Stran 1 od 1
vibracije
Objavljeno: Pe feb 26, 2010 6:22 pm
Napisal/-a sporty
Zdravo!
Na kombiju imam probleme z vibracijami med voznjo. Dogajale so se ze take in drugacne variante, od cisto blagega tresenja do pravega potresa. Menjali smo menjalnik, oba homo zgloba, kriz in nazadnje se kompletno desno polosovino. Vedno je situacija malenkost boljsa, vendar se se kar guncam na poti... Stvar mi bo pojedla zivce, ima kdo kaksno idejo?
Mimogrede, komplet sklopka bo imela kmalu cca 150kkm (potisni lezaj je proti koncu), zgornji nosilci motorja so slabi, roke pa tudi niso vec 100% trdne... Gre se pa za R Master, 2.5dci, 450kkm.
Najbolj me skrbi da ni sel diferencial na menjalniku?
Hvala in Lp
Objavljeno: Pe feb 26, 2010 6:44 pm
Napisal/-a alfaromeo155
tezava v dvomasni sklopki
Objavljeno: Pe feb 26, 2010 8:31 pm
Napisal/-a Hribo
Kot je rekel predhodnik a sklopko je gdo pogledal in vstrajnik ce ima dvomastnega se da to tudi videt,če je fuč... Lp
Objavljeno: Pe feb 26, 2010 9:49 pm
Napisal/-a bruki
Če bi bile vibracije pri speljevanju bi bil vzrok vstrajnik....bolj mislim da so lahko vibracije od jermenice...sicer ima vozilo toliko km...in vse že obrabljeno,tako da je lahko vzrok veliko stvari..
lp
Objavljeno: So feb 27, 2010 10:02 am
Napisal/-a AudiFreak
Pol pravite, da je pri meni tudi kriv vztrajnik, ker pri speljevanju avto direkt poskakuje. Če pa speljem z 2000 rpm pa je vse ok. Pol pa mi vibrira še na območju največjega navora v vsaki prestavi. Pa v prostem teku vibrira vsa plastika v notranjosti, gotovo bolj kot v golf 1 diesel.
Sumil sem nosilce motorja, ki sem jih tudi zamenjal. Potem je blo še huje, zgleda zaradi boljšega tesnenja novih. Sumil sem tudi na polgred in homokinetični zglob, glede na to da bi vibrira samo pri desnem kolesu. Vse roke so nove, to izključujem, prav tako pnevmatike in felne.
Stvar se je začela po menjavi sklopke. Par mesecev za tem. Mi preti, da kje obstanem?
Objavljeno: So feb 27, 2010 11:42 am
Napisal/-a sporty
Mislim da ne bos nikjer obstal, jaz se s temi tresljaji vozim ze par 10k km

, dolgo, predolgo... Razen ce je Audi manj vzdrzljiv kot Renault

...
Ok, mi2 imava popolnoma enake simptome, razen v prostem teku imam jaz mir. Drugace isto ob speljevanju (ce ne dvignem obratov) in v obmocju max navora.
Zdej glede na to kaj si ti menjal in kaj sem jaz menjal, nama preostane res samo se vztrajnik, ali jermenica (kot pravi brouki). Zdej katera jermenica naj bi povzrocala take treslaje si jaz ne znam predstavljat, tako da bo naslednja menjava vztrajnik in komplet sklopka.
Lahko kdo pove kaj vec o tem dvomasnem vztrajniku? Predvidevam da je to neka cudna hitech varianta in dvomim da ima dostavnik takega

...
Pa se to, za kombi 450k km se ni veliko kilometrov, do 700 me prav nic ne skrbi
Lp
Objavljeno: So feb 27, 2010 11:55 am
Napisal/-a AudiFreak
sporty je napisal/-a:Mislim da ne bos nikjer obstal, jaz se s temi tresljaji vozim ze par 10k km

, dolgo, predolgo... Razen ce je Audi manj vzdrzljiv kot Renault

...
Lp
Saj jaz se tudi že vozim tako enih 15-20 tisoč kilometrov.

Objavljeno: Ne feb 28, 2010 10:25 pm
Napisal/-a sporty
Bo se kaksna ideja padla, predlog, potrditev?
Mogoce obrazlozitev zakaj vztrajnik tako trese in kako pride to tega?
Hvala in Lp
Objavljeno: Po mar 01, 2010 6:23 am
Napisal/-a čare
300061284 objav je že napisanih glede dvomasnih vztrajnikov.Zadeva je narejena iz dveh kosov vmes so fedri in ko jih vzame hudič zadeva trese in nabija pri speljevanju in pri navoru.Največja napaka pa je da če menjaš sklopko da ne pregledaš vztrajnika oz. ga zamenjaš in imaš potem probleme,ker pri vozilih z dvomasnim vztrajnikom nikol ne trese sklopka ampak vztrajnik.