Stran 1 od 1
zvok
Objavljeno: Pe feb 26, 2010 12:44 pm
Napisal/-a klemen86
mam en problem in sicer ko se peljem 50km/h ali tud manj ko spustim gas se sliši enakomerni zvok, kot da bi se ugasnila turbina (zvok kot sesalec, ki mu zmanjšuješ moč...) sliši se neglede na obrate (zvok ni močen)... včeri se mi je pa prvič zgodil da mi je za trenutek odvzel moč avtu...
kolega mi je reku da je možno loputa pri dovajanju zraka v turbino.. ali pa LMM
avto je peugeot 307 2.0 hdi (109KM) 110.000km
prosim za vaše komentarje
Lp
Objavljeno: Pe feb 26, 2010 2:59 pm
Napisal/-a Scorp84
Če je tak kovinski zvok, je to iz izpušnega sistema. Pri meni se isto sliši čeprav imam bencinarja, pri sestrinem se tudi sliši (oba peugeot 307 in 206). Ponavadi se mi ta zvok sliši če spustim gas pri 3 tisoč obratov.
Če bi bil kakšen senzor ali to kar ti je povedal kolega, bi ti avto takoj izpisal antipollution fault.
Pri peugeotu je znano da pač izpuh ali zadnji lonec razpada hitro in se sliši ta zvok.
Objavljeno: Pe feb 26, 2010 3:12 pm
Napisal/-a klemen86
pri meni ne javi nobene napake, zvok pa se sliši sam k gas spustim drugač pa uredu laufa... niti ni kovinski zvok... bom še dons sprobu pa sporočim kako in kaj bo...
Objavljeno: Pe feb 26, 2010 7:58 pm
Napisal/-a Scorp84
Če ti ne javi nobene napake je vse ok in se pač sliši izpušni sistem. Pri peugeotu so kar občutljivi senzorji in če bi ti bilokakšna loputa šla, bi takoj zaznal in javil napako. Men učasih samo zaradi slabe kakovsti benza javlja napako, zdej ko hodim samo na na tiste črpalke ki delajo 24ur, da je vsaj ''svež'' benz kjer ne stoji kot pri manjših črpalkah. Če pa grem sam proti jugu od hrvaške naprej in tam tankam, po 25-50 kilometrov (odvisno kolk sem prej imel polno) piska da je napaka katalizatorja

. No zdej je mir že od poletja.
Napisal si da ti je enkrat na hitro cuknil, sem bral v enem članku da avto po določenem številu prevoženih, namerno spusti dizel/benz v izpušni sistem, da zažge saje na katalizatorju. S tem ga seveda očisti. Pri meni ko se prižge za napaka v katalizatorju, ostane dva dni prižgana, nato sam avto izvede ta postopek. Sam meni ni nikoli med vožnjo, ampak na parkirišču ko sem ga prižgal, je zgledal kot da bo ugasnil. Men seveda nič jasno in sem prebral enkrat ta članek in se mi zdi da je bilo to. Takrat se mi je tudi takoj po tem, lučka za napako izklopila.
Objavljeno: Pe feb 26, 2010 8:38 pm
Napisal/-a klemen86
jutr bom delu tud glavni servis... menjava jermena, vodne pumpe, šponarji, olja, filtri, zavornih ploščic... da pol ne bo problema... sej kok je menjava jermena pri dizlu? 8let oz 160.000km? jst mam trenutno zj 8 let... pa 110.000 km...
Objavljeno: Ne feb 28, 2010 7:38 pm
Napisal/-a klemen86
neki me še zanima... a če turbina žvižga... se sliši tudi pr obratih nad 2500 al samo pr nizkih obratih pod 2000 oz še nižje?
men se ta zvok pojaulja kadar šaltam iz 4 v tretjo oz iz tretje v drugo kdr so obrati pod 2000... pa ta zvok izgine če stisnem sklopko... tkrat pa k sklopko spustim se pa sliši kot bi se ugasnu sesalec... enakomerni zvok...
kaj bi lahko to bilo?
Objavljeno: Ne feb 28, 2010 7:42 pm
Napisal/-a Antiznačkar
Sicer ne vem kako je pri 2.0 HDi, ampak pri mojem (peugeot 206) 1.4 HDi je menjava jermena na 240.000 prevoženih kilometrov.

Objavljeno: Ne feb 28, 2010 7:49 pm
Napisal/-a klemen86
tko ti bom reku... glej mogoče tud na starost vozila... oz jermena... če ma avto starost 8 let... se ti pomoje kr splača že zdj zamenjat... tud leta nardijo svoje je pa res da je menjava lahko tud tko k si reku na 240.000 km... čist odvisno je od avta..
Objavljeno: Ne feb 28, 2010 7:57 pm
Napisal/-a klemen86
eki me še zanima... a če turbina žvižga... se sliši tudi pr obratih nad 2500 al samo pr nizkih obratih pod 2000 oz še nižje?
men se ta zvok pojaulja kadar šaltam iz 4 v tretjo oz iz tretje v drugo kdr so obrati pod 2000... pa ta zvok izgine če stisnem sklopko... tkrat pa k sklopko spustim se pa sliši kot bi se ugasnu sesalec... enakomerni zvok...
kaj bi lahko to bilo?
Objavljeno: Po mar 01, 2010 9:45 pm
Napisal/-a klemen86
eno pomoč bi rabu... k mi je menju olje pr avtu mi je dau mehanik notr Esso 10w40, sam on ga ma v večji količini (moder sod)... to mi je dau v diesel motor... prej k sm meu pa astro bencinarja mi je pa notr toču enak olje 10w40...
katero olje je to k se prodaja na petrolu... esso ultra? sam vem pa da se ta loči za diesel motor in bencinarja...
kaj nej pol uzamem?
Objavljeno: Če mar 04, 2010 10:06 pm
Napisal/-a Scorp84
Jst v peugeota nebi točil nobeno drugo olje kot total ki je za peugeot. V leclercu ga ugodno dobiš okoli 34 evrov 5l 10w40 ali pa 5 evrvo več daš pa imaš še boljše olje za dizel 5w40. Na tvojem mestu bi tole olje, če ti ga je že dal, menjal že po 10.000 tisoč prevoženih. Pa obvezno gledat nivo olja, da ti nebi začel piti. Drugače vsekakor total olje uzet.
Če bi bila turbina, bi že pri pospeševanju od 2000 obratov slišal žvižganje turbine. Ali je pri tebi šel kakšen ležaj pri sklopki, ali se ti sliši jermen. Najboljše da greš na servis, ti bojo oni znali povedat-
Objavljeno: So sep 04, 2010 4:51 pm
Napisal/-a vojkostar
za 1.4 HDi pride v poštev ESSO ultron cena je pa 50€ 5 litrov (karj je poceni)