Stran 1 od 4

Še en zariban motor!

Objavljeno: To mar 09, 2010 4:05 pm
Napisal/-a mITJA122
Gre se za Cliota 1.5dci..letnik 2003...
Prevoženih 113.000km..(realnih!)avto bil kupljen nov..

Motor je začel ropotat...najprej tako "hinavsko" tik tik tik...ropot je postal čedalje glasnejši...danes na servisu uzamemo karter dol..ugotovitve..

ZARIBANI OJNIČNI LEŽAJI..ENEGA JE ZASUKALO
ZARIBALA GLAVNA GRED..
POČENA OJNICA...

Olja je bilo dovolj..lučka za olje se ni pržgala...pred 4.000km je bil opravljen servis..zdei pa že iščemo drug motor..

Objavljeno: To mar 09, 2010 4:15 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Nič novega. Klasika za te motorje.

Objavljeno: To mar 09, 2010 4:21 pm
Napisal/-a hribko
spet slaba reklama za renaulta

Objavljeno: To mar 09, 2010 5:02 pm
Napisal/-a Mgajvr
jah pač spet nekdo nima sreče z renojem. poznam kar lepo število lastnikov avtov z omenjenim motorjem, pa še nikoli noben ni imel nikakršnih težavn razen potrošni materjal sevede.
le enemu je zaribal

Objavljeno: To mar 09, 2010 6:25 pm
Napisal/-a Matjazy
Naredu si več k 100 jurjev, kaj še hočeš veš od DCIja!

Objavljeno: To mar 09, 2010 7:00 pm
Napisal/-a ales66
Ojoj, nedolgo nazaj je nekdo pisal, da je imel podoben problem pri senicu 1,9 dCi. Tudi zariban ležaj na glavni gredi. Uspel je najti enega mehanika v Krškem, ki obnavlja te motorje za ca 1.000 EUR.

Objavljeno: To mar 09, 2010 7:01 pm
Napisal/-a lancia hf
mITJA122: Če prebereč svoj "podpis" pod posti, se pač zgodi. Bojo imeli vsaj Wagen "fanatiki" kaj za pisati, in pljuvati čez Francoze. ;)

Objavljeno: To mar 09, 2010 7:09 pm
Napisal/-a mITJA122
lancia hf je napisal/-a:mITJA122: Če prebereč svoj "podpis" pod posti, se pač zgodi. Bojo imeli vsaj Wagen "fanatiki" kaj za pisati, in pljuvati čez Francoze. ;)


Se popolnoma strinjam z tabo..

Objavljeno: To mar 09, 2010 7:36 pm
Napisal/-a kolesar
Matjazy je napisal/-a:Naredu si več k 100 jurjev, kaj še hočeš veš od DCIja!

kje v peskovniku?

na kolk so bli pa servisi delani?

vsaka znamka ma kakšno slabšoserijo sožalje,...

Objavljeno: To mar 09, 2010 7:37 pm
Napisal/-a SAVINJCAN

Objavljeno: To mar 09, 2010 7:52 pm
Napisal/-a ~toMmy~
SAVINJCAN je napisal/-a:http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=75666&postdays=0&postorder=asc&start=0


Nekar začenajt še enega renault vs. VW obračuna! Saj vsi vemo kam to vodi! :D Lahko osebno hitro še opla vključim v debato na ta način. Pač shit happens, tud z japonci so lahko hudi problemi, ga skoraj ni več junaka med znamkami, ki nebi imel z določenimi modeli/motorji/deli probleme. Lahko samo še spremljamo, kje je problemov največ in se izogibamo takšnih modelov in motorjev, pa še to je daleč od zagotovila za uspeh!

Nažalost je pri večini tehnike tako, da se jim očitno bolj splača reskirat garancijska popravila, kot vzet čas za preverjanje kvalitete in tudi časa ponavadi ni, ker je treba dohitevat konkurenco. Saj niti top modela nekoč tako robustne nokie ne moreš kupit brez, da bi že takoj računal na par reklamacijskih popravkov. Bolj napreduje tehnika, večji izkoristek mora bit, več sestavnih delov je in tudi bolj občutljivi so...

Drugače pa poznam občutek, ko ti mašina zariba in to na "malo" dražjem avtu z ne dosti več prevoženimi km(tudi nov kupljen in redno servisiran). Več sreče z naslednjim! ;)

Objavljeno: To mar 09, 2010 7:56 pm
Napisal/-a Blinder
Kje so zdaj uni ki pravijo da če redno servisiraš avto da se nič ne more pokvart? :lol:

Objavljeno: To mar 09, 2010 8:01 pm
Napisal/-a GoGo
ales66 je napisal/-a:Ojoj, nedolgo nazaj je nekdo pisal, da je imel podoben problem pri senicu 1,9 dCi. Tudi zariban ležaj na glavni gredi. Uspel je najti enega mehanika v Krškem, ki obnavlja te motorje za ca 1.000 EUR.


Ja, jaz sem tisti...Vidim da ni tako malo teh primerov. Vem že za vsaj 10 istih okvar, mojster ki ga omenjam ima polne roke dela...

Objavljeno: To mar 09, 2010 8:13 pm
Napisal/-a čare
Blinder je napisal/-a:Kje so zdaj uni ki pravijo da če redno servisiraš avto da se nič ne more pokvart? :lol:
tuki sem.Menjava olja na 30000 km zame ni servis oz. je precej prepozno za tak mali motor z tako količino olja in tako malim filtrom olja,potem pa so tu še servisi ki vlivajo bogve kakšno olje,če sploh ga nihče ne ve....

Objavljeno: To mar 09, 2010 8:26 pm
Napisal/-a WMB
čare je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:Kje so zdaj uni ki pravijo da če redno servisiraš avto da se nič ne more pokvart? :lol:
tuki sem.Menjava olja na 30000 km zame ni servis oz. je precej prepozno za tak mali motor z tako količino olja in tako malim filtrom olja,potem pa so tu še servisi ki vlivajo bogve kakšno olje,če sploh ga nihče ne ve....


ja, to so tista olja iz velikih rezervarjev al pa z bolhe...ne eš a je za solato al za motor...

Objavljeno: To mar 09, 2010 8:36 pm
Napisal/-a lancia hf
čare je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:Kje so zdaj uni ki pravijo da če redno servisiraš avto da se nič ne more pokvart? :lol:

tuki sem.Menjava olja na 30000 km zame ni servis oz. je precej prepozno za tak mali motor z tako količino olja in tako malim filtrom olja,potem pa so tu še servisi ki vlivajo bogve kakšno olje,če sploh ga nihče ne ve....


Kako potem zagovarjaš to, da jaz na avtomobil dam samo to kar res moram, (kar je goriva) da se lahko vozim na šiht. V AR 33 v svojii cca 3 letni vožnji nisem menjal ne olja ne filtra, ko je lučka posvetila, sem nalil olje v motor. Tipo 1.6 IE je lepo laufal na olje za "dizelce". Pa še marsikaj bi lahko našteval, kaj vse morajo avtomobili preživeti pod mojo roko. Pa mi zaradi tega še noben avtomobil ni zaribal, pustil na cedilu, ali kakorkoli "crknil" Pač avtomobil za 300-500e mora "laufat" na vse. ;) :lol:

Objavljeno: To mar 09, 2010 8:40 pm
Napisal/-a čare
Ja stare kante preživijo vse pri novih pa žal ni več tako.

Objavljeno: To mar 09, 2010 8:50 pm
Napisal/-a kiki13
Upam, da oste čimbolj ugodno uredili stvar. Me pa zanima, na koliko kilometrov ste delali servise.
Sam imam isti motor ter samo par tisoč kilometrov manj. Upam, da me ne čaka podobna stvar...

Objavljeno: To mar 09, 2010 9:01 pm
Napisal/-a mITJA122
kiki13 je napisal/-a:Upam, da oste čimbolj ugodno uredili stvar. Me pa zanima, na koliko kilometrov ste delali servise.
Sam imam isti motor ter samo par tisoč kilometrov manj. Upam, da me ne čaka podobna stvar...


Servisi delani na 15.000km..oz 1krat letno..
Če je blo km manj, pa če je minal eno leto, se je prav tako menjalo olje in vse pač kar sodi zraven tega..(filter....)Pač servis.

Objavljeno: To mar 09, 2010 9:16 pm
Napisal/-a myster
sosed je mel podoben problem z 1.5 dci-jem kmalu po servisu...najbolj je sumil, da mu je serviser vliv zanič olje not-ali pa olje za bencinarje.ker se mu je čudn zdelo, ko mu je serviser reku tisti dan, da nima ustreznega olja in čaka da dobi sodček...ker pa je reku sosed da nujn rabi avto, je pa blo kr isti dan servis opravljen, z zagotovilom, da je kupil serviser olje v kanti (trgovini).potem naprej se ni več obremenjeval.ko mu je začelo po mesecu motor čudn obnašat, ga je dal zrihtat.niti spraševal ni zaradi česa to pride...čez nekaj časa pa smo imeli debato in je reku, da sumi za slabo olje oz. olje za bencinarje.