Stran 1 od 1

problem z motorjem!!!!

Objavljeno: Pe mar 12, 2010 10:53 pm
Napisal/-a aspelic
Imam en velik problem. Pred kratkim sem kupil renault safran l.00 2,5 20V.
Avto zelo dobro poznam že od prej (vsaj 4 leta). Danes ko sem preverjal stanje olja sem naletel na nekaj zelo nenavadnega. Namreč na šipki ni bilo samo olje, ampak tudi pena. takoj sem odprl tudi pokrovček in na njem nič nenavadnega, normalno obrabljeno olje brez pene. Tudi ko sem pogledal notri nisem videl nobene pene. Ali je možno da se tepeta olje in dodatek za olje? Avto ima 248000km in prejšni lastnik je v avto dajal txt in dodatek(nevem točno kater). Ali kaj drugega? Če ma kdo kake izkušne s tem...

Objavljeno: Pe mar 12, 2010 10:55 pm
Napisal/-a GorazdO
za začetek menjaj olje (brez dodatkov) in opazuj.

Objavljeno: Pe mar 12, 2010 10:59 pm
Napisal/-a roberto-82
GorazdO je napisal/-a:za začetek menjaj olje (brez dodatkov) in opazuj.

x2 ko je meni na clijotu to delalo je bilo tesnilo na glavi hin in je voda prišla v olje.Ampak v mojem primeru je bilo tudi na čepu goba.lp :D :D :D

Objavljeno: Pe mar 12, 2010 11:01 pm
Napisal/-a aspelic
mogoče slučajno čiščenje motorja?

meni voda ne zginja, jo opazujem in tudi zaznaču sem si...

Objavljeno: Pe mar 12, 2010 11:35 pm
Napisal/-a myster
delaš kratke ture?

Objavljeno: Pe mar 12, 2010 11:42 pm
Napisal/-a GorazdO
Tisti čistilni dodatki lahko naredijo več škode kot koristi; jaz bi samo zamenjal olje in redno opazoval kaj se dogaja.

Objavljeno: So mar 13, 2010 8:41 am
Napisal/-a Misak
Ti je morda samo malo vode prišlo nekje v olje? Pri kakšnem pranju, sneg, kondenz, whatever pri vzdrževanju?

tudi jaz bi menjal olje in opazovall...

p.s.: baby zic mu paše ;)

Objavljeno: So mar 13, 2010 10:38 am
Napisal/-a bk206
bi se strinjal z ostalimi uporabnik menjava olja ,filtra pol pa opazuj

Objavljeno: So mar 13, 2010 3:37 pm
Napisal/-a WMB
bk206 je napisal/-a:bi se strinjal z ostalimi uporabnik menjava olja ,filtra pol pa opazuj


V kolikor je pena v olju je problem v tesnilu glave ali pa je počen blok motorja.
Definitivno so razlike v opažanjih....enim udari pena ( majoneza pravim jaz) na čep olja enim na čepu vode...odvisno kako ima urejeno hlajenje motorja.....

Pri teh kilometrih pa je res že vprašljivo tesnilo glave....ker če že misliš imeti avto, zamenjaj tesnilo, ker če boš menjal olje in filtre, boš moral takoj še enkrat menjati olje-- ko boš menjal tesnilo glave....

Objavljeno: So mar 13, 2010 3:49 pm
Napisal/-a joztom
Ne pusti se kar tako natepavat z tesnjenjem glave. Zamenjaj olje in nič ne dajaj zraven, pa opazuj. Meni so enkrat v Realu tupili o poroznosti glav na renaultu in ker sem imel material sem jo zamenjal (J7R750), pa brez haska. Nov termostat je spet zapikal, potem pa je bilo v redu.

Objavljeno: So mar 27, 2010 6:35 pm
Napisal/-a aspelic
Hvala vsem za nasvete. Sem se pozanimal na volvu (ker je to motor od volva) za to peno in so mi zagotovili, da to ni nič takega. Da se pač ta pena očasno pojavlja pri teh motorjih in da ni razloga za kakršno popravilo. Še enkrat hvala vsem. lp asa

Objavljeno: So mar 27, 2010 7:27 pm
Napisal/-a rupnk
Sej nism kšn ekspertal pa kakroli ampak kar je meni znano je tista smetana sam problem. js sm lih prejšni teden podrl eno zaribano mašino.. najprej se mi je smetana vn iz karterja pokazala.... pol sm pa vidu da je blo notr v bloku čist redko olje ( voda ) - pa ni blo nikjer na nobenem pokrovčku videt kšne pene... ( možno da je odvisno od odprto/zaprtega ekspanzijskega sistema. nevem ) lahko pa tut da maš preveč olja pa ti ojnica tolče po olju pa se peni... :)

moje mnenje... lp pa čimprej reši..