Stran 1 od 2
golf 2 diesel
Objavljeno: Po feb 01, 2010 6:31 pm
Napisal/-a traktorist
zjutraj kadar je do cca -8 vže še normalno, ko pa je pod cca -12 pa je treba zaganjati cca 30-45s (seveda večkrat po cca 10-15s). Grelne grejejo, senzor temperature da signal za gretje releju, sumuim vzrok na Bosch pumpi. Ko užge se ne pokadi črn dim in takoj zelo lepo teče brez klenkanja in zaganjanja, res lepo teče.
Ali morda kdo ve vzrok težav oz. kaj naj preverim na črpalki, ima samo 180Kkm, so realni.
LP Damjan
Re: golf 2 diesel
Objavljeno: Po feb 01, 2010 6:47 pm
Napisal/-a valvoline
traktorist je napisal/-a:zjutraj kadar je do cca -8 vže še normalno, ko pa je pod cca -12 pa je treba zaganjati cca 30-45s (seveda večkrat po cca 10-15s). Grelne grejejo, senzor temperature da signal za gretje releju, sumuim vzrok na Bosch pumpi. Ko užge se ne pokadi črn dim in takoj zelo lepo teče brez klenkanja in zaganjanja, res lepo teče.
Ali morda kdo ve vzrok težav oz. kaj naj preverim na črpalki, ima samo 180Kkm, so realni.
LP Damjan
Štarter,bogi akumulator,ali ni več kompresije

Objavljeno: Po feb 01, 2010 6:49 pm
Napisal/-a lancia hf
Imaš slučajno avto zunaj čez noč

Objavljeno: Po feb 01, 2010 6:50 pm
Napisal/-a MatejW
lancia hf je napisal/-a:Imaš slučajno avto zunaj čez noč

V garazi, pa avto cuti kolko je vuni temperatura...
Objavljeno: Po feb 01, 2010 6:57 pm
Napisal/-a abcabc
Si že kdaj poskusil zagreti 2-3x....jaz sem na tak način veliko lažje vžigal 4 golfe 2
Objavljeno: Po feb 01, 2010 7:06 pm
Napisal/-a traktorist
Avto grejem samo 1x potem pa vžigam. Bom poskusil 3x greti. Ali je možno da ne dobi takoj nafte, ker ko vžge nič ne pokadi neizgorele nafte?
Hvala in LP
Objavljeno: Po feb 01, 2010 7:09 pm
Napisal/-a lancia hf
Od velikih sem že slišal, da če večkrat greleš motor, znajo zelo hitro ogrevalne svečke pregoreti.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 7:49 pm
Napisal/-a Blinder
Daj neki kartona pod karter pa ga zažgi

Objavljeno: Po feb 01, 2010 7:54 pm
Napisal/-a lancia hf
Blinder je napisal/-a:Daj neki kartona pod karter pa ga zažgi

Kaj bi ti rad obujal sopmine na stare Srbske FAP-e, ki jih je zaradi tega kar nekaj zgorelo.

Objavljeno: Po feb 01, 2010 8:08 pm
Napisal/-a genius100
traktorist je napisal/-a:Avto grejem samo 1x potem pa vžigam. Bom poskusil 3x greti. Ali je možno da ne dobi takoj nafte, ker ko vžge nič ne pokadi neizgorele nafte?
Hvala in LP
pomoje ti vlece nekje zrak

poglej kake cevke na filtru za nafto.ampak da ti to dela samo kadar je pod -12 in vec je pa cudno

ali ti avto potem ko ga ugasnes ali cez nekaj casa normalno vzge al ne ?
Objavljeno: Po feb 01, 2010 9:18 pm
Napisal/-a Gyga
Zmrzuje nafta/kurilc?
Objavljeno: Po feb 01, 2010 9:23 pm
Napisal/-a lisko
Pomer kompresijo.....po moje se tukaj skriva vzrok.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 9:37 pm
Napisal/-a lancia hf
lisko je napisal/-a:Pomer kompresijo.....po moje se tukaj skriva vzrok.
Pa zartadi mraza zelo mrzla/gosta nafta, in vzrok je verjetno tak kot si ga opisal.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 9:46 pm
Napisal/-a čare
Kok so pa stare sveče??2X pogrej pa bo prdnil kot slon.Pa kdaj je bil filter nafte menjan??
Objavljeno: Po feb 01, 2010 11:03 pm
Napisal/-a sašo5
lancia hf je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:Daj neki kartona pod karter pa ga zažgi

Kaj bi ti rad obujal sopmine na stare Srbske
FAP-e, ki jih je zaradi tega kar nekaj zgorelo.

res je LOL; to "fapče" je edina stvar, ki je pri -25 kresnila od prve......in nikol ne vergla; samo knof stisneš in brnnnnnnn

direkten ajnšpric

pol pa "štanga" i vuci vse druge dojce(tame).....
Objavljeno: Po feb 01, 2010 11:10 pm
Napisal/-a nevermind
Gyga je napisal/-a:Zmrzuje nafta/kurilc?
x2
Objavljeno: Po feb 01, 2010 11:46 pm
Napisal/-a valvoline
nevermind je napisal/-a:Gyga je napisal/-a:Zmrzuje nafta/kurilc?
x2
moj ex golf2 naredo 300tkm pr men pa ni vidu nič drugega kot alternativno gorivo,tko da zarad tega ziher ni
A ti avto kuri dost olja,in če kadi belo sivkasto fejst k odpreš čep za dolivanje olja k je motor segret.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 9:05 pm
Napisal/-a traktorist
Živjo
Grelne zamenjane, filter nafte nov, nafta ne gre nazaj v rezervar, ker drugače bi tud pri -8 dolgo vžigal. To sem imel pri prejšnjem motorju problem-zračnost na puši kjer pride zajla za gas na visokotlačno-Bosch pumpo. Ta pa dolgo vžiga samo pod -10.
Lp
Objavljeno: Če feb 04, 2010 12:53 pm
Napisal/-a ronnie
Ne beli si preveč glave. Avto ima že nekaj Km za sabo. Ni več nov.
Zalavfa ti čeprav traja malo dlje. Pod -10 se spusti samo nekaj krat na leto.
Nafta ti ne zmrzuje, ker če zmrzne pol ne bi brcnil niti pod razno.
Objavljeno: Če feb 04, 2010 12:59 pm
Napisal/-a BBS
ronnie je napisal/-a:Ne beli si preveč glave. Avto ima že nekaj Km za sabo. Ni več nov.
Zalavfa ti čeprav traja malo dlje. Pod -10 se spusti samo nekaj krat na leto.
Nafta ti ne zmrzuje, ker če zmrzne pol ne bi brcnil niti pod razno.
Seveda. Sem ne avto.netu bral na enemu oglasu, je lastnik napisal
''Vsakič vžge v prvo''

Tako da on ima srečo, ti pač ne
