Stran 1 od 2
Ves čas dim iz izpušnega lonca
Objavljeno: So feb 13, 2010 7:16 pm
Napisal/-a [Iztok]
A je to normalno, da se ves čas v prostem teku (bel dim) kadi iz avspuha, ne glede na to če je motor ogret ali neogret? Avto je nov 8000km, turbo bencinar.
Ko je motor mrzel se kadi bolj kot če je ogret, ko je ogret se kadi nekje 20cm stran od izpušnega lonca, potem izgine.
A je to mogoče zaradi nizkih temperatur (pod 0)?
Objavljeno: So feb 13, 2010 7:20 pm
Napisal/-a trio adio
mislim da je to zaradi nizkih temperatur.LP
Re: Ves čas dim iz izpušnega lonca
Objavljeno: So feb 13, 2010 7:25 pm
Napisal/-a MatejW
[Iztok] je napisal/-a:A je to normalno, da se ves čas v prostem teku (bel dim) kadi iz avspuha, ne glede na to če je motor ogret ali neogret? Avto je nov 8000km, turbo bencinar.
Ko je motor mrzel se kadi bolj kot če je ogret, ko je ogret se kadi nekje 20cm stran od izpušnega lonca, potem izgine.
A je to mogoče zaradi nizkih temperatur (pod 0)?
Je normalno,... poleti se bo majn kadilo, oz. skoro nic ko bo motor ogret.
Objavljeno: So feb 13, 2010 7:29 pm
Napisal/-a a4
malo preveri olje, pa poročaj
Objavljeno: So feb 13, 2010 7:44 pm
Napisal/-a čare
Para jebenti,para!!
Objavljeno: So feb 13, 2010 7:59 pm
Napisal/-a nightmare
čare je napisal/-a:Para jebenti,para!!
Točno.Kondenz v avspuhu izpareva.
Objavljeno: So feb 13, 2010 8:01 pm
Napisal/-a [Iztok]
Samo je pa zadeva takšna. Danes sem naredil 200km pot, se ustavil in šel dat stvari iz prtljažnika in se je še vedno kadilo... Po 200km vožnje pare verjetno ne bi smelo bit več?
Objavljeno: So feb 13, 2010 8:04 pm
Napisal/-a pskoda
Malo poglej, če ti zmankuje hladilne tekočine, ker to ni normalno. Kater avto pa je če ni skrivnost
Objavljeno: So feb 13, 2010 8:07 pm
Napisal/-a lancia hf
[Iztok] je napisal/-a:Samo je pa zadeva takšna. Danes sem naredil 200km pot, se ustavil in šel dat stvari iz prtljažnika in se je še vedno kadilo... Po 200km vožnje pare verjetno ne bi smelo bit več?
To je tudi odvisno kako ima speljan izpušni sistem. Lahko da ga ima tako, da ga veter zaradi vožnje kar dobro hladi, in se zopet vroč in mrzel "zrak" srečata. Posledica je pa kondenz.

Objavljeno: So feb 13, 2010 8:23 pm
Napisal/-a MatejW
[Iztok] je napisal/-a:Samo je pa zadeva takšna. Danes sem naredil 200km pot, se ustavil in šel dat stvari iz prtljažnika in se je še vedno kadilo... Po 200km vožnje pare verjetno ne bi smelo bit več?
lahko naredis 2000km pa bo se se vedno kadilo,... vuni je minus,...
Objavljeno: So feb 13, 2010 8:44 pm
Napisal/-a tristan01
pskoda je napisal/-a:Malo poglej, če ti zmankuje hladilne tekočine, ker to ni normalno. Kater avto pa je če ni skrivnost
Skoraj sigurno je para, ki nastaja zaradi toplega izpuha. Ko se tople zrak iz izpuha pomeša s hladnim iz okolice nastane malce megle. Nič hudega. Ko se bo ozračje ogrelo bo to izginilo. Do podobnega efekta pride tudi če močno izdihneš zrak sredi zime. Pred nosom ti nastane malce meglice.
LP Tristan01
Objavljeno: So feb 13, 2010 8:50 pm
Napisal/-a WMB
MatejW je napisal/-a:[Iztok] je napisal/-a:Samo je pa zadeva takšna. Danes sem naredil 200km pot, se ustavil in šel dat stvari iz prtljažnika in se je še vedno kadilo... Po 200km vožnje pare verjetno ne bi smelo bit več?
lahko naredis 2000km pa bo se se vedno kadilo,... vuni je minus,...
To pa glih ne bo držalo....
Kadit se mora nehat po približno pol ure, ko je avto segret na delovno temperaturo, sploh pa na avtocesti....
Ja če bi to držalo, bi imeli skoz meglenke, ker bi se iz vseh avtov belo kadilo....ane?
Objavljeno: So feb 13, 2010 9:40 pm
Napisal/-a pskoda
tristan01 je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Malo poglej, če ti zmankuje hladilne tekočine, ker to ni normalno. Kater avto pa je če ni skrivnost
Skoraj sigurno je para, ki nastaja zaradi toplega izpuha. Ko se tople zrak iz izpuha pomeša s hladnim iz okolice nastane malce megle. Nič hudega. Ko se bo ozračje ogrelo bo to izginilo. Do podobnega efekta pride tudi če močno izdihneš zrak sredi zime. Pred nosom ti nastane malce meglice.
LP Tristan01
To ni res, ne moreš primerjat človeškega izdiha. Ko se voziš po avtocesti poglej če se res vsem kadi. Ko se avto ogreje ne sme belo kadit
Objavljeno: So feb 13, 2010 10:33 pm
Napisal/-a [Iztok]
Hladilna tekočina je ok. Avto je golf 6, 1.8TSI. Resnično upam da je to zaradi temperatur. Bom v ponedeljek na servisu rekel naj pogledajo zadevo. Je pa res da mi je prvih 6400km popil 0.5 l olja (preventivno zmeril nivo olja takrat), ki sem ga dolil. Sedaj semm tudi povonjal izpuh, pa nima nekega izrazitega vonja po zažganem olju.
Mislim pa da se pod obremenitvijo ne kadi, saj ko imam vzratno kamero in vozim, se ne kadi ali se vsaj ne vidi... (to ko je topel motor). Vidi se samo v prostem teku, vsaj tako e mi zdi, če stojiš zadaj pri izpuhu.
Objavljeno: So feb 13, 2010 10:48 pm
Napisal/-a čare
Ma ni mu nič!To je para in gotovo.Avto je nov,bencinar in logično da se kadi para.Če hladilne tekočine ne zmanjkuje mi ni ničravno tako ni ta dim od tistega 0,5 litra olja,ker 0,8 dcl olja na 1000 km ne more povzročat dima
Objavljeno: So feb 13, 2010 11:20 pm
Napisal/-a WMB
čare je napisal/-a:Ma ni mu nič!To je para in gotovo.Avto je nov,bencinar in logično da se kadi para.Če hladilne tekočine ne zmanjkuje mi ni ničravno tako ni ta dim od tistega 0,5 litra olja,ker 0,8 dcl olja na 1000 km ne more povzročat dima
VW se je zaščitil s podatkom v servisni knjigi, da je poraba olja do 1l/1000km OK!!!
Zame bi to pomenilo generalko na mojem avtu....brez heca....je pa res da VW-ji v fazi utekavanja, npr prvih 10K-20K km popijejo malo več olja...kot vsi ostali avti.
Objavljeno: So feb 13, 2010 11:38 pm
Napisal/-a čare
Mi pa govorimo o 0,8 DECILITRA na 1000 km,kar je OK sploh za nov neutečen avto.In ja tud z porabo 1 liter/1000 km se iz auspuha ni kadilo plavo pri Tipotu z katalizatorjem pri AX-u brez sem pa itak delal dimne zavese
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 12:17 am
Napisal/-a esem
nightmare je napisal/-a:čare je napisal/-a:Para jebenti,para!!
Točno.Kondenz v avspuhu izpareva.
Ravno obratno! Para iz auspuha kondenzira, ko pride ven. Ko je motor ogret, seveda. Prej,
a samo na začetku je tudi malo kondenza iz auspuha.
Sploh pa ni mešanja mrzlega in toplega zraka v auspuhu (le od kje vam take ideje?), saj topel stalno izhaja in mrzel ne more not.
Na AC se pa zaradi hitrosti in vrtinčenja prehitro zmeša, zato ni opazen oz je predvsem pri majhnih hitrostih oz v mestu.
Če bi bilo olje, ne bi bil bel ampak plavkast. Seveda tudi hladilna ni, saj je VW!
Od kje torej para?
izgorevanje bencina! -- C8H18 + 27/2 O2 = 8 CO2 + 9 H2O
Svoje pa prispeva še topel CO2 iz motorja, ki tudi naredi meglico.
Kot je že čare rekel - odveč vsaka skrb!
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 7:58 am
Napisal/-a AM
Tako je. Zaradi kajenja se ne rabis sekirat. Pac rezultat izgorevanja je voda, ki se opazi kot kajenje iz izpusne cevi. Da se ti kadi se po 200km je pa dejstvo da se ti kadi veliko manj kot, ko je motor se mrzel. Zarad kajenja se ne sekiraj in tudi na servisu ni potrebno to omenjat ker je to cisto normalno.
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 11:31 am
Napisal/-a Mgajvr
če te še vedno skrbi, se pa postavi za 10 minut nekam na cesto, magar na križišče pa opazuj koliko ostalim avtom kadi, pa boš videl da si lahko brez skrbi.