Ja, pa bi žiher tikal.
Začetni zadnji stek levega kolesa imaš 0°19´,končni zadnji stek levega kolesa je isto 0°19´
Začetni zadnji stek desnega kolesa imaš 0°05´končni zadnji stek desnega kolesa imaš 0°06´
Predpisan stek posameznega zadnjega kolesa imaš minimalno 0°00´ do maximalno 0°05´
Minimalni skupni stek zadnjih koles (levega + desnega) je 0°00´, maximalni skupni stek zadnjih koles pa 0°10´
Kar pomeni, da imaš stek zadnjega levega kolesa za 0°14´ več od max. predpisanega. Stek zadnjega desnega kolesa pa za 0°01´ več od max. predpisanega. Skupni stek obeh zadnjih koles pa imaš, posledično zaradi steka levega in desnega kolesa skupaj, podren in sicer začetni je bil 0°23´,končni pa 0°25´ Razlika je zato,ker je malce štelal prednja kolesa in se mu je pri tem avto malce premikal na mizi. Minimalni skupni stek zadnjih koles je 0°00´ maximalni skupni stek zadnjih koles pa 0°10´, kar pomeni, da imaš sedaj skupni zadnji stek za 0°15´ več od max. predpisanega.
To pomeni, da je prednja stran zadnjega levega kolesa preveč notri oz. preveč v pozitivni (zaprt) stek. Ravno tako je pri zadnjem desnem kolesu,vendar je manj pozitivnega steka, kot pri levem kolesu.
Vsekakor pa je treba še pogledat,če se da nastavljat tudi nagibe. Ker spredaj so skoraj do maximuma, zadaj so pa tudi že izven toleranc.
S tako nastavitvijo steka zadaj levo, bi ti znalo papcat zadnjo levo gumo po zunanji strani, ali pa tudi ne, ker je nagib toliko podren, da bi bila obraba te gume celo normalna.
Tule imaš se sliko za stek koles za lažjo predstavo:
Tko da moj nasvet je, da se avto dvigne, pogleda za nastavitev špure in nagiba zadaj in se zadeva sanira.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.