Stran 1 od 1
A4 topel težko vžge, slabo greje
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 3:04 pm
Napisal/-a peters
Pozdravljeni,
Imam A4 TDI 131 KM, l. 2004, ki ima dva problema:
Prvi je,da slabo greje (avt. dvostranska klima). Ker sem sumil, da se motor ne ogreje dovolj,sem menjal termostat, vendar ni nič bolje. Še vedno sumim, da se motor ne ogreje prav, saj ko en čas laufa na mestu, začenja vedno bolj toplo pihat. Kazalec za temp. je ves čas normalen.
Drug problem je lahko spet povezan s temperaturo. Namreč hladen vžge ko mina, ko pa je topel (po vožnji), pa se ob verglanju začne zaganjati in šele po kaki sekundi ali dveh vžge. Sumim spet nekaj v zvezi s temperaturo, saj ko na mestu laufa par minut (in se bolj ogreje), spet normalno vžge. Kot sem tu na forumu zasledil, so podobne težave imeli VAG motorji starejših letnikov, za tega pa nisem zasledil.
Čez dva dni grem na tester, če bo ta kaj pokazal, čeprav dvomim.
Za morebitne predloge se zahvaljujem.
Lp Peter
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 5:23 pm
Napisal/-a a_sist
ali je kdaj zakuhal?
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 5:36 pm
Napisal/-a abbe
a si dal orginal termostat notr?
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 6:05 pm
Napisal/-a a4
na kakih relacijah ga voziš ? če se voziš 10 minut na omejitvi 50km/h, ne pričakuj gretja
sekunda verglanja dlje pa res ni nekaj posebnega
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 9:45 pm
Napisal/-a peters
Ne, na 130 km poti nas je zeblo, gretje pa na ful

)
Smo nocoj, ko sem prišel domov, na hitro pogledali pod haubo in videli da so cevi klime, ki gredo v kabino, čisto pomrznjene. Ugotovili smo, da konstantno leti klima kompresor (zunaj pa minus 7). Jutri odklopim kable z njega in vidim ali nonstop dobiva pogoj ali pa je zaštekala njegova sklopka.
Termostat ni bil originalen, vendar zdaj ugotavljam, da je s temperaturo motorja vse OK.
Vžiganje: topel motor enostavno težje vžge. Začne se zaganjati in ključ je treba kar držati do konca, da vžge.
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 10:22 pm
Napisal/-a WMB
peters je napisal/-a:Ne, na 130 km poti nas je zeblo, gretje pa na ful

)
Smo nocoj, ko sem prišel domov, na hitro pogledali pod haubo in videli da so cevi klime, ki gredo v kabino, čisto pomrznjene. Ugotovili smo, da konstantno leti klima kompresor (zunaj pa minus 7). Jutri odklopim kable z njega in vidim ali nonstop dobiva pogoj ali pa je zaštekala njegova sklopka.
Termostat ni bil originalen, vendar zdaj ugotavljam, da je s temperaturo motorja vse OK.
Vžiganje: topel motor enostavno težje vžge. Začne se zaganjati in ključ je treba kar držati do konca, da vžge.
Glede slabega vžiganja je bilo že veliko napisano...VW, Audei, Seat, Škoda...iste težave.
Klimo ugasni pozimi!!!!
Jaz jo prižgem 1Xna mesec, da se malo kompresor podmaže...drugače pa itak pod 5 stopinjami nebi smelo vklopiti kompresorja...
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 11:08 pm
Napisal/-a peters
WMB je napisal/-a:Glede slabega vžiganja je bilo že veliko napisano...VW, Audei, Seat, Škoda...iste težave.
Klimo ugasni pozimi!!!!
Jaz jo prižgem 1Xna mesec, da se malo kompresor podmaže...drugače pa itak pod 5 stopinjami nebi smelo vklopiti kompresorja...
Sem našel zapise o slabem vžiganju. Eden pravi, da naj obiščem ponudnika chip tuninga in med drugim tudi to težavo reši, en zapis pa je omenjal težave samo na starejši VW, Škoda, Seat, Audi motorjih (l. 99).
Klime ne morem ugasniti!!! Sem napisal da konstantno laufa, ne glede na to kaj naredim ali pritisnem... Jutri ugotovim, ali ima stalni pogoj ali pa je zaštekala kompresorjeva sklopka (ali kaj pač ima not)...
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 11:43 pm
Napisal/-a WMB
Nekaj je narobe, pomoje je šel le kak rele , ki uravnava delovanje klime, kompresorja in sprednjega ventilatorja...definitivno ni ok, če klime ne moreš izklopiti....
Definitivno vsak "čiper", "remapar" zadevo reši...za male denarje...pač napaka na oreiginalnem progamu.
Objavljeno: Po feb 08, 2010 12:22 am
Napisal/-a im nobody
vežeš upor na senzor temp. vode in je to to

Objavljeno: Po feb 08, 2010 12:14 pm
Napisal/-a peters
Zdaj smo definirali situacijo.
Klima kompresor dobiva pogoj vedno nad 1100 obrati in ne glede na to, da je vklopljen ECON in ne glede na to, da je zunaj minus 4. Pod prostim tekom ne deluje, zato sem bil zaveden, ko je mi avto laufal v prostem teku in je gretje začelo bolje delat, da je nekaj narobe s temperaturo motorja.
Zdaj je torej vprašanje, zakaj vedno nad 1100 obrati kompresor dobi pogoj??
Zdaj sem kabel odklopil, jutri pa grem na tester.
im nobody je napisal/-a:vežeš upor na senzor temp. vode in je to to

Kateri problem pa bi rešil s tem?
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 7:59 pm
Napisal/-a peters
Avto je že dva dni na servisu, kjer ugotavljajo od kod dobiva kompresor pogoj za vklop.
Računalnik, kot pričakovano, ne pokaže nobene napake...
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 8:31 pm
Napisal/-a maniaxxx
Nočem provocirat ampak zadnje dni berem pri okvarah skoraj samo o VAG vozilih? Kaj se to dogaja?
Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:27 pm
Napisal/-a im nobody
peters je napisal/-a:Zdaj smo definirali situacijo.
Klima kompresor dobiva pogoj vedno nad 1100 obrati in ne glede na to, da je vklopljen ECON in ne glede na to, da je zunaj minus 4. Pod prostim tekom ne deluje, zato sem bil zaveden, ko je mi avto laufal v prostem teku in je gretje začelo bolje delat, da je nekaj narobe s temperaturo motorja.
Zdaj je torej vprašanje, zakaj vedno nad 1100 obrati kompresor dobi pogoj??
Zdaj sem kabel odklopil, jutri pa grem na tester.
im nobody je napisal/-a:vežeš upor na senzor temp. vode in je to to

Kateri problem pa bi rešil s tem?
takoj kresne...upor vežeš na senzor temparature vode in tako računalnik vedno doda malo več nafte v motor in takoj kresne.kot pri mrzlem motorju rečmo
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 12:04 pm
Napisal/-a peters
Pozdravljeni
Avto je doma. Situacija z vročim vžigom je še nedefinirana, ga moram še malo preizkušat (kot vroč namreč ne vžge slabo stalno, vendar občasno). Senzor temperature je OK.
Kar se tiče gretja in klime:
Pojasnili so mi napako in delovanje: Klima kompresor vedno laufa. Klimatronik krmili le jakost njegovega delovanja tako, da krmili en ventil na kompresorju. Ta ventil ponavadi zašteka tako, da ostane zaprt (posledično ne dela hlajenje), v mojem primeru pa je zaštekal v odprtem položaju. Strošek nov ventil + polnjenje klime + nekaj dela = 170 eur...
To je to...
LP
Peter
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 5:01 pm
Napisal/-a lisko
Čak zaj malo....vedno nad 1100 obrati....Kaj pa poleti? Torej po tej logiki klima poleti pod štangasom ne deluje....
Po drugi strani pa (sicer ne vem logike delovanja) po moji logiki izklopi klimatronic kompresor ko je zunanja temp. pod 5 stopinj ( saj ne rabi več ohlajat zunanjega zraka) in tud ni smiselno da bi kompresor za brezveze letel poleg tudi pri minus 10....Po tej logiki sploh ne bi imel sklopke na kompresorju.....a vendar jo ima....Čemu potem?
Objavljeno: Po feb 15, 2010 9:48 am
Napisal/-a Kael
peters je napisal/-a:Pozdravljeni
Avto je doma. Situacija z vročim vžigom je še nedefinirana, ga moram še malo preizkušat (kot vroč namreč ne vžge slabo stalno, vendar občasno). Senzor temperature je OK.
Peter
Sam imam Leona 1.9 TDI 105 KM in imam enake težave - če hočem prižgat vroč avto, komaj komaj vžge, pa ponavadi še malo poči v motorju. Bil enako avto 2x na servisu, nikoli ugotovili vzroka. Je pa stanje po menjavi dvomasovnega vztrajnika malo boljša (cena na servisu čez jurja - za Seat). Če ugotoviš še kaj drugega pri sebi, mi sporoči prosim.