje sem bral da stroški proizvodnje enega CPU za računalnik so par sto tolarjev, prodajajo pa jih po recimo 20k sit :)
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
kofy
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: Sr dec 14, 2005 7:20 pm

Napisal/-a kofy Če jan 28, 2010 9:44 pm

fantom je napisal/-a:hja res je da naj bi do leta 2006 odpravli težave. pr nas v delavnco prpelejo z šlepdinstom na cca. 14 dni enga k ne užge(2.0 tdi). nism pa nobenga lastnika zaslediu k je reku da je bla na njegovmu avtu izvedena akcija. pr nas so ble te akcije: zamenjave turbin. vztrajnikov, tandempump, tud šobe so ble umes, itd....pa da raznoraznih updatov ne omenjam. po vseh teh zamenjanih delih pa res kj tešk crkne :-P


ne s***! :twisted:

verjetno delaš na Dacija, Reno ali Kija servisu ;) in ne VW in zato delaš antireklamo za AUTO!!!
Večkrat uporabniki VW na znamo zakurblati avta in ključ vrtimo v drugo smer!!!! . Ali pa nam avto vžge, pa to sploh ne opazimo...
...dobro, da nam kazalec goriva pokaže, kdaj je tank prazen, drugače bi se še kar naprej peljali... :twisted:
 
Andy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2122
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:41 pm
Kraj: sLOVEnija

Napisal/-a Andy Če jan 28, 2010 10:31 pm

potem takem pa boljše kupit 1.9 tdi ki je preverjen motor in čipat al kaj
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: joztom in 113 gostov