Stran 1 od 1

tesnilo glave pri škodi favorit

Objavljeno: Ne mar 14, 2010 8:43 am
Napisal/-a piagolo
"Prepihalo" mi je tesnilo (verjetno) in mi kompresija uhaja v hladilni sistem, hkrati pa tudi dobesedno golta vodo. Ker avto ni več registriran, uporabljam ga le nekajkrat na leto za eno zelooo zahtevno slabo cesto ga nekako ne mislim še dat na odpad.
Zmima me ali je vredno opraviti menjavo tesnila, kaj vse je poleg njega treba obnoviti (če je nujno) in ali bi se dejanja lahko lotil sam (kot laik) kar na terenu.

Objavljeno: Ne mar 14, 2010 10:16 am
Napisal/-a lisko
Na terenu boš verjetno težje menjal tesnilo glave pri motorju :)

Drgač pa če avto ni več registriran in ga uporabljaš samo tako tako potem verjetno tud preveč ziher ne rabi bit. Torej razdereš motor, daš glavo poravnat in sestaviš skupaj nazajz novim tesnilom. In vodna pumpa in jermeni bodo zdržali , če so le do sedaj dobri.

Objavljeno: Ne mar 14, 2010 12:17 pm
Napisal/-a joztom
Tovrstni avto ne prenese te investicije. Cenejši je renta-car za par prevozov, kot pa vložek v j***a.

Objavljeno: Ne mar 14, 2010 3:03 pm
Napisal/-a piagolo
joztom je napisal/-a:Tovrstni avto ne prenese te investicije. Cenejši je renta-car za par prevozov, kot pa vložek v j***a.

Rentat za tako kolovozno pot ni "higiensko".
Tole starino verjetno lahko spravim v ponovno delovanje zgolj s samim tesnilom, ki stane tistih nekaj €. Samo delo recimo opravim sam neprofesionalno. Saj kake večje materialne škode ne morem narediti.

lisko je napisal/-a:Na terenu boš verjetno težje menjal tesnilo glave pri motorju :)

Drgač pa če avto ni več registriran in ga uporabljaš samo tako tako potem verjetno tud preveč ziher ne rabi bit. Torej razdereš motor, daš glavo poravnat in sestaviš skupaj nazajz novim tesnilom. In vodna pumpa in jermeni bodo zdržali , če so le do sedaj dobri.

Klinasti jermen in veriga sta "nova". Vodna črpalka je hmm? Glava je morda zvita ali pa tudi ne preveč. Pred nekaj 10kkm se mi je razdrobil jermen na AC. Motor je nekoliko kuhal. Nato sem zamenjal zgolj jermen in je služilo do sedaj. V tem času vode ni "kuril".

Objavljeno: Ne mar 14, 2010 3:18 pm
Napisal/-a lisko
piagolo je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:Na terenu boš verjetno težje menjal tesnilo glave pri motorju :)

Drgač pa če avto ni več registriran in ga uporabljaš samo tako tako potem verjetno tud preveč ziher ne rabi bit. Torej razdereš motor, daš glavo poravnat in sestaviš skupaj nazajz novim tesnilom. In vodna pumpa in jermeni bodo zdržali , če so le do sedaj dobri.

Klinasti jermen in veriga sta "nova". Vodna črpalka je hmm? Glava je morda zvita ali pa tudi ne preveč. Pred nekaj 10kkm se mi je razdrobil jermen na AC. Motor je nekoliko kuhal. Nato sem zamenjal zgolj jermen in je služilo do sedaj. V tem času vode ni "kuril".


No potem menjaj samo tesnilo....pred časem sem jaz na R5 1.1 motorju menjal samo tesnilo , ker ga je prebilo....Niti glave nisem dal poravnat ker je bil četrti avto pri hiši...Potem ga je za ceno dveh platojev piva kupila ena ženska in ga uporabljala skoraj enako kot ti več kot eno leto .....sedaj se ta ista petka baje že eno leto vozi po bosni....Tako da včasih je kao neprofesionalno opravljeno delo lahko celo bolše od komplet kompliciranja okrog znanja.

Objavljeno: Ne mar 14, 2010 5:33 pm
Napisal/-a AgitatoR
Doma se mi je dve leti 'valjala' 136 glava, poravnana. Sem pop... odstranil ventile in vse kar ni ALU ter prodal kot surovino.

Če bi jo še imel, bi ti jo šenakal.

Če je ornk kriva glava, jo vseeno daj poglihat, pa novo dihtngi in to je to. Rabiš še podatek o zategnjenosti šraufov na glavi, atifriz, olje in filter. Za 50€ imaš ves material in ravno glavo.

Objavljeno: Ne mar 14, 2010 6:43 pm
Napisal/-a piagolo
Agitator: bolj me misel napeljuje, da bi zgolj odvijačil glavo vtaknil tesnilo (morda celo debelejše) in privijačil nazaj. Dolil teločine in užgi.
Ne računam na neko dolgoročno uporabo. Tudi v parih letih bo, če bo vse ostalo zdržalo avto prevozil vsega 100 ali max 200 km.

Objavljeno: Ne mar 14, 2010 7:07 pm
Napisal/-a Mgajvr
potem pa res nimaš kaj druzga narest, kot menjat tesnilo.
pa to nared čimprej, sevede morš pa tut dobro očistit vse ker se je voda in olje mešalo.

Objavljeno: Ne mar 14, 2010 7:35 pm
Napisal/-a piagolo
Ampak zanimivo, da voda v ekspanzijski ni bila onesnažena z oljem.
Zgolj brbota in iz izpuha prihaja bela dimna zavesa.

Objavljeno: Ne mar 14, 2010 9:41 pm
Napisal/-a Žiiga
zato ker prebije tesnilo med vodnimi kanali ki obdajajo valj in med samim valjem :)

Objavljeno: To mar 16, 2010 9:13 pm
Napisal/-a piagolo
Zdaj pa še prosim za postopek zamenjave tesnila.
Bo šlo?

Objavljeno: To mar 16, 2010 10:52 pm
Napisal/-a SpunkyRacer
Ne splača se ti to delat. Kupiš eno rabljen motor in vstaviš notri. Ali pa to prodaš za dele...pa nekaj drugega kupiš za par eurov.

Drugač imam pa tud jst eno favoritko zdaj v prodaji (celo ali za dele) če te zanima...
Lp

Objavljeno: To mar 16, 2010 10:55 pm
Napisal/-a lisko
SpunkyRacer je napisal/-a:Ne splača se ti to delat. Kupiš eno rabljen motor in vstaviš notri. Ali pa to prodaš za dele...pa nekaj drugega kupiš za par eurov.

Drugač imam pa tud jst eno favoritko zdaj v prodaji (celo ali za dele) če te zanima...
Lp


Lej splača al ine je relativno.....jaz sem na petki nardil malo generalko ( menjava tesnila na glavi in ostala tesnila, jermen in šponar ter tefloni) za reci piši 80 evrov.....
Če bi menjal samo tesnilo bi me prišlo 50 evrov....20 tesnilo 20 olje in 10 antifriz.

Objavljeno: To mar 16, 2010 10:59 pm
Napisal/-a piagolo
Tesnilo stane cca 13 €. Če kupim ceneno olje in dva litra antifriza me skupaj z materialom pride 50€.
Dela se morda polotim tudi sam. Več kot zgrešit ne morem. Zato bi rabil vsaj vrstni red odvijanja/privijanja vijakov.

Objavljeno: To mar 16, 2010 11:12 pm
Napisal/-a abbe
najprej spust vn olje pa vodo ki je v motorju.
zacnes odvijat na sredini glave pa gres levo desno proti robu.
odvijas cisto po malo da se ne skrivi glava(se bolj)
mores se prj dat motor v fazo,da poj k bos dajal gor ketno da bo lazje.

Objavljeno: Sr mar 17, 2010 7:38 am
Napisal/-a joztom
Obvezno je spihat luknje od vijakov v bloku pred sestavo. Če je simetrična dihtunga pazi na oznako TOP. Če snemaš izpušni kolektor, se uporabi za te vijake bakrena mast.

Objavljeno: Sr mar 17, 2010 10:16 am
Napisal/-a Vz_ace
Verjetno bi že za kakšnih 100 € znal dobiti kje kakšno v voznem stanju, ali pa recimo 5-ko. ker na 100€ stroškov si pri takšnem popravilu kar hitro, pa čeprav je avto takorekoč star in nič vreden...

moja znanka je nedolgo nazaj dala na odpad redno servisirano,garažirano, povsem delujočo favoritko, ker so pač kupili nov avto...