Stran 1 od 2

golf 5 1,9 tdi 105 km izgubil moč, močno kadi belo? Razlog

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 7:27 pm
Napisal/-a warmaster
Pozdravljeni.

Prosim bi za pomoč oziroma nasvet. Danes sem se peljal z bratovem golfu letnik 04 1,9 tdi 105km 71.000 prevoženih realni km, in po cirka desetih minutah vožnje, avto izgubil moč, nikamor ni več vlekel kadil pa močno bel dim. Avto sem parkiral na najbližjem parkirišču, cca 200m stran. Ga ugasnil, poskusil ponovno zagnati, normalno vžge a kadi in ni moči. Pregledal sem olje v motorju, ga je dolvolj, tekočine vse na nivoju. Poskusila sva z bratom zamenjati fiter za gorivo, po nasvetu serviserja, tudi ne pomaga. Zanima me, kaj je še možno? Da je šel turbo? Pri teh kilometrih? Prosil bi za ideje oziroma nasvete, predno se spustim v drago avtovleko in popravila, oziroma da vsaj vema z bratom kje sma? Naj opomnem da se tudi zelo vonja olje, a sem pogledal na ispušni cevi in ga ni videti oziroma ni mastna od olja tudi nobena kontrolna se ni prižgala. Oprostite za tipkarske napake, ker pišem v naglici oziroma sem še vedno malo zmeden od vsega...

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 7:31 pm
Napisal/-a lancia hf
Menjaj turbino, in ne vžigaj več avtomobila, da ti kašen del ne potegne v valje.

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 7:33 pm
Napisal/-a Gregamax
Kolega imel identični problem na takšnem golfu! Avto imel pa prevoženih okrog 60000 km! šla mu je turbina!!!

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 7:33 pm
Napisal/-a hribko
sem tud mnenja da je šla turbina

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 7:41 pm
Napisal/-a el_diablo
turbina ;)

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 7:42 pm
Napisal/-a Kukec
jaz sem imel podoben problem sicer na JTD-ju, in je bila počena gummjasta cev med turbino in ic.

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 7:44 pm
Napisal/-a lancia hf
Kukec je napisal/-a:jaz sem imel podoben primer sicer na JTD-ju, in mi je počla gummjasta cev med turbino in ic.


Imel tudi jaz tak problem, samo zaradi tega je samo moč izgubil avto, ni pa kadil belo.

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 7:50 pm
Napisal/-a peroRS
Če kadi belo je šla turbina po gobe :pop:

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 8:11 pm
Napisal/-a WMB
peroRS je napisal/-a:Če kadi belo je šla turbina po gobe :pop:


Če kadi plavo je prej turbina...belo je ponavad voda...

Na 70.000km če na VW crkne turbina je 100% se delalo z avtomkot svinja z mehom...oziroma huje, ker pri teh kilometrih še na renoju ne crkne....definitivno poznam folk k ma od 300.000 do 500.000 km naVW avtih pa je še vedno prva turbina.

Lahko pa tudi da je kupil rabljenega z magičnih 50.000km ...realno pa 200.000km...in se dogaja pri 70.000km kar se pač dogaja.


V kolikor pa je 1. lastnik pa je totalno nesposoben voznik in sploh drugega ni vreden kot kake Kia Pride in podobno...1.3 motor.

V kolikor pa nič od tega ne drži, je pa potem VW največji sekret od avta ratal po letu 2004-oziroma 2005.

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 8:16 pm
Napisal/-a lancia hf
WMB je napisal/-a:
V kolikor pa nič od tega ne drži, je pa potem VW največji sekret od avta ratal po letu 2004-oziroma 2005.


Nekateri to dojanejo prej, nekateri pa malo pozneje ;) Trugače pa je to čisto značilni simptom, ko se pokvari turbina.

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 8:25 pm
Napisal/-a peroRS
WMB je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Če kadi belo je šla turbina po gobe :pop:


Če kadi plavo je prej turbina...belo je ponavad voda...



Ponavadi je tko, da najprej začne močno kadit belo, potem avto izgubi moč in ko je turbina čisto fuč avto kadi plavo. Sem videl na lastne oči na cesti. :pop:

Kako uničit turbino? Enostavno...moj sosed je imel novega Golfa V 1.9TDI 105KM, pa ga je njegov sine žgal mrzlega kadar je le mogel. Pa ob sobotah zvečer, so s frendi nažgani delali burnoute z mrzlim avtom.
Turbina je šla pred prvim rednim servisom ;) Zdaj, ko ima sine že 4 leta svoj avto, pa Golf čudežno dela brezhibno.

lancia hf je napisal/-a:Nekateri to dojanejo prej, nekateri pa malo pozneje


Ti pa vedno vzameš samo tisti del posta, ki ti paše, da kritiziraš Nemce :roll:

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:05 pm
Napisal/-a lancia hf
Saj jih ne kritiziram, pač se zgodi. Samo beri forum pod okvare ..... :? Dobro da z "makaronarji" ni toliko težav, ker čene bi bilo kar ogromno postov v tej smeri napisano. Pa brez zamire saj toliko nepredvidenega dela, kot imam sedaj z Golfom ll, jih z zelo podrto Lancio nisem imel. Lahko pa, da sem ravno naletel na tak avtomobil, kar bi za ll bolj trdil. ;)

ss

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:10 pm
Napisal/-a warmaster
Okej. Dobro prva lastnica je bila ženska, kilometri so realni. Glede na to, da si je brat tak avto kupil oziroma lahko privoščil z svojim delom in posledično svojim zasluženim denarjem, verjemite da je avto lepo vožen. Tudi sam mam 4-ko golfa tdi-ja čipanga ki ga prav tako vozima oba za bratom in ni nikakršnih problemov. Hočem povedat, da bi razadi slabega ravnanja avtomobila prišlo do tega, skoraj ni možno(če izključimn prvo lastnico). Je pa avto sedaj cca 20.000 km v bratovi lasti. Vglavnem da gre turbina pri teh kilometrij ej, pa fak no to še ja klinčeva kitajska j***a dlje držijo :(

Re: ss

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:44 pm
Napisal/-a tristan01
warmaster je napisal/-a:Okej. Dobro prva lastnica je bila ženska, kilometri so realni. Glede na to, da si je brat tak avto kupil oziroma lahko privoščil z svojim delom in posledično svojim zasluženim denarjem, verjemite da je avto lepo vožen. Tudi sam mam 4-ko golfa tdi-ja čipanga ki ga prav tako vozima oba za bratom in ni nikakršnih problemov. Hočem povedat, da bi razadi slabega ravnanja avtomobila prišlo do tega, skoraj ni možno(če izključimn prvo lastnico). Je pa avto sedaj cca 20.000 km v bratovi lasti. Vglavnem da gre turbina pri teh kilometrij ej, pa fak no to še ja klinčeva kitajska j***a dlje držijo :(


Torej za prvih 50.000km ne moreš vedeti kaj se je dogajalo z avtomobilom. Glede na simptome sumim, da lastnica ne loči fičkota od golfa in ji vožnja 50km/h z drugo ni tuja zadeva. Če je avtomobil redno doživljal takšna mučenja (po možnosti s hladnim motorjem) ni čudno da je turbina shodila pri teh km.

LP Tristan01

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:45 pm
Napisal/-a dnovak24
če bi bil prvi lastnik in bi seveda vedel kako ga voziš in bi redno menjaval olje in ti crkne pri teh km, je res morala biti že vgrajena avšus turbina. Tako je pa toliko različnih faktorjecv, da škoda besed. Že, da ga ženska vozila mi pove dosti, kajti večinoma žensk nima posluha za motor, in tiši dizla v obrate namest, da bi šaltala.......

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:51 pm
Napisal/-a lancia hf
Ma jas se pa ne čudim temu, saj so na polotih letnik 2000 MK2 menjalniki razpadali že po prevoženih 50 000 km :bonk Pa čeprav bi moral menjalnik "preživeti" avtomobil.

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:56 pm
Napisal/-a need 4 speed
Ja pomojem biu je res prej grdo vožen.Tudi pri svojem opažam to...avto fuul pazim, redno servisiram, pa mam sranje z njim sam če crkne nimaš kej.Js tut sumim grdo ravnanje prejšnjega lastnika..sam jbg rabljen avto..nimamo kej nardit.

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 10:06 pm
Napisal/-a MrOizo
dnovak24 je napisal/-a:če bi bil prvi lastnik in bi seveda vedel kako ga voziš in bi redno menjaval olje in ti crkne pri teh km, je res morala biti že vgrajena avšus turbina. Tako je pa toliko različnih faktorjecv, da škoda besed. Že, da ga ženska vozila mi pove dosti, kajti večinoma žensk nima posluha za motor, in tiši dizla v obrate namest, da bi šaltala.......


enako velja za starejše voznike. pod 2000 obrati skor nikol. pride s treto do semaforja in ustavi. pozab da ma u treti in pol kr s treto speljuje.

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 10:08 pm
Napisal/-a RobberDuck
To da je bila ženska prva lastnica ni nujno dobro in tudi ne slabo. Verjetn se nad avtom ni izživljala.. po vsej verjetnosti pa tud ni nikol avta šparala dokler se ni segrel že od novega, oz. je delala z njim kratke relacije ali podobno. Ne moreš vedet in edino s tem se lahko tolažiš Če bi pa tvoj brat bil 1. lastnik in da bi se mu kaj takega naredilo, potem pa bi bilo res žalostno (za znamko).

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 10:35 pm
Napisal/-a trio adio
turbina :?