Stran 1 od 5
polo 1.2, 2002 - NIKOLI VEČ !!! - samo v vednost
Objavljeno: To mar 09, 2010 2:49 pm
Napisal/-a Loooooojz
v vednost...
kupil polota 1.2 2002 (prva reg. 2003), 2 leti starega, 70.000 km v A2S Celje. Niti 1 mesec ni minil, da avto ne bi bil na popravilu. zamenjal sem od keten (1.2 mašine so na ketne, in ne na jermene), katalizatorja, auspuha, 2x popravljal klimo, šel je tudi servo na volanu (motorček), bremze (niso se znucale, ampak je tudi tukaj neki pokvarjenega in čakam da mi avtomehanik pove kaj je narobe)....
skratka kupil sem VW z namenom da me pelje od točke A do točke B. Nič več nisem potreboval, zato tudi 1.2 mašina (ker sem večinoma v mestu). Izkazalo se je, da bi katerikoli drug avto bil mnogo mnogo boljša naložba.
kot laika so me pošiljali od enega mehanika do drugega (uradni servisi). Povsod sem poudarjal da denar ni problem, samo naj mi popravijo avto, da bo služil namenu. samo da pelje. Žal do sedaj to ni uspelo nikomur (četudi bi popravilo zdržalo samo nekaj mesecev. Kaj nekaj mesecev, vsaj 2 meseca!!!
Sedaj sem naročil novo Toyoto yaris v upanju, da se mi to ne bo nikoli več ponovilo. S tem je šlo moje zaupanje v nemško industrijo avtomobilov, čeprav je verjetno to izjema. Ampak ni mi jasno kako gre lahko vse narobe. Zastopim(kot laik) da je po določenem številu km potrebno opraviti mali ali veliki servis. Tudi zastopim da se določeni deli izrabijo, tako kot vse stvari, ampak toliko enih težav pa ne bi pričakoval nikoli !!!
Objavljeno: To mar 09, 2010 2:52 pm
Napisal/-a im nobody
očitno si naletel na res slab primerek oziroma na nategune
Objavljeno: To mar 09, 2010 3:00 pm
Napisal/-a branee
Nauk tega bi lahko bil sledec; tisti, ki ni mojster oz je laik kar se tice avtomobilov naj pri kupovanju rabljenega vozila, le tega zapelje na amzs da dajo diagnostiko cez ki sicer traja in ni zastonj, ampak posledicno ne kupis macka v zaklju.
Najboljse je pa seveda kuipiti novi avto(ce lahko).. Cimanj servisov in pa varno voznjo ti zelim!
Objavljeno: To mar 09, 2010 3:01 pm
Napisal/-a cky2k
čist odvisn od avta,nekateri pa z takšnim polom nimajo nobenih težav,človek pač včasih naleti na kaj takšnega nič si ne moreš pomagat

Objavljeno: To mar 09, 2010 3:14 pm
Napisal/-a Drager
Garancije na avto nisi dobil?
Objavljeno: To mar 09, 2010 3:52 pm
Napisal/-a hribko
žal si pač še eden izmed mgogih ki so te dobr okol prnesli-žal je pač tko da vsaka šola nekaj stane,tebe je pač mal več stalo.
tko da za v prihodnje,ne kupuj več sam avta,vedno vzemi nekoga zraven ki se dokaj dobro spozna na avte.
PS
upam da boš imel več sreče z drugim avtom
Objavljeno: To mar 09, 2010 4:11 pm
Napisal/-a pskoda
Zdaj si pa kupil toyoto, ki imajo veloke probleme
Objavljeno: To mar 09, 2010 4:30 pm
Napisal/-a 8000rpm
Toyota ima definitivno ja velike probleme

Ne pljuvajte po japonski avtomobilh, ker še vedno nimajo strojnih problemov kot nemški. in že 100krat je bilo rečeno, da so bile težave toyote , ne v izdelavi, ampak v delih katere oni kupijo!
Objavljeno: To mar 09, 2010 4:36 pm
Napisal/-a pskoda
Voznike toyote boli k.... kje so oni kupil dele, kdo jih je naredil oz sestavil ali so jih pregledali če so ustrezno narejeni ali ne, pojnt tega je, da ne dela tako kot bi moralo in je 100% toyota odgovorna za to, da se stvari rešijo
Objavljeno: To mar 09, 2010 5:05 pm
Napisal/-a lisko
Dajte nehajte, ker bo tema počas zrela za zaklep. Avtor je pač hotel deliti mnenje in je povedal svojo zgodbo. Je že res da je mogoč katere dele menjaval brezveze (servis) ampak sem pa 100% da bi se tega polčija dalo popravt za dokaj soliden denar samo poglobit bi se bilo potrebno v probleme, kar pač servisi ne delajo....
Jaz bi tud lahk pravu kak j**c je jeep pa pluval po dolgem in počez. Sam pač vem da je nekatere dele potrebno menjat nekaterim posvetit posebno pozornost in nekatere pogruntat. dve leti sem se ubadal z njim oz. dve leti si belil glavo kako in kaj.....sedaj se samo vsedem vžgem in peljem (tok tok) pa je še daleč od tega , da bi bil vrhunsko porihtan.
Okrog toyote pa samo par besed....res mi je zanimivo, da so se začele oz. se dogajajo težave v Ameriki....Potem bi recimo lahko polovica yugoslavije tožla crveno zastavo zarad predpražnikov v yugotih ( starejši uporabniki se spomniti kaki so bili in kamot se ti je zataknil tud pedal zavore če je bilo treba o gas pedalu pa ne bi zgubljal besed....) , pa se to ni zgodilo....
Objavljeno: To mar 09, 2010 5:16 pm
Napisal/-a B3NZ0
Doma imamo isto Polota 1.2 od 2002 oz. 2003 prvi lastniki, redno servisiran avto, avto vozi mati za v službo, 86000 km, pa imam samo graje čez avto za povedat, preskočila ketna, spredaj v desni roki nekaj stalno poka, je mehanik menjal roke in nevem kaj še vse, in še vedno ropota, sploh ko zapelješ vzvratno, pedal za sklopko, katera je hidravlična kdaj kar notri ostane in jo moraš ven potegniti (verjemite da je med vožnjo to kar zoprno, sploh če takrat ne moreš niti prestaviti vmes), gretje zafrkava (imaš stikalo na mrzlo, piha pa do konca vroče), skratka takih stvari ne bi pričakoval... Sploh glede na to da je avto res lepo vožen, servisiran na uradnem servisu in da smo prvi lastniki, skratka polom od avta...
Objavljeno: To mar 09, 2010 5:24 pm
Napisal/-a BeMyWagen
In sedaj sledi spet kreganje med nemško in japonsko znamko vozilo --->
Objavljeno: To mar 09, 2010 5:40 pm
Napisal/-a ban
Jst sem mel škodo s takim motorjem 4 leta in nikoli nobenih težav.
Objavljeno: To mar 09, 2010 6:05 pm
Napisal/-a MadIggy
Imeli smo identične izkušnje s Polotom L2000. Pri nas je pa elektronika zajebavala, se je zgodilo da avto enostavno ni vžgal. Začelo se je dogajat 1 leto po nakupu (novaga) in v treh letih živ bog na uradnem servisu ni znal odpravit napake. Takoj po koncu garancije smo avto prodali in kupuli yarisa. V 7 letih ni imel niti enga izrednega servisa in ko smo pred dvema mesecema spet menjali avto ni bilo nikakeršnega dvoma kaj bomo kupili...
Objavljeno: To mar 09, 2010 6:18 pm
Napisal/-a Loooooojz
Drager je napisal/-a:Garancije na avto nisi dobil?
ja, dobil sem jo 1 mesec

tolk je pa še zdržu
B3NZ0 je napisal/-a:Doma imamo isto Polota 1.2 od 2002 oz. 2003 prvi lastniki, redno servisiran avto, avto vozi mati za v službo, 86000 km, pa imam samo graje čez avto za povedat, preskočila ketna, spredaj v desni roki nekaj stalno poka, je mehanik menjal roke in nevem kaj še vse, in še vedno ropota, sploh ko zapelješ vzvratno, pedal za sklopko, katera je hidravlična kdaj kar notri ostane in jo moraš ven potegniti (verjemite da je med vožnjo to kar zoprno, sploh če takrat ne moreš niti prestaviti vmes), gretje zafrkava (imaš stikalo na mrzlo, piha pa do konca vroče), skratka takih stvari ne bi pričakoval... Sploh glede na to da je avto res lepo vožen, servisiran na uradnem servisu in da smo prvi lastniki, skratka polom od avta...
zdej mi je že malo smešno, ampak razen sklopke sem imel prav tako enake težave, poleg že prej naštetih. Do gretja, da bi ga popravlja,l pa sploh še nisem prišel, ker tudi dela tako da piha vroče ko je na hladnem....
zdej bom pripravil denar še za sklopko.

MadIggy je napisal/-a:Imeli smo identične izkušnje s Polotom L2000. Pri nas je pa elektronika zajebavala, se je zgodilo da avto enostavno ni vžgal. Začelo se je dogajat 1 leto po nakupu (novaga) in v treh letih živ bog na uradnem servisu ni znal odpravit napake. Takoj po koncu garancije smo avto prodali in kupuli yarisa. V 7 letih ni imel niti enga izrednega servisa in ko smo pred dvema mesecema spet menjali avto ni bilo nikakeršnega dvoma kaj bomo kupili...
sej lih zato, ker sem veliko prebral na forumih o yarisu, sem se odlčil za ta avto. Ker enostavno mi je škoda vsake minute, ki jo moram po nepotrebnem prebiti na servsisih. In teh minut se je prekleto veliko nabralo
---
edit mactron: Preberi pravilnik o zaporednih postih - clen 3.5

Objavljeno: To mar 09, 2010 8:45 pm
Napisal/-a C4V4L13R
8000rpm je napisal/-a:Toyota ima definitivno ja velike probleme

Ne pljuvajte po japonski avtomobilh, ker še vedno nimajo strojnih problemov kot nemški. in že 100krat je bilo rečeno, da so bile težave toyote , ne v izdelavi, ampak v delih katere oni kupijo!
WOOOF WOOOF bla bla bla
Evo, isto lajanje nazaj, kakor, če bi kdo slučajno kaj slabega o VW napisal. Sej zato pa je zdej tišina v tej temi. NOBEN, NOBEN avto ni nepokvarljiv. Tud toyota lahko crkne 100m po tem, ko ga odpelješ iz salona.
Še glede izdelovalcev delov: tudi elektroniko za črpalke za gorivo za opel izdeluje BOSCH pa bo zato, ker pri dtijih crkujejo bosch črpalke kot po tekočem traku, kdo grajal bosch? ne, za povedati bodo imeli čez OPEL. Tudi če bo kak košček na kakšnih vodilih v saabu ali pa renoju zaštekal, ne bodo krivili TPV novo mesto, marveč nosilno znamko, kajne?
Neumnosti kvasiš.
ŠE VEČ TAKIH TEM da se zapre usta raznim značkarjem, ki tako ali drugače solijo pamet za šankom.
Objavljeno: To mar 09, 2010 9:46 pm
Napisal/-a RobberDuck
Loooooojz je napisal/-a:B3NZ0 je napisal/-a:Doma imamo isto Polota 1.2 od 2002 oz. 2003 prvi lastniki, redno servisiran avto, avto vozi mati za v službo, 86000 km, pa imam samo graje čez avto za povedat, preskočila ketna, spredaj v desni roki nekaj stalno poka, je mehanik menjal roke in nevem kaj še vse, in še vedno ropota, sploh ko zapelješ vzvratno, pedal za sklopko, katera je hidravlična kdaj kar notri ostane in jo moraš ven potegniti (verjemite da je med vožnjo to kar zoprno, sploh če takrat ne moreš niti prestaviti vmes), gretje zafrkava (imaš stikalo na mrzlo, piha pa do konca vroče), skratka takih stvari ne bi pričakoval... Sploh glede na to da je avto res lepo vožen, servisiran na uradnem servisu in da smo prvi lastniki, skratka polom od avta...
zdej mi je že malo smešno, ampak razen sklopke sem imel prav tako enake težave, poleg že prej naštetih. Do gretja, da bi ga popravlja,l pa sploh še nisem prišel, ker tudi dela tako da piha vroče ko je na hladnem....
zdej bom pripravil denar še za sklopko.

Mene pa zanima kaj več o tej sklopki. Tud men se na vsake tolk časa nardi to, posebej takrat ko je mrzlo. Sicer ne ostane "not" ampak se ji zmanjša "hod" - se pravi da ostane na polovici.
Objavljeno: To mar 09, 2010 10:18 pm
Napisal/-a ~toMmy~
A se meni samo zdi al so ti "stari" poloti nasploh pogosto omenjani kot problematični? Kje so jih sploh proizvajali oz. kje jih proizvajajo? Nasplošno nimam sicer odličnih izkušenj z VW, so pa zelo zelo dobre. Pač tu pa tam se pri starejših kakšna malekost pokvari, vendar skoraj ni omembe vredno. Zaenkrat je VW vedno v ožjem izboru, ampak teh starejših polotov si pa res nebi upal kupovat, prepogosto se sliši kakšna pripomba...
Komentarji, da se na japoncih kvarijo samo stvari, ki jih ne dela sama znamka, je pa itak višek sarkazma! Vsak avto ima toliko sestavnih delov od zunanjih dobaviteljev, da je smešno kaj takšnega trdit. Polj bi osebno lahko trdil, da za edino napako na mojem avtu ni kriv VW ampak Sachs? Komu pa mažete oči s tem, razen sebi?
Objavljeno: To mar 09, 2010 10:34 pm
Napisal/-a Blinder
~toMmy~ je napisal/-a:A se meni samo zdi al so ti "stari" poloti nasploh pogosto omenjani kot problematični? Kje so jih sploh proizvajali oz. kje jih proizvajajo? Nasplošno nimam sicer odličnih izkušenj z VW, so pa zelo zelo dobre. Pač tu pa tam se pri starejših kakšna malekost pokvari, vendar skoraj ni omembe vredno. Zaenkrat je VW vedno v ožjem izboru, ampak teh starejših polotov si pa res nebi upal kupovat, prepogosto se sliši kakšna pripomba...
Komentarji, da se na japoncih kvarijo samo stvari, ki jih ne dela sama znamka, je pa itak višek sarkazma! Vsak avto ima toliko sestavnih delov od zunanjih dobaviteljev, da je smešno kaj takšnega trdit. Polj bi osebno lahko trdil, da za edino napako na mojem avtu ni kriv VW ampak Sachs? Komu pa mažete oči s tem, razen sebi?
Sej tist tip ki je to napisal ima nick "8000 rpm" - hondaš očitno

Objavljeno: To mar 09, 2010 10:54 pm
Napisal/-a B|ind
branee je napisal/-a:Nauk tega bi lahko bil sledec; tisti, ki ni mojster oz je laik kar se tice avtomobilov naj pri kupovanju rabljenega vozila, le tega zapelje na amzs da dajo diagnostiko cez ki sicer traja in ni zastonj, ampak posledicno ne kupis macka v zaklju.
Točno to !
Jaz sem imel na vsakem ogledu seboj mehanika/ličarja. Ve kaj gledati, kakšni so tipični in očitni pokazatelji da nekaj ni uredu itd.
Nekaj malega stane ampak je vredno.