Stran 1 od 1

merilec pretoka zraka. kai se zgodi ce ga poberem dol

Objavljeno: Če jan 28, 2010 5:25 pm
Napisal/-a genius100
pozdravljeni.
zanima me kai bi se zgodilo ce bi pobral cev na katerem je merilec pretoka zraka, ter tudi merilec in postavil konusni filter takoj za zacetno cevjo? a je kaksna motnja na racunalniku ali kai podobnega?

Objavljeno: Če jan 28, 2010 5:31 pm
Napisal/-a pskoda
Saj si že sam povedal kaj počne in logično da ga ne smeš odstranit

Objavljeno: Če jan 28, 2010 5:41 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Ti kar odstrani, brez skrbi. To je samo odvečna navlaka na motorju. :noro

Objavljeno: Če jan 28, 2010 6:32 pm
Napisal/-a genius100
Strokovnjak je napisal/-a:Ti kar odstrani, brez skrbi. To je samo odvečna navlaka na motorju. :noro


:D :D hehe... ne resno kolega je reku da njemu na roverju ni motilo nic edino da vec pije :shock: eni pravijo da me bo comp. hmm :lol: bi pa res probu ta filter :lol:

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:15 pm
Napisal/-a Mad
Verjetno ti ne bo samo več pilo temveč ti tudi ne bo vleklo ... ko zajebava senzor pretoka avto ne vleče dobro !
Zakaj pa filtra ne daš pred senzor pretoka tako da daš nek nadomestek cevi in nanjo natakneš filter?

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:19 pm
Napisal/-a LoCo
1 problem ki ga boš najbrž imel je check engine lučka v avtu.

Drugi ki je bolj problematičen je to da računalnik ne ve koliko zraka prihaja v motor in posledično sklepa da je treba dodati toliko bencina da bo rešil motor.. Posledica - večja poraba, manj konjev, dim iz avta, in pa na malo daljši rok - uničene svečke, uničen katalizator.

Ne delaj tega. Montiraj filter pred maf in to je to.

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:22 pm
Napisal/-a genius100
hvala za odgovore :) potem naj ostane kakor je :lol: pravijo da ce dam filter pred merilcem da nima zvoka :o nevem zakai?rad bi da malo buci :lol:

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:26 pm
Napisal/-a lizard
Kaj ma pa veze če je filter pred merilcem pretoka zraka kar se zvoka tiče?

Ti lepo montiraj konusni filter na merilec oz. tja kjer ima avto predvideno in vozi. Lahko pa daš še kakšno sliko motorja, da ti bomo lažje svetovali.

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:26 pm
Napisal/-a pskoda
Ja pa kaj hočeš ti naredit z tem filtom? pridobil ne boš nič kvečjem zgubil, če ga boš nepravilno montiral, razen rulil ti bo v tri krasne

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:27 pm
Napisal/-a matej1357
o katerem avtu je govora? pri nekaterih je še zmerom dost zvoka tut če daš filter pred senzor ;)

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:30 pm
Napisal/-a wuky
Če se prav spomnim RS4... je blo v drugem topicu omenjeno.

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:30 pm
Napisal/-a pskoda
matej1357 je napisal/-a:o katerem avtu je govora? pri nekaterih je še zmerom dost zvoka tut če daš filter pred senzor ;)


Misliš za senzorjem, se pravi loputa, cev, senzor in nato filter

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:35 pm
Napisal/-a sebaveh
Kolikor jaz vem, se vedno gleda v smeri toka zraka. Torej filter-senzor-cev-loputa.

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:39 pm
Napisal/-a lancia hf
Strokovnjak je napisal/-a:Ti kar odstrani, brez skrbi. To je samo odvečna navlaka na motorju. :noro


Tudi jaz sem to vedno odklapljal, pa ni bilo nobene razlike, ne v moči ne v porabi goriva.
Res pa je, da je bila razlika samo v zvoku, in to verjetno tudi ti hočeš ;) :twisted:
Ras pa, da to ne učinkuje na "sodobnih" avtomobilih, ki je voznik samo za okras na sedežu, in je čisto vse elektronsko krmiljeno.

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:45 pm
Napisal/-a LoCo
lancia hf je napisal/-a:Ras pa, da to ne učinkuje na "sodobnih" avtomobilih, ki je voznik samo za okras na sedežu, in je čisto vse elektronsko krmiljeno.


Medtem ko pri starejših manj tehnološko naprednih vozilih je moral šofer s 4 prsti ročno pritiskati gumbe za vsak vžig svečke in s tem prestavljal predvžig, namesto maf senzorja pa je mel piščalko ki je spreminjala frekvenco tako da je glede na količino zraka lahko vedel dokaj natančno koliko predvžiga lahko pritisne z gumbi... Namesto pedala za plin pa se je uporabljal kolovrat ki je reugliral dotok goriva - kot pri sodobnejših avtomobilih to počne bencinska pumpa.


Lancia... Na sodobnejših avtih je MAF prisoten zato da glede na količino zraka regulira bencin in v kombinaciji z ozkopasovno lambda sondo regulira razmerje zraka in bencina na 14.7 proti ena ki je optimalno izgorevanje za minimalne emisije pri uporabi katalizatorja... V višjih obratih pa spet za izračun količine zrak in posledično skupaj s pozicijo stopake za plin, obratov, hitrosti vozila določa količino goriva in predvžiga za optimalno pospeševanje. In posledično če ga odklopiš avto tega ne zna več, posledično polije neomejene količine bencina zato da nebi motor poklenku in razpadu.

Objavljeno: Če jan 28, 2010 7:54 pm
Napisal/-a genius100
pskoda je napisal/-a:
matej1357 je napisal/-a:o katerem avtu je govora? pri nekaterih je še zmerom dost zvoka tut če daš filter pred senzor ;)


Misliš za senzorjem, se pravi loputa, cev, senzor in nato filter


tako ja :) to mi je rekel ta tip k ma ta filter da ga dam gor zarad turbine da se bo lepse slisala :) potem je en rekel da ce dam pred senzor da nebo zvok kot je treba ampak samo da me bo hecu comp da mi nebo nikamor su avto :? ma nebom nic dajal gor je ze uredu tak kot je ;) samo uprasal sem kai bi lahko bilo ampak vidim da res tisto kar mi je rekel mojster :) naj ostane na tem.gre se pa za audija :lol: eni pa res odvisni od tega foruma :lol: v vsaki temi majo kai za povedat :-P :) hecam se

Objavljeno: Če jan 28, 2010 8:04 pm
Napisal/-a lancia hf
LoCo je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Ras pa, da to ne učinkuje na "sodobnih" avtomobilih, ki je voznik samo za okras na sedežu, in je čisto vse elektronsko krmiljeno.


Medtem ko pri starejših manj tehnološko naprednih vozilih je moral šofer s 4 prsti ročno pritiskati gumbe za vsak vžig svečke in s tem prestavljal predvžig, namesto maf senzorja pa je mel piščalko ki je spreminjala frekvenco tako da je glede na količino zraka lahko vedel dokaj natančno koliko predvžiga lahko pritisne z gumbi... Namesto pedala za plin pa se je uporabljal kolovrat ki je reugliral dotok goriva - kot pri sodobnejših avtomobilih to počne bencinska pumpa.


Lancia... Na sodobnejših avtih je MAF prisoten zato da glede na količino zraka regulira bencin in v kombinaciji z ozkopasovno lambda sondo regulira razmerje zraka in bencina na 14.7 proti ena ki je optimalno izgorevanje za minimalne emisije pri uporabi katalizatorja... V višjih obratih pa spet za izračun količine zrak in posledično skupaj s pozicijo stopake za plin, obratov, hitrosti vozila določa količino goriva in predvžiga za optimalno pospeševanje. In posledično če ga odklopiš avto tega ne zna več, posledično polije neomejene količine bencina zato da nebi motor poklenku in razpadu.


JAP LoCo, pa naj ti bo,;) jaz sem pa le imel lep zvok. Za turbo motorjr je pa res, da je filter samo za okras, saj tudi meni ni nič zvoka oddajal, na turbo avtomobilu ;)

Objavljeno: Pe jan 29, 2010 7:36 pm
Napisal/-a torstorm
lancia hf je napisal/-a:
Strokovnjak je napisal/-a:Ti kar odstrani, brez skrbi. To je samo odvečna navlaka na motorju. :noro


Tudi jaz sem to vedno odklapljal, pa ni bilo nobene razlike, ne v moči ne v porabi goriva.
Res pa je, da je bila razlika samo v zvoku, in to verjetno tudi ti hočeš ;) :twisted:
Ras pa, da to ne učinkuje na "sodobnih" avtomobilih, ki je voznik samo za okras na sedežu, in je čisto vse elektronsko krmiljeno.


hehehehhehe, ti si to odklapljal verjetno senzor za temperaturo zraka.Brez senzorja ki meri absolutni pretok (MAF,MAP.....) bo avto deloval v rezervnih mapah če jih seveda ECU ima, delovalo bi kot če bi bilo 0.5 V na lambdi, prebogata zmes....Posledica dolgoročne uporabe ne bo samo sajaste svečke, pa zanič katalizator ,ampak bencin ti bo pral olje iz sten valjev in boš imel povečano obrabo cilindra. :)