Stran 1 od 1

bmw 320d ne štarta

Objavljeno: Pe feb 19, 2010 6:15 pm
Napisal/-a tkrenkar
mam problem bmw 320d letnik 2002 pred petimi minutami normalno vžigal spil sem kavo in sedem v avto vse normalno kontakt ko ga hočem štartat nič od nič komu kaj znano hvala lp

Objavljeno: Pe feb 19, 2010 6:18 pm
Napisal/-a MatejW
Vejice te resijo,...

Ce ni nic od nic, si preveril akumulator?

Objavljeno: Pe feb 19, 2010 6:24 pm
Napisal/-a tkrenkar
MatejW je napisal/-a:Vejice te resijo,...

Ce ni nic od nic, si preveril akumulator?
nimam časa za vejice,zunaj dežuje js morm pa avto zrihtat,nov akumolator :D

Objavljeno: Pe feb 19, 2010 6:42 pm
Napisal/-a MatejW
tkrenkar je napisal/-a:
MatejW je napisal/-a:Vejice te resijo,...

Ce ni nic od nic, si preveril akumulator?
nimam časa za vejice,zunaj dežuje js morm pa avto zrihtat,nov akumolator :D

Nov akumulator? Torej si ga pred kratkim menjal?
Cekiraj kleme.
Varovalke?

Objavljeno: Pe feb 19, 2010 6:47 pm
Napisal/-a tkrenkar
MatejW je napisal/-a:
tkrenkar je napisal/-a:
MatejW je napisal/-a:Vejice te resijo,...

Ce ni nic od nic, si preveril akumulator?
nimam časa za vejice,zunaj dežuje js morm pa avto zrihtat,nov akumolator :D

Nov akumulator? Torej si ga pred kratkim menjal?
Cekiraj kleme.
Varovalke?
aku.je bil,menjan ja,vse je ok,pomoje je kaj z štarterju los ko ni nič od njega

Objavljeno: Pe feb 19, 2010 9:14 pm
Napisal/-a hers
to se je men zgodilo pa so šle ščetke not u zaganjaču..

Objavljeno: Pe feb 19, 2010 10:35 pm
Napisal/-a /miha\
Si dejansko odprl pokrov motorja in pogledal spodaj? Jz glasujem za spono akumulatorja.

Objavljeno: Pe feb 19, 2010 10:53 pm
Napisal/-a WMB
/miha je napisal/-a:Si dejansko odprl pokrov motorja in pogledal spodaj? Jz glasujem za spono akumulatorja.


In kaj boš pri BMW-ju videl pod haubo? Nič...treba je met orodje, podret vse plastike, da sploh prideš zraven....

Objavljeno: So feb 20, 2010 12:00 am
Napisal/-a marjan novak
Če se po kontaktu prižgejo vse kontrolne lučke in nato ugasnejo, je akumulator OK.
Torej problem je verjetno v štarterju (bendeks ali ščetke).
Problem rešuje avtoelektričar.
LP

Moj štarter na JTD-ju je zdržal 290.000 km. Da ga vidim junaka, ki jih ima več.

Objavljeno: So feb 20, 2010 12:44 am
Napisal/-a Lancer123
mogoče se ti samo žica stakenla iz štarterja... ponavadi rdeča debela žica... meu tudi tak primer...

Objavljeno: So feb 20, 2010 6:36 am
Napisal/-a tešo
marjan novak je napisal/-a:Moj štarter na JTD-ju je zdržal 290.000 km. Da ga vidim junaka, ki jih ima več.


Za JTD je morda res veliko, znanec je mel audija A6 TDi s 500.000 prvi lastnik, zaganjač še original.

pa BTW za zaganjač sploh ni pomenbno kolk km imaš, predvsem je pomenbno kako avto vzdržuješ... grelene sveče, nafta ... ter kakšno kilometrino delaš.

ON: Na BMWju je pa zaganjać šol po gobe.

Objavljeno: So feb 20, 2010 7:54 am
Napisal/-a MatejW
WMB je napisal/-a:
/miha je napisal/-a:Si dejansko odprl pokrov motorja in pogledal spodaj? Jz glasujem za spono akumulatorja.


In kaj boš pri BMW-ju videl pod haubo? Nič...treba je met orodje, podret vse plastike, da sploh prideš zraven....

Spredaj pod haubo bo bol bogo vido,... ker mislim da ma akumulator v kuferanu :)

Objavljeno: So feb 20, 2010 7:55 am
Napisal/-a /miha\
WMB je napisal/-a:
/miha je napisal/-a:Si dejansko odprl pokrov motorja in pogledal spodaj? Jz glasujem za spono akumulatorja.


In kaj boš pri BMW-ju videl pod haubo? Nič...treba je met orodje, podret vse plastike, da sploh prideš zraven....


Ma sej sem smotan...aku je itak v prtljažniku in lahko dostopen.

Objavljeno: So feb 20, 2010 7:57 am
Napisal/-a /miha\
aja....pa še to...

Na berlingotu se je enkrat spona snela, lučke so gorele in vse, le vžgal ni. Hec je bil v tem, da se je spona le malenkostno še dotikala kontakta in ko je bil čas za vžig pač ni šlo dovolj toka čez.