Stran 1 od 1

Serijske napake na Opel astri cdti ( 88kw )

Objavljeno: Po mar 15, 2010 8:31 pm
Napisal/-a maniaxxx
Zanima me katere so najpogostejše napake na Astri H 1,9 cdti ( 88kw ), da vem kaj bo kej crknilo z leti...

P.S. da rjavi vem :lol: :lol:

Objavljeno: Po mar 15, 2010 9:13 pm
Napisal/-a King1
Ja rja zna bit problem sej veš opel pa to. :lol: :lol:

Sicer pa glede na to, da nihče nič ne napiše ( pa imamo kar nekaj poznavalcev na a.com) kakšnih resnih problemov ni. Motor je itak eden najbolših dieselov na tržišču in z njim kaj hudega ob normalni uporabi ne mora bit. Kot pa že sam veš pa so pravila vožnje diesela malo drugačne kot bencinca.

Sicer pa pri tvoji astri res kaj narobe ne more biti, ker je še " mlada" in zelo zelo lepo očuvana. Pa mislim, da nikoli ne boš dosegel moje, da bi lahko takrat povedal kaj je vse crknilo in kaj si moral menjati.

Vozi kot si vozil do sedaj in uživaj v radostih, ki ti jih ponuja ta avto.

lp

Objavljeno: Po mar 15, 2010 9:17 pm
Napisal/-a maniaxxx
King1 je napisal/-a:Ja rja zna bit problem sej veš opel pa to. :lol: :lol:

Sicer pa glede na to, da nihče nič ne napiše ( pa imamo kar nekaj poznavalcev na a.com) kakšnih resnih problemov ni. Motor je itak eden najbolših dieselov na tržišču in z njim kaj hudega ob normalni uporabi ne mora bit. Kot pa že sam veš pa so pravila vožnje diesela malo drugačne kot bencinca.

Sicer pa pri tvoji astri res kaj narobe ne more biti, ker je še " mlada" in zelo zelo lepo očuvana. Pa mislim, da nikoli ne boš dosegel moje, da bi lahko takrat povedal kaj je vse crknilo in kaj si moral menjati.

Vozi kot si vozil do sedaj in uživaj v radostih, ki ti jih ponuja ta avto.

lp


Res lepo napisano, samo sej veš da je tale avto pri meni bolj racionalna izbira, kot neki za dušo, bom pa seveda skrbel za njo, kot sem za vsak avto do zdaj.

Še vednopa čakam seznam, sploh pri malo večji kilometrini.

Objavljeno: Po mar 15, 2010 10:36 pm
Napisal/-a Scorp84
Kolikor sem opazil je opel močno poskrbel za pleh in proti rji. Naša zafira ima ima pod pragom in vrati še neko dodatno zaščito, da če rukneš kam z vrati recimo in čeprav gre barva, ne pride do pleha. Ne vem kako je pa pri novi astri.

Objavljeno: Po mar 15, 2010 11:06 pm
Napisal/-a astra5
Glede rje še zaenkrat nimam problemov, imam pa jo že 5 let!

Objavljeno: Po mar 15, 2010 11:26 pm
Napisal/-a blackmagic
In še en ki je brez pikice rje. 8)
Imam CDTI 120 KM do sedaj brez problemov.

Objavljeno: To mar 16, 2010 12:20 am
Napisal/-a Caby
In še en ki lahko potrdi za štiri ople da so ok :)
opel in rja ne gresta več z roko v roki, nevem čemu se to omenja, ko pa celo mercedesi po novem bolj rjavijo kot pa opli... :)

Objavljeno: To mar 16, 2010 8:49 am
Napisal/-a blackmagic
Je pa res da se najdejo cvetke, ko je v avtu dobesedno vse narobe. :?
Ko pa dobiš takšen avto pol pa pizdiš čez znamko avta.
Ponavadi taki najprej grejo v prodajo kot malo rabljeni
8)

Objavljeno: To mar 16, 2010 7:47 pm
Napisal/-a maniaxxx
Tist z rjo je bil hec, mam že drugega opla pa noben nč ne rjavi, stari so pa rjaveli ja :D

Bolj me je zanimalo če so kakšni problemi z egr, turbinami ipd, sploh pri 100kkm in več

Prej sem mel corso C , ki je imela vse tovarniške napake, ki jih ta model ima ( hvala bogu odpravljene v garanciji :lol: ), zato me zanima, kaj me še čaka..avto ima pa 47kkm

Objavljeno: To mar 16, 2010 7:54 pm
Napisal/-a King1
[quote="speedfreak"..avto ima pa 47kkm[/quote]

Kako, če na avto netu piše, da jih ima samo 46.000km. :lol: :lol: :lol:
Čuvaj jo.

lp

Objavljeno: To mar 16, 2010 8:02 pm
Napisal/-a maniaxxx
King1 je napisal/-a:[quote="speedfreak"..avto ima pa 47kkm


Kako, če na avto netu piše, da jih ima samo 46.000km. :lol: :lol: :lol:
Čuvaj jo.

lp[/quote]

Sej jih ni mela niti 46000 če pogledaš sliko števca, zdaj jih pa tudi nima še 47kkm, bo pa kmal, js se velik furam...kmal bo servis spet ( na 48kkm )

Objavljeno: To mar 16, 2010 8:26 pm
Napisal/-a ggorenc
Najbrz je govora o 1.9 l dizel masini. Le ta je pravzaprav mjtd od Fiata in kot taka sicer zelo vzdrzljiva. Sibka stran je glavni jermen, ki ga je priporocljivo menjati na max 4 leta oz. 70-80k prevozenih. Raje prej. Vse ostalo je odvisno od tega ali je avto narejen v petek popoldne ali sredi tedna :lol:

Objavljeno: To mar 16, 2010 8:27 pm
Napisal/-a ggorenc
Aja pa podvozje je precej obcutljivo in se menja prednje roke precej pogosto ter ena serijska napaka na volanskem mehanizmu, ki ni bila nikoli priznana s strani opla...

Objavljeno: To mar 16, 2010 8:35 pm
Napisal/-a maniaxxx
ggorenc je napisal/-a:Aja pa podvozje je precej obcutljivo in se menja prednje roke precej pogosto ter ena serijska napaka na volanskem mehanizmu, ki ni bila nikoli priznana s strani opla...


Kak pa to opazim, pa kakšne je strošek?...pa kako je zdaj z jermenom?, po knjigi je menjava po 150kkm

Objavljeno: To mar 16, 2010 9:14 pm
Napisal/-a marjan novak
Radi grejo tudi vztrajniki. Motor je res fiatov, vendar precej modificiran, kar šteje za slabše. Vodne črpalke (oplove in ne fiatove) so na začetnih modelih zaribale pri 40.000 km, kar je pripeljalo do uničenja motorja. Nekdo je omenil jermen - če bi pustili motor tak kot se vgrajuje v ostale fiate in alfe ne bi bilo težav.
Je pa res, da so JTD euro 3 zadnji biseri med dizelaši in se dobro ohranjenega splača imeti. Z novejšimi multijeti so tudi fiatovci začeli šparati in ne pričakujte take kilometraže kot z avtentičnimi JTD-ji.

LP

Objavljeno: To mar 16, 2010 10:56 pm
Napisal/-a Caby
Tista serijska napaka na volanu se tiče modula za servo volan. Napako pa opaziš tako, da je volan trd ker pač ne deluje servo, ta modul pa ga krmili. Mislim da je okoli 100€ rabljen je pa tudi ok. Govorim za corso