Stran 1 od 1
Renault Megane 1.5 dci - strgan jermen
Objavljeno: Če jan 28, 2010 9:57 pm
Napisal/-a senorita
Pozdravljeni,
sestra je z Renault Megane-om 1.5 dci, letnik 2005, prevoženih 88 kkm doživela zelo neprijetno situacijo - uglavnem na koncu so na pooblaščenem servisu rekli, da je stgan pogonski jermen, menjati je bilo potrebno tudi alternator.
Postavljam vprašanje za vse tiste, ki se na te zadeve dobro spoznate - kakšna je verjetnost, da se kaj takega zgodi pri takšnem številu kilometrov oz. kaj pripelje do nečesa takega? Avto je bil s strani prejšnjega lastnika redno servisiran (vsaj po potrjeni servisni knjigi sodeč). Je takšne zadeve sploh možno kakorkoli "reklamirati" (avto seveda ni več v garanciji)?
Hvala vnaprej.
Lp,S
Objavljeno: Če jan 28, 2010 10:17 pm
Napisal/-a kofy
Preberi mojo izkušnjo z FolcWagen in Renold pooblaščenimi serviserji, pa ti bo vse jasno. Po njihovem mnenju je vedno treba menjati vse! Od kompresije do batzajle, če ti poči guma....
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=74151
Re: Renault Megane 1.5 dci - strgan jermen
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 12:03 am
Napisal/-a tristan01
senorita je napisal/-a:Pozdravljeni,
sestra je z Renault Megane-om 1.5 dci, letnik 2005, prevoženih 88 kkm doživela zelo neprijetno situacijo - uglavnem na koncu so na pooblaščenem servisu rekli, da je stgan pogonski jermen, menjati je bilo potrebno tudi alternator.
Postavljam vprašanje za vse tiste, ki se na te zadeve dobro spoznate - kakšna je verjetnost, da se kaj takega zgodi pri takšnem številu kilometrov oz. kaj pripelje do nečesa takega? Avto je bil s strani prejšnjega lastnika redno servisiran (vsaj po potrjeni servisni knjigi sodeč). Je takšne zadeve sploh možno kakorkoli "reklamirati" (avto seveda ni več v garanciji)?

Hvala vnaprej.
Lp,S
Kateri jermen je utrgalo? Zobati ali jermen ki žene periferijo (alternator, klimo...). Glede na to da govoriš o alternatorju predvidevam da je jermen ki žene periferijo na motorju. Težava teh jermenov tiči v alternatorju. Rado se zgodi da se sesede ležaj v altrnatorju (ob jermenici). Ko pride do tega se jermenica malce premakne, tako da počasi raztrga jermen ter brusi po ohišju alternatorja in nesreča je tu (doživel na mojem Cliu z istim motorjem). Po besedah mehanika naj bi se ležaj slišal preden se razleti, ampak sam tega nisem opazil. Pri meni je bilo dovolj da smo zamenjali uničeno jermenico in ležaj v alternatorju. Zgleda pa da so se v tvojem primeru odločili menjati kar cel alternator (linija najmanjšega odpora).
LP Tristan01
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 12:11 am
Napisal/-a [KEKEC]
Kolko mi je znao se uniči jermenica na alternatorju! Pride okol 40-50€! Meni se je to naredlo na 60000km!
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 12:53 pm
Napisal/-a tristan01
[KEKEC] je napisal/-a:Kolko mi je znao se uniči jermenica na alternatorju! Pride okol 40-50€! Meni se je to naredlo na 60000km!
Točno tako. Menjaš jermenico, jermen in ležaj v alternatorju in za naslednjič veš da je bolje menjat preventivno kot pa popravljati.
LP Tristan01
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 9:41 pm
Napisal/-a senorita
Hvala za odgovore.
Če bi morala to zadevo menjati že pri 60 kkm, bi to sodilo v redni servis, ali pač ne? Serviser te namreč mora opozoriti na takšne stvari, vsi tisti, ki smo laiki, po domače povedano, nimamo pojma

Sicer pa je takrat avto imel še prejšnji lastnik.
Mene predvsem zanima, če je takšen pojav nekaj "normalnega", torej da se to lahko zgodi pri tem številu kilometrov ali ne?
Hvala.
Lp,S
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 9:49 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Jermen se lahko utrže le v primeru, da ima alternator v jermenici sklopko in le ta blokira, ali pa če jermen ni bil zamenjan v predvidenem servisnem intervalu. In očitno se vam ni strgal pogonski ampak mikro jermen.
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 9:54 pm
Napisal/-a senorita
Strokovnjak je napisal/-a:Jermen se lahko utrže le v primeru, da ima alternator v jermenici sklopko in le ta blokira, ali pa če jermen ni bil zamenjan v predvidenem servisnem intervalu. In očitno se vam ni strgal pogonski ampak mikro jermen.
Na servisu so rekli, da se je strgal pogonski jermen, sicer sem pa ravno pogledala na račun, kjer sta napisana oba - pogonski in mikro. Bi torej kateri od njiju moral biti menjan že prej?
Hvala.
Lp,S
Objavljeno: So jan 30, 2010 3:32 pm
Napisal/-a tristan01
senorita je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:Jermen se lahko utrže le v primeru, da ima alternator v jermenici sklopko in le ta blokira, ali pa če jermen ni bil zamenjan v predvidenem servisnem intervalu. In očitno se vam ni strgal pogonski ampak mikro jermen.
Na servisu so rekli, da se je strgal pogonski jermen, sicer sem pa ravno pogledala na račun, kjer sta napisana oba - pogonski in mikro. Bi torej kateri od njiju moral biti menjan že prej?
Hvala.
Lp,S
Pogonski oz zobati jermen se menjuje na predpisani interval (1.5 DCI = 120.000km ali 5 let). Pri mikrojermenu (žene periferijo) pa menjava ni predpisana, je pa v navadi da dober serviser ob vsakem servisu opravi vizuelni pregled in če so vidne razpoke oz druge poškodbe le tega zamenja.
V tvojem primeru je verjetno je utrgalo mikrojermen. In nikakor ne pogonskega. Če bi se strgal pogonski, bi se srečali ventili in bati in bi bilo potrebno zamenjati vsaj kakšen ventil, morda celo bat ali kar celo glavo, odvisno od obsega poškodb. Kaj je ponavadi vzrok za strganje mikrojermena pa sem pojasnil v prvem postu.
Torej če so zamenjali še pogonski jermen je zgleda bilo potrebno. Vseeno pa se sprašujem kako peljete vozilo na servis ne da bi se prej dogovorili kaj je potrebno zamenjati in kaj ne? Tak pristop k servisiranju je pravi recept za presenečenja z višino računa ali kakšen podoben nateg.
LP Tristan01
Objavljeno: So jan 30, 2010 4:40 pm
Napisal/-a Nasty
[KEKEC] je napisal/-a:Kolko mi je znao se uniči jermenica na alternatorju! Pride okol 40-50€! Meni se je to naredlo na 60000km!
Se strinjam.
Ravno včeraj smo delali točno to kar si napisal. Motorju (še) ni
strgalo jermena, je pa jermenica ropotala tako, da si mislil, da bo
motor razpadel.
No, samo cena popravila je na uradnem servisu je kar precej višja,
kot si ti napisal.
Objavljeno: Ne jan 31, 2010 10:59 am
Napisal/-a [KEKEC]
Nasty je napisal/-a:[KEKEC] je napisal/-a:Kolko mi je znao se uniči jermenica na alternatorju! Pride okol 40-50€! Meni se je to naredlo na 60000km!
Se strinjam.
Ravno včeraj smo delali točno to kar si napisal. Motorju (še) ni
strgalo jermena, je pa jermenica ropotala tako, da si mislil, da bo
motor razpadel.
No, samo cena popravila je na uradnem servisu je kar precej višja,
kot si ti napisal.
Cena neorginalne jermenice je tolko!

Objavljeno: To feb 02, 2010 11:23 pm
Napisal/-a senorita
tristan01 je napisal/-a:senorita je napisal/-a:Strokovnjak je napisal/-a:Jermen se lahko utrže le v primeru, da ima alternator v jermenici sklopko in le ta blokira, ali pa če jermen ni bil zamenjan v predvidenem servisnem intervalu. In očitno se vam ni strgal pogonski ampak mikro jermen.
Na servisu so rekli, da se je strgal pogonski jermen, sicer sem pa ravno pogledala na račun, kjer sta napisana oba - pogonski in mikro. Bi torej kateri od njiju moral biti menjan že prej?
Hvala.
Lp,S
Pogonski oz zobati jermen se menjuje na predpisani interval (1.5 DCI = 120.000km ali 5 let). Pri mikrojermenu (žene periferijo) pa menjava ni predpisana, je pa v navadi da dober serviser ob vsakem servisu opravi vizuelni pregled in če so vidne razpoke oz druge poškodbe le tega zamenja.
V tvojem primeru je verjetno je utrgalo mikrojermen. In nikakor ne pogonskega. Če bi se strgal pogonski, bi se srečali ventili in bati in bi bilo potrebno zamenjati vsaj kakšen ventil, morda celo bat ali kar celo glavo, odvisno od obsega poškodb. Kaj je ponavadi vzrok za strganje mikrojermena pa sem pojasnil v prvem postu.
Torej če so zamenjali še pogonski jermen je zgleda bilo potrebno. Vseeno pa se sprašujem kako peljete vozilo na servis ne da bi se prej dogovorili kaj je potrebno zamenjati in kaj ne? Tak pristop k servisiranju je pravi recept za presenečenja z višino računa ali kakšen podoben nateg.
LP Tristan01
Vozila nisem peljala na servis brez da bi se pozanimala, kaj bodo počeli. Situacija je bila nepredvidena in takrat sem se pač hitro odločila, da naj avto po domače povedano "zrihtajo" tako, da bo spet normalno deloval. Takemu laiku kot sem jaz pa lahko naštejejo 5 različnih vrst jermenov, pa jaz še vedno ne bom poznala razlik med njimi
Vprašanje sem postavila, da slišim različna mnenja s strani tistih, ki se na te zadeve spoznate.
Hvala.
LpS