Stran 1 od 1
Audi A4 tdi težko vžiga
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 1:49 pm
Napisal/-a BS-speed
Komarat ima audija a4 2003 letnik 130 konskega in hlade težko vžiga in čudno deluje ko je hladen, ko se avto segreje avto deluje normalo. Kompleten servis je bil narejen pred 8k km, grelene svečke so tudi nove, kaj bi lahko bilo narobe, aja avto ima 250k km .
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 2:00 pm
Napisal/-a Lancer123
za začetek priklop na računalnik? mogoče kakšen senzor...
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 3:32 pm
Napisal/-a Mgajvr
ima mogoče težave z zagonom? zaganjač počasi vrti? povej bolj natančno kake težave so.
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 3:48 pm
Napisal/-a BS-speed
Vergla normalno, težko vžge, ko da nebi dobil goriva, včsaih se pa zgodi da normalen vžge. Neznam bolj podrobno vpisat.
Ima mogoče še kdo kako idejo?
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 8:27 pm
Napisal/-a Hribo
Priporočam obisk na tester za natančnejšo diagnostiko za napako je lahko več dejavnikov.
Pravis da so svečke nove,najprej jih preveri ne stane nič ce delajo vse.Potem poglej če gorivo brizga na dizah normalno, Mogoče sam zelo zamašen filter goriva,ali pa celo senzor vziga. Ker nevem točnega stanjain diagnostike nesmem izključit diz ali pa bosh pumpe ali pa ti celo nagaja nizka temparatura in je krivo samo gorivo.Z katerim je vedno več težav pri nizkih temparaturah.Gorivo menjaj z boljso kvalitetno črpalko.
Tukaj veliko stvari priporočam tester ki ni tok drag in zadevo porihtaš.
Lep pozdrav
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 9:27 pm
Napisal/-a pugi405
Hribo je napisal/-a:Priporočam obisk na tester za natančnejšo diagnostiko za napako je lahko več dejavnikov.
Pravis da so svečke nove,najprej jih preveri ne stane nič ce delajo vse.Potem poglej če gorivo brizga na dizah normalno, Mogoče sam zelo zamašen filter goriva,ali pa celo senzor vziga. Ker nevem točnega stanjain diagnostike nesmem izključit diz ali pa bosh pumpe ali pa ti celo nagaja nizka temparatura in je krivo samo gorivo.Z katerim je vedno več težav pri nizkih temparaturah.Gorivo menjaj z boljso kvalitetno črpalko.
Tukaj veliko stvari priporočam tester ki ni tok drag in zadevo porihtaš.
Lep pozdrav
Dej mi razlož kako naj uporabnik preizkusi kako dize špricajo brez, da bi jih odstranil in odnesel na Bosch servis?
Gorivo menjaj z boljso kvalitetno črpalko.
Kaj si s tem hotu povedat? Črpalka bo zelo poceni ja

...
kaj pa kompresija motorja pri teh kilometrih? Bi blo dobro dat pomerit...
Objavljeno: Pe jan 29, 2010 11:17 pm
Napisal/-a W3s7_S1D3
noben ni še omenil nepovratnega ventila za gorivo. Lahko pa da je samo to
Tester pa ga itak ne bo zaznal

Objavljeno: So jan 30, 2010 12:16 am
Napisal/-a quattro_87
Probaj odklopit senzor za temperaturo hladilne tekočine (če je senzor odklopljen ima računlanik podatek, da je cca -40°C (neskončna upornost) in takrat daje maximalno količino goriva) in potem probaj verglat, velikokrat je ta sezor za zanič.
Objavljeno: So jan 30, 2010 9:00 am
Napisal/-a BS-speed
Hvala za odgovore.