Stran 1 od 1

Zavore zadaj primejo bolj kot spredaj

Objavljeno: Če mar 04, 2010 10:51 pm
Napisal/-a Blink-182-
Torej imam problem pri Fiat Bravu l.2000 z ABS.
Zavore zadaj primejo bolj kot spredaj, se pravi avto se pri zaviranju zadaj posede.
Menjane so bile zadnje pakne, cilindrčki in zavorna tekočina, vendar težava ni odpravljena.
Hecno je to, da pri močnejšem zaviranju, avto kar na enkrat "preklopi" na močnejše zaviranje spredaj. Če nato takoj še enkrat zabremzaš, ponavadi zabremza normalno.
Pedal se mi zdi malce čuden, nisem pa prepričan (avto je od punce in ga ne vozim veliko).
Zdi se mi kot da bi bil pedal premehek, pa tudi ko ga pritiskaš še sliši zvok, kot da bi se kakšen zrak stiskal (je to normalno)?
Sistem mislim da ne pušča, saj olja ne primankuje.

Lp

Objavljeno: Če mar 04, 2010 11:29 pm
Napisal/-a lisko
Je sistem dobro prezračen? Namreč tole smrdi po zraku v sistemu....

Objavljeno: Če mar 04, 2010 11:42 pm
Napisal/-a bugy1
lisko je napisal/-a:Je sistem dobro prezračen? Namreč tole smrdi po zraku v sistemu....


Se strinjam bi pa dodal še. Če ima vozilo obramenilni ventil (ponavadi je zadaj) ali pravilno deluje.

Objavljeno: Če mar 04, 2010 11:49 pm
Napisal/-a Mad
Bravo je imel to nalašč narejeno, da ti pri zaviranju potegne rit dol tako je avto bolj upravljiv in lepše zaustavlja ... edino slabo je, da se zadnji amortizerji prej uničijo ... ni hiba !

Objavljeno: Če mar 04, 2010 11:58 pm
Napisal/-a Blink-182-
Sistem je dobro prezračen,
prav tako sem pozabil omeniti, da zavore na valarjih normalno primejo (zadnje posebaj in sprednje posebaj).
Avto ima ABS, zato nima obremenilnega ventila.

mad: to ti resno? :shock: samo ni mi jasno zakaj se je to pojavilo sele pozimi?

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 7:17 am
Napisal/-a pinny
Mad ....... za tole pa prvič slišim kar si reku, sem vozu točn ta model torej letnik 2000 z ABS in nikol tega opažanja, amortizerji so pa tud vseh 7,5 let kolker sem jaz imel avto brezhibno deloval, in tudi na podlagi tega sem se odločil da je bil naslednji prav tako Bravo, pač nov sedeva 8)

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 8:26 pm
Napisal/-a Blink-182-
Še eno vprašanje,
ali ni tako, da če med prižganim avtom na mestu pritiskaš zavoro, da bi morala postati trda (kot pri ugasnjenem avtu)? Ker pri meni ne rata. :?:

Lp

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 8:32 pm
Napisal/-a hribko
Blink-182- je napisal/-a:Še eno vprašanje,
ali ni tako, da če med prižganim avtom na mestu pritiskaš zavoro, da bi morala postati trda (kot pri ugasnjenem avtu)? Ker pri meni ne rata. :?:

Lp

ne sme postati trda.
pa poglej za tist razdelilni ventil,ker namreč pred leti sem si lastil peugeota 306 pa je tud imel ABS in je vseeno imel razdelilni ventil-podoben problem se mi je pojavil ko sem avto dol spustil in so potem zadnje zavore bol primle kot prednje-skratka tist se je dal nastvljat,za tvojega pa žal nevem a ga ima in če se da nastavljat
poglej vseeno če ga slučajno imaš

Objavljeno: Pe mar 05, 2010 10:41 pm
Napisal/-a Scorp84
Točno tako težavo sem jaz imel na svoji bivši astri. Recimo če si dvakrat močneje pritiskal na zavoro, se je razmerje uredilo, da je spredaj močneje bremzal. Sam sem vedno to počel, preden sem zapustil parkirišče. Učasih pa sem to pozabil narediti, dokler enkrat me ni en izsilil in me je na mokrem sam na bok zaneslo. Na snegu da ne govorim kakšne težave so bile, na suhem pa mi avto ni nič posedal, tako da sploh nisem ugotovil dokler ni bil dež ali pa sneg.
Na koncu smo ugotovili da so v pooblaščenem servisu dali napačne pakne, te ki so bile naj bi bile za kombi in je zato tudi močno prijelo. Če pa močno pritisneš, pa cilinder že uredi razmerje. Tako da čimprej uredi, da ne bo kaj s tem.

Objavljeno: So mar 06, 2010 1:18 pm
Napisal/-a cd_rw
bugy1 je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Je sistem dobro prezračen? Namreč tole smrdi po zraku v sistemu....


Se strinjam bi pa dodal še. Če ima vozilo obramenilni ventil (ponavadi je zadaj) ali pravilno deluje.


X2, lahk da zarusta vzvod....

Objavljeno: So mar 06, 2010 9:31 pm
Napisal/-a pinny
Blink-182- je napisal/-a:Še eno vprašanje,
ali ni tako, da če med prižganim avtom na mestu pritiskaš zavoro, da bi morala postati trda (kot pri ugasnjenem avtu)? Ker pri meni ne rata. :?:
Lp

morda za malenkost

Objavljeno: Ne mar 07, 2010 10:19 am
Napisal/-a Blink-182-
Ne pogreza se do konca, ampak se pa malo bolj kot se je včasih, pa tudi če 5min pumpaš pri vžganem je pedal popolnoma enak. Ker npr. pri barchetti postane za melenkost bolj
trd. Pri katerem je sedaj problem :D ter v čem je problem??
Bom pa ob prvi priliko pregledav če sem slučajno res kje spregledal težnostni ventil, hvala za nasvete :)