Alfa 156 1.9 dizel l.2001, ne potegne več + lučka gori...
Objavljeno: Ne feb 14, 2010 1:39 pm
Situacija je sledeča:
alfa 156 1.9l, 2001 letnik, dizel, cca. 130.000 km.
Prejšnji teden na ljubljanski obvoznici v 4. in 5. prestavi ne potegne nad 100, 120 km/h, obrati se ne dvignejo nad 2500-3000. Pred tem je bil 10-15 min na lokalni cesti, skratka ne ravno hladen. Istočasno se prižge lučka za motor. Zadeva roma k mehaniku, ki je 4 dni ugotavljal, kaj bi lahko blo, in na koncu zamenjal neko varovalko (?).
Avto pride nazaj s servisa, lučka ne gori več, zgleda na začetku vse ok. Nato gre avto spet na obvoznico, situacija ista - lučka se prižge pri visokih obratih, avto ne gre nikamor.
Mehanik pravi, da bi lahko bil kompresor (je mislil turbino? ne vem). Kakorkoli, upam da ni turbina, ker to bo potem polom... Malo sem bral po forumih, nekateri omenjajo zapacan EGR ventil?
Pred nekaj tedni je crknil akumulator, kar mogoče je povezano s pravim problemom, mogoče pa ni - s klemami je iz sosednjega avta lepo vžgal in od takrat z akumulatorjem ni več težav.
Ideje?
alfa 156 1.9l, 2001 letnik, dizel, cca. 130.000 km.
Prejšnji teden na ljubljanski obvoznici v 4. in 5. prestavi ne potegne nad 100, 120 km/h, obrati se ne dvignejo nad 2500-3000. Pred tem je bil 10-15 min na lokalni cesti, skratka ne ravno hladen. Istočasno se prižge lučka za motor. Zadeva roma k mehaniku, ki je 4 dni ugotavljal, kaj bi lahko blo, in na koncu zamenjal neko varovalko (?).
Avto pride nazaj s servisa, lučka ne gori več, zgleda na začetku vse ok. Nato gre avto spet na obvoznico, situacija ista - lučka se prižge pri visokih obratih, avto ne gre nikamor.
Mehanik pravi, da bi lahko bil kompresor (je mislil turbino? ne vem). Kakorkoli, upam da ni turbina, ker to bo potem polom... Malo sem bral po forumih, nekateri omenjajo zapacan EGR ventil?
Pred nekaj tedni je crknil akumulator, kar mogoče je povezano s pravim problemom, mogoče pa ni - s klemami je iz sosednjega avta lepo vžgal in od takrat z akumulatorjem ni več težav.
Ideje?