Stran 1 od 1
Megan 1.6 ugašuje zaradi smernika
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 10:33 pm
Napisal/-a andrejpan
am ja, zgodil se mi je, da sem v križišču dal smernik in avto je ugasnil?? in nato se mi začne uglašat še bencinska pumpa, ter avto ne vže več, vergla še ampak zalaufa pa ne. Pa ga porinemo na stran, probam še enkrat in pumpa se ne oglasi in avto vžge, juhej speljem dalje, dam smernik in zgodba se ponovi.
Koliko sem prebiral forum, se mi dozdeva, da je nekaj v stiku in je dobila po p**ki se pumpa. Jutri grem pogledat varovalke, če niso samo te šle, pa zaradi tega avto ugašuje, vsekakor pa se splača to prej rešit kot pa pumpo?? ali je samo naključje, da je šla še pumpa??
Je pa morda mogoče, da bi šel računalnik??
lp Andy
Re: Megan 1.6 ugašuje zaradi smernika
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 10:59 pm
Napisal/-a miha_racer
andrejpan je napisal/-a:am ja, zgodil se mi je, da sem v križišču dal smernik in avto je ugasnil?? in nato se mi začne uglašat še bencinska pumpa, ter avto ne vže več, vergla še ampak zalaufa pa ne. Pa ga porinemo na stran, probam še enkrat in pumpa se ne oglasi in avto vžge, juhej speljem dalje, dam smernik in zgodba se ponovi.
Koliko sem prebiral forum, se mi dozdeva, da je nekaj v stiku in je dobila po p**ki se pumpa. Jutri grem pogledat varovalke, če niso samo te šle, pa zaradi tega avto ugašuje, vsekakor pa se splača to prej rešit kot pa pumpo?? ali je samo naključje, da je šla še pumpa??
Je pa morda mogoče, da bi šel računalnik??
lp Andy
Ja najprej malo preglej kontakte pri smerniku in pri ročki, nato varovalke(samo če bi ple, potem menda to ne bi več delalo

) Em ja potem pa se spravi na pumpo

Objavljeno: Ne feb 07, 2010 11:12 pm
Napisal/-a Mgajvr
na meganih naj bi bla "napaka" slaba masa pri lučeh al neki tazga. sploh pa ko vidim kar nekaj primerov, ko vžge smernik, mu utripa stop luč in podobno. predlagam da ga pelješ h kakemu avtoelektričarju pa da ti naredi tko kot je treba. lahko pa sam pregledaš, če se vsaj malo na ekektriko spoznaš, kje bi lahko bla napaka.
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 11:40 pm
Napisal/-a berlonso
masa je zadej pri konektorjih pri zadnji luči desni, tam poglej in stisni kontakte skupej za boljši kontakt če je morda to napaka, pri meni se je žmigouc ugasnu u primeru da sm prtisnu na žlajf.
lp
Objavljeno: Ne feb 07, 2010 11:41 pm
Napisal/-a WMB
Mgajvr je napisal/-a:na meganih naj bi bla "napaka" slaba masa pri lučeh al neki tazga. sploh pa ko vidim kar nekaj primerov, ko vžge smernik, mu utripa stop luč in podobno. predlagam da ga pelješ h kakemu avtoelektričarju pa da ti naredi tko kot je treba. lahko pa sam pregledaš, če se vsaj malo na ekektriko spoznaš, kje bi lahko bla napaka.
To kr ti vidiš pri starih reno meganih in cliotih je slaba masa na zadnih lučeh....ta primer pa je čisto neki drugega.
Zadeva se je dala pri utripajočih lučeh zadaj porihtati brez težav...ponavadi že na konektroju...ponavadi je na armaturi posvetila še lučka za gretje zadnjega stekla in podobno....v glavnme light shov....kar je vezano na isto varovalko ali bližnjo...
Objavljeno: To feb 09, 2010 4:08 pm
Napisal/-a andrejpan
rabil bom avtovleko iz ljubljane do medvod, pa me zanima kaj priporočate??
Objavljeno: To feb 09, 2010 5:11 pm
Napisal/-a Scorp84
Pokliči zavarovalnico če imaš asistenco. Če si član amzs pol pa pri njih, če ne pa poišči kakšnega iz medvod. Če ne luštrek iz medvod se mi zdi da ima vleko, nisem ziher.
Objavljeno: To feb 09, 2010 6:15 pm
Napisal/-a tropsky
Si bom še jaz malo spododil temo ker imam neko podobno težavo. Ko vklopim na Meganu ventilator na max avtu pobere obrate za 150-200 za približno pol minute po tem pa za laufa avto z 100 obrati manj kot na začetku.
Poleg tega pa stikalo ne dela tako kot bi moralo dela samo na max, razen včasih se spomne pa dela še na kakšni vmesni stopnji. Sem že vzel narazen in glej ga zlomka razstavljeno pa dela kot mora.
Objavljeno: So feb 13, 2010 9:06 am
Napisal/-a miha_racer
Ja celo zadevo od ventilatorja, stikala preglej, če je vsepovsod vse lepo priključeno in nima kje kratkega stika, ali se kje kaj prekine, ko spet vstaviš noter

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 6:33 pm
Napisal/-a andrejpan
No, da povem zgodbo do konca, oksidirala je omarca z štromom, zamenjat je bilo treba par kablov, šulnčkov na kablih, plata za varovalke pa je ostala zaenkrat ista, črpalka za bencin pa je tudi vredu.

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 10:35 pm
Napisal/-a miha_racer
andrejpan je napisal/-a:No, da povem zgodbo do konca, oksidirala je omarca z štromom, zamenjat je bilo treba par kablov, šulnčkov na kablih, plata za varovalke pa je ostala zaenkrat ista, črpalka za bencin pa je tudi vredu.

No, samo da si rešil!