Stran 1 od 1
Opel vectra b+ 1.8 16v
Objavljeno: Če feb 18, 2010 7:08 pm
Napisal/-a h4ck
Evo en problem na vectri, avto namreč trokira in cuka.. nima nobene prave moči . Obrati so normalni vendar ma tak ko neki odpor proti vrtenju. Menjali smo svečke in spucali vse do lopute (blo je vse zapacano ) . Stanje je malo bolše vendar še vedno cuka in trokira.
To se mi je dogajalo pol leta skupaj.. 1 dan je cukalo pa mesec dni ni cukalo ? Katalizator je star leto in pol, servis je bil narejen .
Kakšna ideja še ?
Objavljeno: Če feb 18, 2010 9:03 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Lahko bi nagajal EGR ventil, ali ventil ki ga krmili. Ali ste po čiščenju lopute priklopili vozilo na tester in ga ponovno nastavili?
Lep pozdrav
Objavljeno: Pe feb 19, 2010 11:05 pm
Napisal/-a h4ck
No evo smo rešli danes, kriva je bla vzigalna tuljava. Avto dela znova kot more.
lp
p.s : po čiščenju nismo nikam nič priklaplali pa delo lepo.
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 3:36 pm
Napisal/-a WiiiD
Hm.. h4ck mi je danes povedal da ima težave z obrati motorja.. kakor tudi jaz.. in sicer so se pojavle po čiščenju lopute.. avto hladen vžge in nekaj sekund drži obrate na 1500rpm.. potem padejo na 1200 in nato na 1000.. maximalno se znižajo na 900..
Ko se pa pelješ in prestaviš.. v tistem trenutko ko gas spustiš in sklopko stisneš bi mogli začet obrati takoj padat.. a ne padejo.. obrati še poskočijo za ene 200 rpm in potem padejo..
Ve kdo v čem je težava?.. se bi morala loputa kako nastaviti sedaj po čiščenju? Ker se že minimalno 2 meseca vozim tako.. in mi rahlo najeda živce zadeva.. sej to tako zgleda kot da ne bi vedel prestavljati..

Objavljeno: Ne feb 21, 2010 3:38 pm
Napisal/-a h4ck
WiiiD je napisal/-a:Hm.. h4ck mi je danes povedal da ima težave z obrati motorja.. kakor tudi jaz.. in sicer so se pojavle po čiščenju lopute.. avto hladen vžge in nekaj sekund drži obrate na 1500rpm.. potem padejo na 1200 in nato na 1000.. maximalno se znižajo na 900..
Ko se pa pelješ in prestaviš.. v tistem trenutko ko gas spustiš in sklopko stisneš bi mogli začet obrati takoj padat.. a ne padejo.. obrati še poskočijo za ene 200 rpm in potem padejo..
Ve kdo v čem je težava?.. se bi morala loputa kako nastaviti sedaj po čiščenju? Ker se že minimalno 2 meseca vozim tako.. in mi rahlo najeda živce zadeva.. sej to tako zgleda kot da ne bi vedel prestavljati..

x2
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 4:32 pm
Napisal/-a lisko
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Lahko bi nagajal EGR ventil, ali ventil ki ga krmili. Ali ste po čiščenju lopute priklopili vozilo na tester in ga ponovno nastavili?
Lep pozdrav
Mogoče to?
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 4:52 pm
Napisal/-a h4ck
Mogoče je ja , samo danes bol teško ki

.
Pac sem mislo če še je lahko kaj drugega.

Objavljeno: Po feb 22, 2010 8:44 am
Napisal/-a rnisan
WiiiD je napisal/-a:Hm.. h4ck mi je danes povedal da ima težave z obrati motorja.. kakor tudi jaz.. in sicer so se pojavle po čiščenju lopute.. avto hladen vžge in nekaj sekund drži obrate na 1500rpm.. potem padejo na 1200 in nato na 1000.. maximalno se znižajo na 900..
Ko se pa pelješ in prestaviš.. v tistem trenutko ko gas spustiš in sklopko stisneš bi mogli začet obrati takoj padat.. a ne padejo.. obrati še poskočijo za ene 200 rpm in potem padejo..
Ve kdo v čem je težava?.. se bi morala loputa kako nastaviti sedaj po čiščenju? Ker se že minimalno 2 meseca vozim tako.. in mi rahlo najeda živce zadeva.. sej to tako zgleda kot da ne bi vedel prestavljati..

Preglej senzor temperature vode... Če kaže, da je bolj hladna kot je potem avto dela bolj bogato mešanico in drži na višjih obratih, da bi se ogrel, čeprav je že na delovni temperaturi. Posledično obrati nikoli ne padejo pod 900rpm. senzor pa stane okrog 15€.
lp
Objavljeno: Po feb 22, 2010 8:55 am
Napisal/-a adis
ko smo mi imeli doma vectro in so obrati "skakali" smo menjali lmm in je bila težava odpravljena.
Objavljeno: Po feb 22, 2010 9:16 am
Napisal/-a h4ck
adis je napisal/-a:ko smo mi imeli doma vectro in so obrati "skakali" smo menjali lmm in je bila težava odpravljena.
Saj obrati ne skacejo , prvo so na 1500 pol pa par sekund na 1200 pol pa konstano na 1000 . Skačejo pa ne .
Bomo pa itq ga preklopli na tester, pa da vidimo ce je tisti senzor .
Hvala
Objavljeno: Po feb 22, 2010 9:39 am
Napisal/-a adis
WiiiD je napisal/-a:Ko se pa pelješ in prestaviš.. v tistem trenutko ko gas spustiš in sklopko stisneš bi mogli začet obrati takoj padat.. a ne padejo.. obrati še poskočijo za ene 200 rpm in potem padejo..
kako pa je z obrati v leru? ali tudi tam skačejo obrati?
Objavljeno: Po feb 22, 2010 9:48 am
Napisal/-a h4ck
adis je napisal/-a:WiiiD je napisal/-a:Ko se pa pelješ in prestaviš.. v tistem trenutko ko gas spustiš in sklopko stisneš bi mogli začet obrati takoj padat.. a ne padejo.. obrati še poskočijo za ene 200 rpm in potem padejo..
kako pa je z obrati v leru? ali tudi tam skačejo obrati?
Ne , ko je v prostem teku drzi tistih 900 obratov in je miren.