čare je napisal/-a:Nikamor drugam kot samo na AMZS.Če nabašeš še Antona si zmagal (siv dec z brki)
čare je napisal/-a:Glej sam delam optiko na tovornem programu in se na zadeve precej dobro spoznam.Špan ima nove naprave,visoko ceno in slabo storitev.O Gregorcu ne bom zgubljal besed,ker sem že marsikateri kamion za njim popravljal in njemu ni problem narest optike niti če je podvozje zluftano kar je precej podobno kot če bi si z drekom rit obrisal,pri AMZS-ju sem bil pa 110% zadovoljen,saj mi nikoli nikdar ni nihče štelal nagibov z premikanjem mostu (ker drugače ne gre,če ni excenter lukenj na amortizerju) in nihče mi nikoli ni štelal zadnje preme (kar je pri Fiat Marei možno samo z premikanjem komplet preme in ne z špur štangami kot ma to večina eksotov,Ford,Audi,MB...)Od Svetka se je kolega odpeljal salbše kot se je tja pripeljal,na JET commercu sem delal optiko na AX-u kjer je treba snet škatlo zračnega filtra da prideš do špur štange in je bil že problem da je ne dostopno in niso naredili nič,čeprav je za demontažo škatle potrebnih celih 5 minut.V glavnem jaz kot lahko rečem poznavalec zadev sem definitivno za AMZS,odločitev pa je tvoja.Avto pa je??
čare je napisal/-a:@ belkaena,če bi ti prišel k meni na optiko bi ti ravno tako razložil kaj je zarustano,zraven pa bi ti razložil da je optika 35€,demontaža in popravilo tistega zarustanega dela XX€ in če se ne bi pač strinjal bi ti dal vozilo iz dvigala in al pejt domov sam razmigat zadevo al pa drugam poskusit delat optiko.Problem z rustanjem brez da bi zadevo konkretno pogrel z brenerjem imajo predvsem Renaulti in Opli starejših letnikov.
čare je napisal/-a:Jaz govorim za Ljubljanski AMZS kjer pa ti najbrž nisi bil,za drugev AMZS-je pa ne dajem roke v ogenj.Zdaj mi pa najprej povej kaj lahko na cherokeeju štelaš razen špure če ima obe premi togi??Nagibov ne moreš,zaostajanje pa lahko štelaš z podlaganjem kajl med fedrom in premo samo tega ti pa res noben ne bo šel delat.Zakaj je pa prva prema 2 cm bolj desno kot zadnje moraš pa ti vedt ne jaz.Če ima avto herzbolcne med premo in fedrom se ta ne more v nobenem primeru premikat nikamor in je lahko edino kaj zvito recimo nosilci fedrov če je avto kdaj fasal kaj od strani ali pa je panhard zvit ali zluftan in ti premo špona na eno stran.Pri R5 bi pa jaz najprej pozornost posvetil fedrom kateri radi pokajo in kaj jaz vem mogoče ti ga je en navoj manjkal,lahko so sileni v rokah mehki in jih med vožnjo špona....V glavnem če je avto izpraven kot mora bit (se pravi nič zluftano ali zvito) in če je optika naštelana kot mora bit bi zadeva morala špilat,je pa res da je lahko naprava za nastavljanje že vsa razkalibrirana oz. kot to počnejo pri španu,ko ti najprej vse spravijo v nulo (zeleno polje) naredijo print rezultatov in šele nato zategne kontra matico kar lahko pomeni par desetink kiksa če je ta zategnjena ali losana.....
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 46 gostov