Stran 1 od 1

Alfa 156 1.9 dizel l.2001, ne potegne več + lučka gori...

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 1:39 pm
Napisal/-a lachesis
Situacija je sledeča:

alfa 156 1.9l, 2001 letnik, dizel, cca. 130.000 km.

Prejšnji teden na ljubljanski obvoznici v 4. in 5. prestavi ne potegne nad 100, 120 km/h, obrati se ne dvignejo nad 2500-3000. Pred tem je bil 10-15 min na lokalni cesti, skratka ne ravno hladen. Istočasno se prižge lučka za motor. Zadeva roma k mehaniku, ki je 4 dni ugotavljal, kaj bi lahko blo, in na koncu zamenjal neko varovalko (?).

Avto pride nazaj s servisa, lučka ne gori več, zgleda na začetku vse ok. Nato gre avto spet na obvoznico, situacija ista - lučka se prižge pri visokih obratih, avto ne gre nikamor.

Mehanik pravi, da bi lahko bil kompresor (je mislil turbino? ne vem). Kakorkoli, upam da ni turbina, ker to bo potem polom... Malo sem bral po forumih, nekateri omenjajo zapacan EGR ventil?

Pred nekaj tedni je crknil akumulator, kar mogoče je povezano s pravim problemom, mogoče pa ni - s klemami je iz sosednjega avta lepo vžgal in od takrat z akumulatorjem ni več težav.

Ideje?

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 1:50 pm
Napisal/-a mire
Turbina ni. Ker se ti ,ze odpre tam pri 1800.
A kadi malo vec?
Po moje je ERG ventil.



PS.menjaj mehanika.
Lp

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 2:27 pm
Napisal/-a WMB
LMM.

mehanik

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 2:41 pm
Napisal/-a lachesis
kadi malo več = kuri? Ja, občutek je, kot da pokuri malo več.

Mislim, ni glih da je pri 1800 tudi blazno poskočen... samo čez 3000 pa res ne zleze.

lahko kdo priporoči kakega dobrega (seveda tudi čim cenejšega :) ) mehanika za alfe v okolici LJ? + a ma kdo idejo kolk bi menjava luftmesserja prišla?

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 3:54 pm
Napisal/-a Nasty
Katera, oz. lučka za kaj se ti prižge?

lučka

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 4:11 pm
Napisal/-a lachesis
uh, pozabil omenit...

prižge se lučka za motor.

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 4:20 pm
Napisal/-a Nasty
Ali ti tudi kaj napiše, ko se prižge lučka? " ? fault" ?

V info:
* ko sem imel zabasan EGR, se mi ni prižigala lučka za motor.
Samo pri pospeševanju mi je okoli 2000 obratov avto čisto malo cuknil,
potem pa od 2100 naprej spet delal ok. Malo bolj je kadil.

Drugače pa, "čare" bo to 100% vedel - ima italijane v tamalmu prstu.


* Stilo JTD.

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 4:37 pm
Napisal/-a WMB
Motorna lučka, ko zasveti na armaturi, lahko pomeni 100 različnih napak, tko da bi jaz predlagal, da avto odpelješ, do prvega majstra, ki ima računalnik in ugotovi napako.

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 6:41 pm
Napisal/-a Fan
WMB je napisal/-a:Motorna lučka, ko zasveti na armaturi, lahko pomeni 100 različnih napak, tko da bi jaz predlagal, da avto odpelješ, do prvega majstra, ki ima računalnik in ugotovi napako.


Pozdravljeni

x2

Lep pozdrav

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 8:25 pm
Napisal/-a Nasty
WMB, Fan;
se strinjam. Zato sem napisal, če še kaj dodatno napiše na ekran.

"Praviloma" bi moral ob prižganju lučke za motor še kaj napisati,
oz " ? fault".

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 8:31 pm
Napisal/-a Volvo power
napaka je na LMM-ju, tudi če ga pelješ na računalnik, ne bo nič pokazal. Imel isti slučaj na Stilotu

Objavljeno: Ne feb 14, 2010 9:48 pm
Napisal/-a čare
Če je letnik 01 potem mora normalno delat tudi brez LMM-ja oz. ga odklopi in probaj.Da bi bil EGR kriv skoraj ne verjamem,lahko pa da na turbini ne odpira by pass ventila (če je 105 KM) ali pa so zaštekale lopute variatorja turbine (čej 110 ali 115 KM)Lahko da je zanič ventil krmiljenja variatorja turbine ali pa MAP senzor.V vsakem primeru je 90% nekaj narobe na elektro komponentah,če se ti prižiga lučka in avto pelji nekam na tester.

Objavljeno: Po feb 15, 2010 8:39 pm
Napisal/-a Jernej10
Senzor pretoka zraka