Stran 1 od 9

optika - kje, cena?

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:17 pm
Napisal/-a adis
zdravo

bi mi lahko kdo predlagal komu se lahko zapeljem ( ljubljana-okolica), da bi mi dobro naredil optiko ( bližnje srečanje alu-jke in robnika oops ) pa koliko je približno cena za opravljeno storitev ?

sicer sem že sam klical malo naokrog a ti imajo tudi ceno zasoljeno ( cca. 40-45eur) a nevem zakaj se mi zdi, da bi to moralo biti malenkost ceneje....

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:19 pm
Napisal/-a MrOizo
špan brezovica.

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:27 pm
Napisal/-a hribko
AMZS,cena 38 evrov,če si član je še 30% popusta(sem bil prejšni teden ko sem menjal končnike)

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:34 pm
Napisal/-a adis
hribko je napisal/-a:AMZS,cena 38 evrov,če si član je še 30% popusta(sem bil prejšni teden ko sem menjal končnike)


ja? sem njihov član bom še njih poklical. hvala

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 9:36 pm
Napisal/-a hribko
adis je napisal/-a:
ja? sem njihov član bom še njih poklical. hvala


;) ni kaj,saj zato smo tu da si pomagamo

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 10:25 pm
Napisal/-a SašoP
Če boš še rabu mam enga k dela za 25€ u Mostah, ugl. pošl mi ZS

LP

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 10:28 pm
Napisal/-a čare
Nikamor drugam kot samo na AMZS.Če nabašeš še Antona si zmagal (siv dec z brki)

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 10:29 pm
Napisal/-a trio adio
v mengšu Gregorc zrihta v piko je pa 30eu.LP

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 10:39 pm
Napisal/-a belkaena
Špan brezovica, najdražje a najnovejši aparati, če si resno mislil s stavkom kvalitetno.

AMZS so pa kokoši, za njih si pač številka. Sem tam delal optiko in me je majstr k avtu poklical ter mi nekaj kazal, da je zarustalo in klel pa neke bedarije, sem mu že hotel rečt kaj me briga a mislš narest al grem drugam...budale!


čare je napisal/-a:Nikamor drugam kot samo na AMZS.Če nabašeš še Antona si zmagal (siv dec z brki)


To je bil ta k****n ja, i****.

LP

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 10:42 pm
Napisal/-a adis
belkaena je napisal/-a:Špan brezovica, najdražje a najnovejši aparati, če si resno mislil s stavkom kvalitetno.



s stavkom resno sem mislil na dobro opravljeno storitev ( ne nekaj šalabajzersko) in da nebi bilo potrebe po reklamaciji itd...

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 10:54 pm
Napisal/-a čare
Glej sam delam optiko na tovornem programu in se na zadeve precej dobro spoznam.Špan ima nove naprave,visoko ceno in slabo storitev.O Gregorcu ne bom zgubljal besed,ker sem že marsikateri kamion za njim popravljal in njemu ni problem narest optike niti če je podvozje zluftano kar je precej podobno kot če bi si z drekom rit obrisal,pri AMZS-ju sem bil pa 110% zadovoljen,saj mi nikoli nikdar ni nihče štelal nagibov z premikanjem mostu (ker drugače ne gre,če ni excenter lukenj na amortizerju) in nihče mi nikoli ni štelal zadnje preme (kar je pri Fiat Marei možno samo z premikanjem komplet preme in ne z špur štangami kot ma to večina eksotov,Ford,Audi,MB...)Od Svetka se je kolega odpeljal salbše kot se je tja pripeljal,na JET commercu sem delal optiko na AX-u kjer je treba snet škatlo zračnega filtra da prideš do špur štange in je bil že problem da je ne dostopno in niso naredili nič,čeprav je za demontažo škatle potrebnih celih 5 minut.V glavnem jaz kot lahko rečem poznavalec zadev sem definitivno za AMZS,odločitev pa je tvoja.Avto pa je??

Objavljeno: Sr feb 10, 2010 10:58 pm
Napisal/-a čare
@ belkaena,če bi ti prišel k meni na optiko bi ti ravno tako razložil kaj je zarustano,zraven pa bi ti razložil da je optika 35€,demontaža in popravilo tistega zarustanega dela XX€ in če se ne bi pač strinjal bi ti dal vozilo iz dvigala in al pejt domov sam razmigat zadevo al pa drugam poskusit delat optiko.Problem z rustanjem brez da bi zadevo konkretno pogrel z brenerjem imajo predvsem Renaulti in Opli starejših letnikov.

Objavljeno: Če feb 11, 2010 9:58 am
Napisal/-a Misak
Kaj pa Kadunc v Grosuplju?

Objavljeno: Če feb 11, 2010 10:49 am
Napisal/-a karman
Vargalant na Vrhniki. Jaz imam dobre izkušnje z njimi. :lol:

Objavljeno: Če feb 11, 2010 4:39 pm
Napisal/-a lisko
čare je napisal/-a:Glej sam delam optiko na tovornem programu in se na zadeve precej dobro spoznam.Špan ima nove naprave,visoko ceno in slabo storitev.O Gregorcu ne bom zgubljal besed,ker sem že marsikateri kamion za njim popravljal in njemu ni problem narest optike niti če je podvozje zluftano kar je precej podobno kot če bi si z drekom rit obrisal,pri AMZS-ju sem bil pa 110% zadovoljen,saj mi nikoli nikdar ni nihče štelal nagibov z premikanjem mostu (ker drugače ne gre,če ni excenter lukenj na amortizerju) in nihče mi nikoli ni štelal zadnje preme (kar je pri Fiat Marei možno samo z premikanjem komplet preme in ne z špur štangami kot ma to večina eksotov,Ford,Audi,MB...)Od Svetka se je kolega odpeljal salbše kot se je tja pripeljal,na JET commercu sem delal optiko na AX-u kjer je treba snet škatlo zračnega filtra da prideš do špur štange in je bil že problem da je ne dostopno in niso naredili nič,čeprav je za demontažo škatle potrebnih celih 5 minut.V glavnem jaz kot lahko rečem poznavalec zadev sem definitivno za AMZS,odločitev pa je tvoja.Avto pa je??


Brez kreganja, ker bom nekaj vprašal. :)

No kot poznavalec mi povej (glede na to kako hvališ AMZS) , kako so lahko potem pri mojem američanu nardili optiko tako, da je komplet prednja prema letela za 2cm bolj desno od zadnje? (obe "aksi" ) ima trdi ( dif in kole na istem ohišju) Aja delal so pa komplet optiko podvozja ne samo "špure".
In kako so potem lahko na 18 let starem renoju nardili optiko na oh in sploh tehnologijo tako da je avtek po spustitvi volana 50tih metrih zapeljal s ceste....oz. v prevoženih 300 metrih bi se obrnil za 360 stopinj....

V obeh primerih je bil izpisek OK oz. računalnik je pokazal zeleno luč (vse tolerance štimale).....

Objavljeno: Če feb 11, 2010 4:56 pm
Napisal/-a belkaena
čare je napisal/-a:@ belkaena,če bi ti prišel k meni na optiko bi ti ravno tako razložil kaj je zarustano,zraven pa bi ti razložil da je optika 35€,demontaža in popravilo tistega zarustanega dela XX€ in če se ne bi pač strinjal bi ti dal vozilo iz dvigala in al pejt domov sam razmigat zadevo al pa drugam poskusit delat optiko.Problem z rustanjem brez da bi zadevo konkretno pogrel z brenerjem imajo predvsem Renaulti in Opli starejših letnikov.


Pravilno, ni pa treba zraven težit.

Objavljeno: Če feb 11, 2010 5:05 pm
Napisal/-a čare
Jaz govorim za Ljubljanski AMZS kjer pa ti najbrž nisi bil,za drugev AMZS-je pa ne dajem roke v ogenj.Zdaj mi pa najprej povej kaj lahko na cherokeeju štelaš razen špure če ima obe premi togi??Nagibov ne moreš,zaostajanje pa lahko štelaš z podlaganjem kajl med fedrom in premo samo tega ti pa res noben ne bo šel delat.Zakaj je pa prva prema 2 cm bolj desno kot zadnje moraš pa ti vedt ne jaz.Če ima avto herzbolcne med premo in fedrom se ta ne more v nobenem primeru premikat nikamor in je lahko edino kaj zvito recimo nosilci fedrov če je avto kdaj fasal kaj od strani ali pa je panhard zvit ali zluftan in ti premo špona na eno stran.Pri R5 bi pa jaz najprej pozornost posvetil fedrom kateri radi pokajo in kaj jaz vem mogoče ti ga je en navoj manjkal,lahko so sileni v rokah mehki in jih med vožnjo špona....V glavnem če je avto izpraven kot mora bit (se pravi nič zluftano ali zvito) in če je optika naštelana kot mora bit bi zadeva morala špilat,je pa res da je lahko naprava za nastavljanje že vsa razkalibrirana oz. kot to počnejo pri španu,ko ti najprej vse spravijo v nulo (zeleno polje) naredijo print rezultatov in šele nato zategne kontra matico kar lahko pomeni par desetink kiksa če je ta zategnjena ali losana.....

Objavljeno: Če feb 11, 2010 5:14 pm
Napisal/-a black
Špan je katastrofa.
Zelo zadovoljen sem z Jeršinovičem na Vrhniki.

Objavljeno: Če feb 11, 2010 6:03 pm
Napisal/-a belkaena
čare je napisal/-a:Jaz govorim za Ljubljanski AMZS kjer pa ti najbrž nisi bil,za drugev AMZS-je pa ne dajem roke v ogenj.


AMZS na Dunajski je katastrofa kot sem že povedal.

Objavljeno: Če feb 11, 2010 6:43 pm
Napisal/-a lisko
čare je napisal/-a:Jaz govorim za Ljubljanski AMZS kjer pa ti najbrž nisi bil,za drugev AMZS-je pa ne dajem roke v ogenj.Zdaj mi pa najprej povej kaj lahko na cherokeeju štelaš razen špure če ima obe premi togi??Nagibov ne moreš,zaostajanje pa lahko štelaš z podlaganjem kajl med fedrom in premo samo tega ti pa res noben ne bo šel delat.Zakaj je pa prva prema 2 cm bolj desno kot zadnje moraš pa ti vedt ne jaz.Če ima avto herzbolcne med premo in fedrom se ta ne more v nobenem primeru premikat nikamor in je lahko edino kaj zvito recimo nosilci fedrov če je avto kdaj fasal kaj od strani ali pa je panhard zvit ali zluftan in ti premo špona na eno stran.Pri R5 bi pa jaz najprej pozornost posvetil fedrom kateri radi pokajo in kaj jaz vem mogoče ti ga je en navoj manjkal,lahko so sileni v rokah mehki in jih med vožnjo špona....V glavnem če je avto izpraven kot mora bit (se pravi nič zluftano ali zvito) in če je optika naštelana kot mora bit bi zadeva morala špilat,je pa res da je lahko naprava za nastavljanje že vsa razkalibrirana oz. kot to počnejo pri španu,ko ti najprej vse spravijo v nulo (zeleno polje) naredijo print rezultatov in šele nato zategne kontra matico kar lahko pomeni par desetink kiksa če je ta zategnjena ali losana.....


No no ne se razburjat ;) Samo omenit oz. zanimalo me je kako lahko nardiš na super duper senzorjih optiko pa čist vse štima v resnici pa gre vse po svoje....
Pri čirotu je bil zvit (prepigan) panhardov drog (posledica bočnega trka) ampak lih iz tega razloga , da se ugotovi zakaj volan za polovico obrata vleče v levo se je šlo na optiko (častla zavarovalnica zato tudi nisem imel moči oz. nisem sploh ugovarjal...menjat je bilo treba še tko al tko druge stvari kar je porihtal klepar/ličar, avto pa se je potem peljal na AMZS na pregled in optiko celotnega podvozja. Zadaj res nimaš kaj štelat....spredaj pa se poleg špur da nastavljat še nagib spodnjih rok. S tem pa kamot nastaviš zaostajanje. Lahko celo tko nastaviš da je prema (glede na vožnjo postrani). Sicer res da elektronika in senzorji niso vsemogočni ampak tak kiks bi po moje mogli zaznat....
Sploh ne bi vedel če slučajno ( po sledeh koles ...potem veš koliko je moralo it navzkriž) ne bi tega opazil....ker sem vedel da kaj druga kot zvit panhard ne more bit sem kupil novega....lej ga zlomka za 2 cm odstopanja glede na novega....prvo sem pomislil da mi moj mehanik ni dal pravega....No ko sem ga vstavil je pa bil volan zamotan za pol obrata desno....Torej na optiki (po senzorjih) niso nardili nič kaj druga kot pa zamaknili volan na polžu za pol obrata.....

Pri R5 popolnoma druga zgodba....
Na optiko sem šel iz razloga ker sem menjal fedre ( apex) in sem rabil potrdilo za homologacijo....Torej nove fedre, novi amortizerji,nove kugle vklučno z rokami in silen bloki, novi notranji in zunanji končniki.....Pa vseeno....

Da ne bo kdo narobe razumel....ne pluvam po nobenem ampak me je enostavno zanimalo iz česa oz. kako lahko pride do takih odstopanj oz. "začetniških" napak in lih tema je nanesla na to...