Stran 1 od 1
ford mondeo problem
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 4:48 pm
Napisal/-a kolar
imam ford mondeota 2.0 tdci let 2004 odkar se je menjala masina mi zafrkava res da sem ze nardil 30000 km po menjavi vendar nikol bres .

.po menjavi je bilo par mesecev v redu potem pa....pot malim gasom (stangasom) cuka ,mrzel vzge odlicno vroc pa verglas pa verlglas ko pa zalavfa pa lavfa pod minimalnih obratih gas pa ne prime ce mu pa pret filter spricnes mal start spreja pa takoj zalavfa pa moci nima taprave veckrat se prizge spiralna lucka in pa lucka za elektroniko med voznjo avto vgasnem pa prizgem pa spet vse ok bres luck.sam nima prave moci.
s tem se že zafrkavam kako leto vsak mehanik pravi sobe in pa pumpa sobe sem ze pri treh dal obnovit na vranskem pri korenjaku in se pri nekom v sl.bistrici pa vedno isto zacne delat nazadnje sem zamenjal pumpo avstavš garancija 1leto pa se enkrat sobe pogledal da ni ketna preskocla za vsakim posegom mi ga je delavec pri serbineku dal na tester vpisal sobe pobrisal napake vse v najlepsem redu ampak spet po 2 mesecih vroc ne vzge nimam vec idej pa ne volje vec v njega vlagat pri minus 15*C pa vzge nenormalno dobro.je kater ki bi mi lahko se svetoval ce je mozno da je samo kateri senzor ali kaj druga kot šobe in pumpa
v naprej se zahvaljujem za kak nasvet
lp
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 8:25 pm
Napisal/-a alfaromeo155
predlagam da obisces specialista za vbrizge v skofji loki je zelo dober in ni drag ter najde napako ko te vsi serviserji samo se obirajo
lp
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 8:52 pm
Napisal/-a ^^[LuKa]^^
Lučka ki je oranžna pa spirala narisana je za grelne svečke. Mogoče bi lahko to zabavalo.
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 9:24 pm
Napisal/-a cd_rw
^^[LuKa]^^ je napisal/-a:Lučka ki je oranžna pa spirala narisana je za grelne svečke. Mogoče bi lahko to zabavalo.
Ne vem kako je pri Fordu, ampak pri nekaterih znamkah je lučka ne samo za grelne svečke ampak za komplet motorno elektroniko. Pa če praviš da ko je mrzu vžiga dobro, potem niso grelne svečke. Poglej kakšne napake ti napiše, ko se prižge lučka.
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 9:53 pm
Napisal/-a seicento 2
peli ga na računalnik to te stane 35 pa ti bo tam videl
lahko so dize ali pa kak senzor odmične
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 9:58 pm
Napisal/-a kolar
senzor odmicne sem ze tudi menjal lucka pa naj se bi prizgala ko je kaj narobe z elektroniko
lp
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 10:02 pm
Napisal/-a čare
Ma kaj ga bo vozil na tester če je že 3 X obnavljal šobe...Najlažje je tester priklopit in pobrisat napake noben pa se nikoli ne gre vozit s priklopljenim testerjem in spremljat parametre...Problem pri tem sekretu je ker ima DELPHI vbrizg in se ga vsi otepajo...Mogoče bi ti pomagali pri RSR-ju kjer so rešili marsikaterega iz VW koncerna ki topel ni vžigal...Mogoče pa je krivda samo v zabitem in stalno odprtem EGR ventilu.
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 10:09 pm
Napisal/-a Templar
čare je napisal/-a:Ma kaj ga bo vozil na tester če je že 3 X obnavljal šobe...Najlažje je tester priklopit in pobrisat napake noben pa se nikoli ne gre vozit s priklopljenim testerjem in spremljat parametre...Problem pri tem sekretu je ker ima DELPHI vbrizg in se ga vsi otepajo...Mogoče bi ti pomagali pri RSR-ju kjer so rešili marsikaterega iz VW koncerna ki topel ni vžigal...Mogoče pa je krivda samo v zabitem in stalno odprtem EGR ventilu.
Znanec je imel točno te problemem na A4 in je bilo krivo da je bil EGR in še en senzor. Simptomi pa enaki, hladen brez težav, topel pa velikokrat preklop v rezervni program in težko vžiganje.
Objavljeno: Ne feb 21, 2010 11:58 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kot so že predhodniki napisali ščistite EGR ventil ( bodite pozoren na sesalni kolektor - notranjost!!!! ), po potrebi zamenjate senzor temperature motorja ( lahko pošilja napačne podatke o temperaturi in ECU vžiga topel motor kot da je hladen ). V vsakem primeru pa tester ( po možnosti ne univerzalen ) in na vožnjo, kot je že svetoval " čare"
Lep pozdrav