Stran 1 od 1
Gretje ne dela - kako preveriti ali je pečka fuč? Citroen C5
Objavljeno: Po feb 01, 2010 10:36 pm
Napisal/-a GoGy
Pozdravljeni,
očetu na Citroenu C5, letnik 2007 včasih gretje deluje, včasih pa ne deluje.
Bil je na uradnem servisu in plačal pregled. Rekli so mu, da pečka stane 400eur in delo 300eur ali pa obratno... ne vem točno. Pravijo, da je potrebno odstranit armaturko in potem zamenjat pečko.
Bral sem, da so tudi drugi imeli podobne težave, vendar me zanima kako stestirati pečko, kajti če ni pokvarjena je malo preveč 700eur za kaj takega.
Ali sploh obstaja varianta, da sam stestiram pečko. Razen navadnega orodja in multimetra nimam nič.
Objavljeno: Po feb 01, 2010 10:41 pm
Napisal/-a C4V4L13R
kaj pa temperatura motorja? je normalna ali skače? glede na to, da pečka včasih deluje, včasih ne, bodi pozoren na temperaturo motorja. lahko da je zrak v hladilnem sistemu, pa ga je treba prezračit
Objavljeno: Po feb 01, 2010 10:42 pm
Napisal/-a abbe
tezko jo je stestirat.pac primes cevi ki grejo na pecko pa iz nje.morta bit vroce.ena bl ena mn.to pac sam pomen da je pretok skos pecko.lahko pa da je zabasana pa zato ne greje.sam ce bi blo to poj nebi enkrat grela enkrat pa ne.
p.s. mislm da te na servisu hocejo okol prnest.
p.s.1 pecko se da tut spucat brez da bi jo vn jemal z zato namenjenimi cistili.najprej probaj s tem.ce nebo ok potem lahko na pozarni steni staknes dol cevi k grejo v pecko pa notr ulijes ksn bl agresivn cistilo pa z vapom speres.pa z stisnjenim zrakom spihas.zna to pomagat.
Objavljeno: To feb 02, 2010 6:59 am
Napisal/-a joztom
Grelec se menja, če pušča. Kaj so hoteli na servisu povedati? Ponavadi je bila pečka 100€ in delo 300€ (Založnik-DolgiMost). Raje vprašaj kakšnega mojstra, kaj je res narobe.
Objavljeno: To feb 02, 2010 8:57 am
Napisal/-a Romzis
Bi rekel da je s pečko vse v redu, sploh če enkrat greje in drugič spet ne.
Vprašanje pa, kako ma C5 narejeno krmiljenje lopute toplo/hladno, verjetno nekakšna avtomatika (ni na zajlo). Jaz bi iskal napako v tej smeri.
Objavljeno: To feb 02, 2010 10:03 am
Napisal/-a C5
Cena menjave pečke je res 100+300E, če sam menjaš, pa samo 100E.
Nikakor pa ni napaka v pečki, niti v pretočnem termostatu.
Pečka odpove tako, da spusti antifriz. Takrat se rosijo stekla, vendar gretje v vsakem primeru deluje. Spusti pa zato, ker je najšibkejsi del razvoda hlajenja motorja in v primeru pregrevanja pač popusti prva.
Pri tebi je težava najverjetneje v loputah, lahko pa, da je odpovedal kateri od senzorjev temperature v kanalih. Verjetno je samo sneto ali polomljeno katero od vodil loput, najbrž na tisti, ki odpira pretok zraka preko pečke. Popravilo (material) ni drag, zna pa nevešč serviser marsikaj polomiti in potem imaš čričke.
Pranja pečke s kakšnimi agresivnimi čistili pa ne priporočam - hitro se lahko zgodi, da bo res 400E stroška. Pri redni menjavi hladilne tekočine se pečka ne zabaše.
LP
Objavljeno: To feb 02, 2010 10:27 am
Napisal/-a joztom
Ja a ni 2007? To je še novo. Po moje ventili ali senzorji nagajajo. Poskusi z nastavitvijo na najbolj vroče. Nisem še videl C5 od znotraj, moj starec ima to možnost. Grem gledat na dokumentacijo C5.
Grelnik je samostojen in stalno vroč brez ventilov. Preusmerjanje hladnega ali toplega zraka izvaja avtomatika s servomotorji. Tu naj bi kaj pogledali mojstri. Pelji k Toniju v Grosuplje, ne se s šalabajzarji matrat.